Gå til innhold

Jenny Spetalen - en wannabe


Grüner

Anbefalte innlegg

mariie skrev (På 25.5.2023 den 17.51):

Her er 2 år siden.. skjedd litt

Screenshot_20230524_202224_SamsungInternet.thumb.jpg.bedfee06c5858fdf90dbad11249a5b84.jpg

Norges versjon av Nicky og Paris Hilton? Rikdom og glamorøst liv. Får sikkert en del muligheter de ikke hadde fått dersom de var en av oss vanlige dødelige.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frottis skrev (På 29.6.2023 den 12.12):

Noen som kjenner til hva som er kravene/vilkårene for å gå på rød løper der? Eller kan hvem som helst møte opp? Under meg alltid over at det er masse folk der som ikke har med film å gjøre.

Har du milliarder får du glatt tak i billetter der, både festival og invitasjoner til afterparties. Såvidt jeg vet begynte det med deres relasjon til Victoria Silvstedt (finansmiljøet i både Stockholm, Monaco f flere). Men de har relasjoner verden over. 

 

Frottis skrev (På 29.6.2023 den 12.12):

Noen som kjenner til hva som er kravene/vilkårene for å gå på rød løper der? Eller kan hvem som helst møte opp? Under meg alltid over at det er masse folk der som ikke har med film å gjøre.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Lurer på om de noen gang tenker over hvor privilegerte de er? Født inn i solid rikdom og fått alt servert uten å gjøre noe for det. Får opp den ene i snapstory av og til (følger ikke), og bort sett fra å reise på flotte ferier, fester, ta bilde av mat på kafé og skrive at «den bjeffer»🙄 så er det ikke mye som skjer der altså…… 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (1 time siden):

Lurer på om de noen gang tenker over hvor privilegerte de er? Født inn i solid rikdom og fått alt servert uten å gjøre noe for det. Får opp den ene i snapstory av og til (følger ikke), og bort sett fra å reise på flotte ferier, fester, ta bilde av mat på kafé og skrive at «den bjeffer»🙄 så er det ikke mye som skjer der altså…… 

En gang i uken er hun i studio og synger....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamiamia skrev (På 6.11.2023 den 17.24):

En gang i uken er hun i studio og synger....

Og det hadde hun aldri fått gjort om ikke pappa betalte..

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 minutt siden):

Og det hadde hun aldri fått gjort om ikke pappa betalte..

Det er Sophie som synger, ikke Jenny. Jeg synes forresten at hun synger veldig fint, spille piano kan hun også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (42 minutter siden):

Det er Sophie som synger, ikke Jenny. Jeg synes forresten at hun synger veldig fint, spille piano kan hun også. 

Enig . Veldig flink å synge 🫶

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...