Gå til innhold

Hvor lenge har du hatt mobilnummeret ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Siden 1994. Første telefon var en Motorola MicroTac (husker ikke helt hvilken serie)

Anonymkode: 7b50c...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fikk min første mobil da jeg var 10 år i 2000. En fin, gammel Motorola. Hadde den, og det nr i et fire år tror jeg, gikk over til Nokia i mellomtiden og fikk nytt nummer med mobil nr 3, den første jeg kjøpte på egenhånd. Var vanligere å skifte nr når man skiftet mobil på den tiden. Det nummeret har jeg enda 😁 

Anonymkode: 55123...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hatt samme nr siden 1996. 

Anonymkode: 3e149...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden forrige årtusen 🤣husker ikke nøyaktig, men tror det er fra 1999...

Kommer aldri til å bytte nummeret da jeg var heldig og fikk plassert 4 nuller i det.

Altså xx00xx00 👌

Anonymkode: 063de...33f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen har det mobilnummeret vi hadde på felles mobil i 1992.  Nummeret mitt er fra da jeg fikk egen mobil, og det var noen år senere, i 1995 eller -96.

Anonymkode: a40c2...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mardina skrev (8 minutter siden):

Jeg tar ikke på vei noen steder jeg 😂 Bare lurer på hvorfor det er så viktig (for deg tydeligvis) å huske navnet på alle mobilene man har hatt opp gjennom årene 😂 Det er vel bare "nerder", som er interessert i den slags, som går rundt å husker sånn ☺️

Jeg har ikke sagt det er viktig å huske alle mobiler en har hatt opp gjennom årene. Dette er noe du innbiller deg av en eller annen grunn.

Jeg korrigerte din feilaktige "Motorikk" til det korrekte "Motorola".

Thats it.

Anonymkode: d7324...1ff

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gulp* Må nok si 16 år med det nummeret jeg har nå. Synes det er greit å huske ^^, Kunne sikkert ha fått et nytt, men da måtte jeg ha skiftet så uhorvelig mange plasser og det orker jeg ikke. 

(Jeg husker for øvrig alle mobilene jeg har hatt. Uten at jeg er nerd av den grunn).

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden 2008. Fikk et nytt jobbnummer (Telenor-abo) da. Husker ikke mobilnr jeg hadde fra nittitallet frem til da.

Anonymkode: ea334...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden jeg flyttet til landet jeg bor i for 11 år siden.

Anonymkode: 44088...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke sagt det er viktig å huske alle mobiler en har hatt opp gjennom årene. Dette er noe du innbiller deg av en eller annen grunn.

Jeg korrigerte din feilaktige "Motorikk" til det korrekte "Motorola".

Thats it.

Og jeg har rettet opp den skrivefeilen nå. Skriver du aldri feil du da? 🙄 På mobilen kan det ofte bli sånn og det er ikke alltid at man oppdager det med en gang... 

Og jeg har heller ikke innbildt meg noe som helst.... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nummeret mitt er fra enten 2007 eller 2008. Jeg var da i starten av 20-åra. 

Anonymkode: 24159...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hr aldri hatt noe annet nummer, så siden jeg konfirmerte meg og fikk min første mobil i 1998. Sykt å tenke på at det er 17 år siden 😳😆

Anonymkode: 208b6...537

Er det 17 år siden 1998? Jøss, da er jeg visst mye yngre enn jeg trodde! :juhu:

Jeg har hatt samme mobilnummer siden jeg kjøpte min første mobil i slutten av 98 eller starten av 99. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mardina skrev (7 minutter siden):

Og jeg har rettet opp den skrivefeilen nå. Skriver du aldri feil du da? 🙄 På mobilen kan det ofte bli sånn og det er ikke alltid at man oppdager det med en gang... 

Og jeg har heller ikke innbildt meg noe som helst.... 😂

Jeg gir opp. Du får ha en god dag.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk min egen mobiltelefon på videregående en gang og har hatt samme nummer siden da. Vil tippe det var i 96-97.

Anonymkode: 5d5dd...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

23 år 😊 Gud hvor gammel jeg er 😅 Var 14 når jeg fikk det.

Anonymkode: 7b593...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt mitt nummer siden 2003. Har nå altså 20 års jubileum.

Nummeret har blitt en del av identiteten min og en like naturlig del av meg som personnummeret mitt.

Hvor lenge har du hatt ditt?

Anonymkode: 06837...ee2

Siden 1999, for husker jeg fikk det da jeg var 10 år. Før så var det også veldig dyrt å få med seg gamle nummeret over på ny operatør. Husker venner som bytta nummer hele tiden fordi de av en eller annen grunn bytta operatør. Jeg nektet å bytte nummer!

Endret av Reign
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (2 timer siden):

Siden sommeren 2008. Var lei av mitt gamle og kronglete nummer, og ville ha et enkelt og fint nummer man husker lett. Så jeg gikk inn på Finn.no og lette i noen dager, og fant et telefonnummer med mange nuller i, et såkalt gullnummer. Det var en lett tallrekke og lett å huske. Det kjøpte jeg for 2500 kr av en fyr.
Dette tlf nr blir nok med meg resten av livet :) 

What, kan man gjøre det? Man lærer noe nytt hver dag😄

Har hatt mitt siden jeg var 6 år i 2006. Da fikk jeg min første mobil og mitt første, og så langt eneste, nummer :) 

Anonymkode: b782a...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

What, kan man gjøre det? Man lærer noe nytt hver dag😄

Har hatt mitt siden jeg var 6 år i 2006. Da fikk jeg min første mobil og mitt første, og så langt eneste, nummer :) 

Anonymkode: b782a...6f1

Jeg måtte sjekke om det fremdeles tilbys på Finn nå, og ja det fantes noen her

Et av de jeg fant i dag var dette til den nette sum av 1,7 millioner... 😲 (eller, det står "gi bud" da, men...prisantydning 1,7 mill)

Skjermbilde.JPG

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...