Gå til innhold

Jenny Spetalen - en wannabe


Grüner

Anbefalte innlegg

Jenny Spetalen er bare en wannabe i mine øyne. Ikke har hun gjort noe eller prestert noe annet enn å være sin rike fars datter, men flyr rundt i Cannes i dyre og dristige kjoler slik at hun kan vekke oppsikt og tiltrekke seg oppmerksomhet. 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke hun sammen med en utenlandsk milliardær som kunne vært faren hennes?

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (6 timer siden):

Er ikke hun sammen med en utenlandsk milliardær som kunne vært faren hennes?

Det er søsteren, Sophie. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvem er egentlig dette? Rema arving?! Så et bilde der hun poserer foran en festival i Cannes,men jeg la merke til at ingen av fotografene så hennes vei🤣🤣så kan umulig være kjent. Se bilde...dette.

Screenshot_20230629_120359.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, M.H85 said:

Hvem er egentlig dette? Rema arving?! Så et bilde der hun poserer foran en festival i Cannes,men jeg la merke til at ingen av fotografene så hennes vei🤣🤣så kan umulig være kjent. Se bilde...dette.

Screenshot_20230629_120359.jpg

Rich bitch, ørtentusen av dem på Cannes som utnytter situasjonen uten å ha noe å melde selv.

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (Akkurat nå):

Rich bitch, ørtentusen av dem på Cannes som utnytter situasjonen uten å ha noe å melde selv.

Jøss ....må være lite givende posere foran folk som ikke vet hvem du er, noe annet om du heter Kate Winslet liksom og er en dyktig skuespiller🤷😅 

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 minutter siden):

Hvem er egentlig dette? Rema arving?! Så et bilde der hun poserer foran en festival i Cannes,men jeg la merke til at ingen av fotografene så hennes vei🤣🤣så kan umulig være kjent. Se bilde...dette.

Screenshot_20230629_120359.jpg

Noen som kjenner til hva som er kravene/vilkårene for å gå på rød løper der? Eller kan hvem som helst møte opp? Under meg alltid over at det er masse folk der som ikke har med film å gjøre.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frottis skrev (3 timer siden):

Noen som kjenner til hva som er kravene/vilkårene for å gå på rød løper der? Eller kan hvem som helst møte opp? Under meg alltid over at det er masse folk der som ikke har med film å gjøre.

Store kjendiser som f.eks. supermodeller blir garantert invitert og får sikkert også mye betalt fordi de gir oppmerksomhet. 

Ikke-kjendiser har sikkert betalt, kjøpt en kjempedyr billett som også gir adgang til rød løper. Tipper det er slik.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frottis skrev (På 29.6.2023 den 12.12):

Noen som kjenner til hva som er kravene/vilkårene for å gå på rød løper der? Eller kan hvem som helst møte opp? Under meg alltid over at det er masse folk der som ikke har med film å gjøre.

Money. Alt slikt kan kjøpes. Hun betaler og får gå på løperen i kjole. Fotografene ser ikke hennes vei da,det er fordi hun ikke er kjent 🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun skal nyte at hun er ung, vakker og rik mens hun kan. Hun gjør det helt riktig. Hun får også familie, barn, jobb, utdanning osv etterhvert og blir eldre. Det er nå det passer seg best å nyte alt. Så får hun gode minner og opplevelser hun kan huske og leve litt på. 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilili skrev (1 minutt siden):

Jeg synes hun skal nyte at hun er ung, vakker og rik mens hun kan. Hun gjør det helt riktig. Hun får også familie, barn, jobb, utdanning osv etterhvert og blir eldre. Det er nå det passer seg best å nyte alt. Så får hun gode minner og opplevelser hun kan huske og leve litt på. 

Jøss jeg har og vært ung,vakker,solbrun og barnløs. Joda jeg hadde meg noen venninner turer til USA,Hawaii og syden ,levde livet skapte gode minner 😅,men jeg hadde aldri et ønske om å bruke 100.000 på en kjole og 100.000 for å bli fotografert🤣 Tok noen bikini bilder da på en øy i solkysten😎🤣 Poenget mitt er at man kan faktisk skape gode minner uten å gå på en festival der ingen vet hvem du er. Sikkert litt ensomt også, mye kjekkere henge med gode venner vel🤷Men det er meg og mine "unge" minner da,folk er forskjellige. 😊😀

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (18 minutter siden):

Jøss jeg har og vært ung,vakker,solbrun og barnløs. Joda jeg hadde meg noen venninner turer til USA,Hawaii og syden ,levde livet skapte gode minner 😅,men jeg hadde aldri et ønske om å bruke 100.000 på en kjole og 100.000 for å bli fotografert🤣 Tok noen bikini bilder da på en øy i solkysten😎🤣 Poenget mitt er at man kan faktisk skape gode minner uten å gå på en festival der ingen vet hvem du er. Sikkert litt ensomt også, mye kjekkere henge med gode venner vel🤷Men det er meg og mine "unge" minner da,folk er forskjellige. 😊😀

Helt sikkert, men gøy også det hun gjør, spes når hun har råd til det.  Jeg ser egentlig ingen problem med det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.H85 skrev (På 1.7.2023 den 19.33):

Jøss jeg har og vært ung,vakker,solbrun og barnløs. Joda jeg hadde meg noen venninner turer til USA,Hawaii og syden ,levde livet skapte gode minner 😅,men jeg hadde aldri et ønske om å bruke 100.000 på en kjole og 100.000 for å bli fotografert🤣 Tok noen bikini bilder da på en øy i solkysten😎🤣 Poenget mitt er at man kan faktisk skape gode minner uten å gå på en festival der ingen vet hvem du er. Sikkert litt ensomt også, mye kjekkere henge med gode venner vel🤷Men det er meg og mine "unge" minner da,folk er forskjellige. 😊😀

.

Endret av Diosa
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilili skrev (16 timer siden):

Helt sikkert, men gøy også det hun gjør, spes når hun har råd til det.  Jeg ser egentlig ingen problem med det. 

Joda helt sant☺ Bare stusset veldig på bildene for i mine yngre dager leste vi i se&hør og så på flotte kjoler fra slike festivaler og da var det kjendisene vi hadde sett på film,f.eks Leonardo Dicaprio som sto på slike løpere😉 Mulig jeg er gammel nå🙈😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (7 minutter siden):

Det er akkurat det! Folk er forskjellige 😃 Dine yngre dager er like mye verdt som hennes. Man trenger ikke å sette de opp mot hverandre og sammenligne. Hun lever sitt liv og du ditt 🧡

I like måte gode deg💛 God sommer😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (22 minutter siden):

Det er akkurat det! Folk er forskjellige 😃 Dine yngre dager er like mye verdt som hennes. Man trenger ikke å sette de opp mot hverandre og sammenligne. Hun lever sitt liv og du ditt 🧡

Klokskap på KG. Aldri sett før

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...