Gå til innhold

Tinder handler jo bare om sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Traff mannen min på tinder, vi skal gifte oss snart og har hus sammen så det går an å finne folk der.

Anonymkode: a443a...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjør vi. Du er veldig pen. Derfor vil menn vil ha forhold med deg. Historien er annerledes for oss som er stygge.

Anonymkode: 28553...b02

Tja, jeg må bare spytte inn at det er mange faktorer som spiller inn i forhold til hvordan det går på Tinder. Man kan være en i mengden i Oslo, men så komme til f. eks Larvik og oppleve at menn kaster seg etter deg. 🙂 Også handler det jo litt om energi og om å være tilfreds med livet! Jeg er ikke spesiell attraktiv, men jeg har barn på skolen og de som er rundt meg forteller at "det føltes som hjemme", "brikkene bare falt på plass". Det var for dem den roen og den freden de fant med denne personen, som fikk dem bare til å løpe etter dem. De ville ikke ha byttet det bort for noe annet i hele livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (2 timer siden):

Tja, jeg må bare spytte inn at det er mange faktorer som spiller inn i forhold til hvordan det går på Tinder. Man kan være en i mengden i Oslo, men så komme til f. eks Larvik og oppleve at menn kaster seg etter deg. 🙂 Også handler det jo litt om energi og om å være tilfreds med livet! Jeg er ikke spesiell attraktiv, men jeg har barn på skolen og de som er rundt meg forteller at "det føltes som hjemme", "brikkene bare falt på plass". Det var for dem den roen og den freden de fant med denne personen, som fikk dem bare til å løpe etter dem. De ville ikke ha byttet det bort for noe annet i hele livet. 

Jeg har bodd i fire forskjellige land, og har aldri opplevd noe interesse fra menn. Har også opplevd å være i forhold der menn var sammen med meg av praktiske årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bodd i fire forskjellige land, og har aldri opplevd noe interesse fra menn. Har også opplevd å være i forhold der menn var sammen med meg av praktiske årsaker.

Jeg sender deg en stor klem! :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du er veldig pen.

Ihvertfall er Abigail Klein, som er på profilbildet, veldig pen. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 21.50):

Okei

Mange likes og mange match. 99% av menn jeg skriver til selv super attraktive svarer. Møtt fem allerede, men alle de vil ha sex på første date, får dem ikke det er jeg plutselig ghostet, 

Hva er det dem tror om kvinnfolk? at vi bare gir den bort gratis her på tinder?. Skulle jeg tatt imot penger for alle de liggene disse mennene ville at jeg skal ha, hadde jeg nok blitt millionær 

Chatter med en dame I noen timer for å så møte ha sex gratis for å så gjøre det samme med neste. Er ikke menn ekle?

Anonymkode: c0af5...2ab

Selvfølgelig er super attraktive kun ute etter moro , hva i all verden skal disse med et forhold med en kvinne når de kan velge og vrake?😂

Anonymkode: a4f75...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er super attraktive kun ute etter moro , hva i all verden skal disse med et forhold med en kvinne når de kan velge og vrake?😂

De to der har ikke noe sammenheng 🙂 Det handler om indre kvaliteter. Det finnes utrolig mange vakre og flotte menn som er godt gift. Også finnes det mange som bare ønsker å ligge rundt. Folk er forskjellige 🙂

Endret av Blått
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (25 minutter siden):

De to der har ikke noe sammenheng 🙂 Det handler om indre kvaliteter. Det finnes utrolig mange vakre og flotte menn som er godt gift. Også finnes det mange som bare ønsker å ligge rundt. Folk er forskjellige 🙂

Vakre og flotte menn med "indre kvaliteter" (les: mangel på ytre) er de som har mulighet til å komme gjennom nåløyet. Dette er ikke de super attraktive 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Vakre og flotte menn med "indre kvaliteter" (les: mangel på ytre) er de som har mulighet til å komme gjennom nåløyet. Dette er ikke de super attraktive 🤣

Er du virkelig så dum som du gjør deg eller troller du :) ? Jeg lurer oppriktig talt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (7 minutter siden):

Er du virkelig så dum som du gjør deg eller troller du :) ? Jeg lurer oppriktig talt. 

ehh...

Okei

Mange likes og mange match. 99% av menn jeg skriver til selv super attraktive svarer. Møtt fem allerede, men alle de vil ha sex på første date, får dem ikke det er jeg plutselig ghostet, 

Hva er det dem tror om kvinnfolk? at vi bare gir den bort gratis her på tinder?. Skulle jeg tatt imot penger for alle de liggene disse mennene ville at jeg skal ha, hadde jeg nok blitt millionær 

Chatter med en dame I noen timer for å så møte ha sex gratis for å så gjøre det samme med neste. Er ikke menn ekle?

AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 21.51):

Tro om igjen dersom du tror du kan finne alfa mann på kroken livet ut på tinder.

Anonymkode: 0cd0e...778

AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 2.26):

Som kjekk mann kan jeg bekrefte dette.

I dag matchet jeg med ei som tydeligvis syntes jeg var veldig kjekk. Fikk mange komplimenter for utseendet, og hun ville ha sex (men ikke ONS). Etter at hun la meg på snap skrev jeg ting som jeg BARE slipper unna med på grunn av utseende og at hun snakker med noen som er mer fysisk attraktiv enn seg selv. Om jeg får noen på snapchat er det omtrent 70% sjanse for at jeg får dem på kroken siden jeg ikke har lyvebilder på Tinder og kan sende videosnutter og slikt.

Det endte med at hun ville ha sex med meg, hun sa det rett ut etter å hintet litt om å møtes. "Bedre å møtes ansikt til ansikt" men det hun mente var å komme hjem til meg (ikke ONS sa hun, men altså...)

Jeg er ikke "topp 3%" (eller der oppe) selv om jeg er kjekk, så jeg kan bare tenke meg hvordan dette er å som å fiske i en gullfiskbolle for de mennene.

Kvinner på Tinder er utrolig overfladiske, og de rådene man får her og av kvinner er det bare å glemme. Hvis hun synes du er attraktiv nok kan du slippe unna med "nesten alt", om du ikke er kjekk nok er det "creepy" om du gjør det minste fremstøt.

Jeg er også en ganske ok mann så jeg ser etter en "drømmepartner" (ikke nødvendigvis verdens peneste) så jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil ligge med henne enda, eller dra på "date" eller noe slikt. Hun er yngre enn meg, men hadde barn og virket litt vel overfladisk, så jeg er usikker på om det er noen fremtid der.

Regner med å få mye dårlig respons fra kvinner på dette, men det får være. Mange kvinner som "prøver" seg er åpenbart LANGT under min liga utseendemessig også, og om de skulle klare å få en veldig kjekk mann på kroken blir det garantert bare sex.

Anonymkode: e0acd...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

ehh...

Ja og igjen, mange super attraktive er i et forhold :) du sitter og presenterer en sannhet om at alle pene menn vil være single, men det er det som jeg sier til deg, at sånn er det ikke :) folk er veldig forskjellige! Det er det indre her som teller om hvordan de behandler folk, hva de ser på og hva de prøver på :) at noen er dust på første stevnemøte har ingenting med utseendet å gjøre, men alt med personligheten deres å gjøre :) og da, sånn som du svarer så er det første som slår meg at du er veldig lite intelligent og veldig overfladisk :)  Så da er spørsmålet mitt er du faktisk sånn eller troller du? Jeg håper du troller, men for all del.. man vet aldri med dagens menn lengre 😅

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker ikke helt som om du har oversikt over tråden og hva den handler om. Og jeg sier ikke at alle attraktive menn er slik. Jeg refererte til de som faktisk er slik, som var budskapet i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Virker ikke helt som om du har oversikt over tråden og hva den handler om. Og jeg sier ikke at alle attraktive menn er slik. Jeg refererte til de som faktisk er slik, som var budskapet i HI.

Først så vil jeg si at jeg setter pris på at du svarte på spørsmålet mitt og at dette er faktisk den som du er, du later ikke som om du er så dum :) Og når det kommer til det andre så handler dette om personligheten til disse mennene, og ikke utseendet, når de prøver på sånne ting, men disse mennene vil også slå seg ned, som ofte, når de treffer den riktige dama. At du prøver å vinkle det over til utseendet, om at pene menn bare ligger rundt og ikke slår seg ned, er rett og slett bare løgn :) for igjen så handler det hvor man vil i livet og hvem man er som person med de indre kvalitetene. 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Okei

Det er fordi du går etter de helt ut av ligaen din. De får all oppmerksomhet og vil ha sex. Dette er standard problemet med tinder som er godt dokumentert av data fra Tinder.  De ligger rundt fordi så og si alle jenter går etter de.  Mens 80 % av menn blir ignorert med ingenting. 

Derfor jeg og mange menn har gitt opp tinder nå.  Må lete andre steder. 

Bedre å gå for utenlandske damer når markedet på dating apper er helt på trynet.

Anonymkode: 36ae7...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er fordi du går etter de helt ut av ligaen din. De får all oppmerksomhet og vil ha sex. Dette er standard problemet med tinder som er godt dokumentert av data fra Tinder.  De ligger rundt fordi så og si alle jenter går etter de.  Mens 80 % av menn blir ignorert med ingenting. 

Derfor jeg og mange menn har gitt opp tinder nå.  Må lete andre steder. 

Bedre å gå for utenlandske damer når markedet på dating apper er helt på trynet.

Utenlandske damer vil også være tiltrukket av mannen de har sex med. Forhold innebærer sex. Det er uaktuelt å gå inn i et forhold med en mann som man ikke er tiltrukket av. Hilsen utenlandsk dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Utenlandske damer vil også være tiltrukket av mannen de har sex med. Forhold innebærer sex. Det er uaktuelt å gå inn i et forhold med en mann som man ikke er tiltrukket av. Hilsen utenlandsk dame.

Ja det forstår jeg . Men problemet på tinder er ikke at damene ikke er tiltrekket av 80% av mennene. Det er at dere lever i en illusjon av at dere kan få tak i de fineste mennene og da prøver bare på det siden dere vil ha det beste dere kan få. Men i realiteten så ligger de bare rundt å holder dere optatt. 

Markedet på tinder her er helt ødelagt, mens i andre land er det annerledes. Derfor forlater mange dette markedet. Ingen vil vell være et sted det er null sjanse og alle vil vell få oppnådd det de ønsker.

Tror mange kvinner er helt ignorante på dette når de selv ikke merker konsekvensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De aller fleste synest gjennomsnitts mannen/ dama er attraktiv og at det er personligheten som teller mer enn om personen er veldig kjekk. Men Tinder gir ikke menn som ikke er topp 20 % av utseender en sjanse og blir ignorert.

Derfor jeg selv prøvde andre steder og fant meg ei helt fantastisk dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja det forstår jeg . Men problemet på tinder er ikke at damene ikke er tiltrekket av 80% av mennene. Det er at dere lever i en illusjon av at dere kan få tak i de fineste mennene og da prøver bare på det siden dere vil ha det beste dere kan få. Men i realiteten så ligger de bare rundt å holder dere optatt. 

Markedet på tinder her er helt ødelagt, mens i andre land er det annerledes. Derfor forlater mange dette markedet. Ingen vil vell være et sted det er null sjanse og alle vil vell få oppnådd det de ønsker.

Tror mange kvinner er helt ignorante på dette når de selv ikke merker konsekvensene.

Den samme illusjonen har mennene. De ser ikke engang på oss kvinner som ikke er så pene. De sveiper til høyre på nesten alle, men er raske med å slette matchen når de ser hvem som har sveipet dem tilbake. Jeg har aldri ligget rundt, så vet ikke hvorfor du generaliserer slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De aller fleste synest gjennomsnitts mannen/ dama er attraktiv og at det er personligheten som teller mer enn om personen er veldig kjekk. Men Tinder gir ikke menn som ikke er topp 20 % av utseender en sjanse og blir ignorert.

Derfor jeg selv prøvde andre steder og fant meg ei helt fantastisk dame.

Nei, de fleste synes ikke det. Jeg er "normal", altså ikke pen, men OK. Menn ser meg ikke som kvinne. Jeg har mange mannlige venner og kollegaer som anser meg som sin "bro", og har null seksuell interesse i meg. Som singel fikk jeg aldri oppmerksomhet fra menn - alle, også eldre og mye styggere menn, flokket seg rundt mine mye penere venninner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Nei, de fleste synes ikke det. Jeg er "normal", altså ikke pen, men OK. Menn ser meg ikke som kvinne. Jeg har mange mannlige venner og kollegaer som anser meg som sin "bro", og har null seksuell interesse i meg. Som singel fikk jeg aldri oppmerksomhet fra menn - alle, også eldre og mye styggere menn, flokket seg rundt mine mye penere venninner. 

Kanskje jeg er annerledes enn de du mener du treffer. Jeg er bare opptatt av å ha en helt gjennomsnittlig jente i utsendet og det viktigste for meg er personligheten, at partneren er snill, ærlig, bruker tid på meg, viser innsats. De som er penest er som regel så høye på seg sellv og utvikler seg til å bli drittsekker. 

Menn uansett så er tinder håpløst for menn om du ikke ser veldig bra ut. Så derfor traff jeg ei et annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...