AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Del Skrevet 23. mai 2023 Vi ble invitert av brudgommen på fylla… Bruden og min kjæreste er barndomsvenner, men er ikke nære nå. I hvert fall ikke så lenge jeg har kjent ham, som er 10 år. Vi har kun vært sammen med bruden på fester med felles venner, og det er kun en håndfull ganger (både hun og vi har bodd utenbys i noen av årene, men ca 5 år i samme by). Brudgommen og min kjæreste ble skikkelig gode venner etter å kun ha møtt hverandre tre-fire ganger. Vi ble som sagt invitert i fylla. Tenke at dette bare var fyllesnakk, men fikk dagen derpå melding om at det var seriøst ment, og at vi var hjertelig velkommne. Vi kastet ballen tilbake og skrev at vi var veldig takknemlig for invitasjon, men at vi hadde forståelse om dem ønsket å invitere noen nærmere. Fikk da svar tilbake at dem ønsket hyggelige folk i bryllupet og at dem hadde regnet med noen «ekstra» gjester, og at vi skulle få «plassene». Vi takket ja, men jeg er tvil på om invitasjonen var genuin eller at di følte plikt for å være hyggelig. Kjæresten mente at di ikke hadde sendt invitasjon dagen derpå dersom di ikke mente det. I ettertid har det kommet «morsomme» kommenterer fra en felles venninne som står bruden nær, om at vi også skal i bryllupet. Jeg har følelsen av at vi egentlig ikke er ønsket… Hva tenker dere? Anonymkode: 60b00...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Del Skrevet 23. mai 2023 Kan du ikke hitte på noe bedre? Anonymkode: 45722...efd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #3 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan du ikke hitte på noe bedre? Anonymkode: 45722...efd Føler det er for sent å takke nei nå, er 1 mnd til bryllupet! Da kunne sikkert noen andre fått invitasjon. Anonymkode: 60b00...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4 Del Skrevet 23. mai 2023 Når de faktisk sendte melding dagen etter, så hadde jeg stolt på dem når de sier at de ønsker dere der. Selv om bruden og din mann ikke har hatt så mye kontakt de siste årene, betyr ikke det at vennskapet er over. Det er helt normalt at man mister litt kontakt i noen år, for så å finne sammen igjen når man slår seg til ro med partner og får barn. Anonymkode: d27bb...434 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #5 Del Skrevet 23. mai 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke hitte på noe bedre? Anonymkode: 45722...efd Hitte på...? Anonymkode: 56d2f...16b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 23. mai 2023 #6 Del Skrevet 23. mai 2023 Dette er å overtenkte - selvfølgelig er dere ønsket i bryllupet når det blir bekreftet dagen etter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #7 Del Skrevet 23. mai 2023 Tolker dette som at dere ER veldig velkomne. De skryter jo av hvor hyggelige dere er, og deres selskap er av den grunn kjærkomment. Reis i bryllupet og vær så hyggelig som de mener dere er 😃 Anonymkode: c58db...630 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #8 Del Skrevet 23. mai 2023 Når de sender melding dagen etter så vil de jo ha dere der, hvis ikke hadde de jo holdt stilt om det og bare latt det gå som fyllesnakk. Anonymkode: 74904...6b6 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #9 Del Skrevet 24. mai 2023 Jeg ville tenkt dere er ønsket når de bekreftet to ganger dagen etter at de ville at dere skulle komme Anonymkode: c4960...aa0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #10 Del Skrevet 28. mai 2023 Dere er ønsket i bryllupet! Anonymkode: 59972...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #11 Del Skrevet 28. mai 2023 De inviterte dere av plikt fordi de dreit seg ut på fylla (har en venninne som gjorde det samme på fylla og som følte seg presset til å sende invitasjon dagen etter)😅 det betyr ikke at dere er uønsket, men det er jo tydelig at dere opprinnelig ikke var invitert. Jeg hadde takket nei. Anonymkode: 2d7af...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 28. mai 2023 #12 Del Skrevet 28. mai 2023 Vi inviterte også noen rett før som ikke hadde vært nære venner, men det var folk vi hadde vært en del sammen med den siste tiden og som vi hadde lyst til å være mer sammen med. Vi var riktignok edru da vi inviterte dem, men det kunne fort vært i fylla... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #13 Del Skrevet 28. mai 2023 Har dere fått tilsendt invitasjon i ettertid? En melding ville ikke jeg tenkt var nok. Anonymkode: 13a2b...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #14 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har dere fått tilsendt invitasjon i ettertid? En melding ville ikke jeg tenkt var nok. Anonymkode: 13a2b...d07 Sist jeg var i bryllup så kom invitasjonen på sms. Like holdbart det, som på papir. Anonymkode: 068dd...495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #15 Del Skrevet 3. juni 2023 Typisk over-tenking fra Kvinneguiden, som vanlig... Anonymkode: 3b93d...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. juni 2023 #16 Del Skrevet 3. juni 2023 De har forsikret - skriftlig, edru - om at dere er invitert, ønsket og velkomne. Hva mer forventer du...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #17 Del Skrevet 3. juni 2023 Daria skrev (1 time siden): De har forsikret - skriftlig, edru - om at dere er invitert, ønsket og velkomne. Hva mer forventer du...? Er disse kommentarene fra felles venninne (som er nær brud) om vi gleder oss til å dra i bryllup til «bestevennene» våre og lignende som gjør at jeg blir i tvil. På en hånete og ubehagelig måte. Virker som de har pratet om det seg i mellom… Anonymkode: 60b00...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå