PURE/HONEY Skrevet 24. mai 2023 #1 Del Skrevet 24. mai 2023 Mitt er The Wall av Pink Floyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Del Skrevet 27. mai 2023 Velvet av Adam Lambert. Det kom ut en ukes tid før pandemien og jeg var mye isolert på sykehus på den tiden. Hørt myyye på det albumet og går aldri lei. Anonymkode: 1bfba...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godfisk Skrevet 27. mai 2023 #3 Del Skrevet 27. mai 2023 Den siste tida har jeg hørt mye på Pulp, Different Class. Jarvis Cocker er en legende. Jeg må høre mer på det han ellers har gjort gjennom karrieren sin Ellers er The Doors’ debutalbum, U2s Joshua Tree, og Pearl Jams Ten bra. Og ikke minst Amy Winehouses Back to Black, og mye av det som Albert von Karajan dirigerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 27. mai 2023 #4 Del Skrevet 27. mai 2023 OK Computer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Del Skrevet 27. mai 2023 Perl Jam - Ten My Chemical Romance - The Black Parade 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 Anonymkode: 09492...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå