AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #1 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg ble sviktet og bedratt i forrige lange forhold, og av en ungdomskjæreste en gang. Dessverre har det gitt meg en skepsis og vansker med tillit. Har en ny kjæreste nå, avstandsforhold grunnet jobb, men ses hver helg. Sammen 1,5 år nå. I starten tok jeg han i å søke kontakt med andre, men da regnet han meg bare som venninne fikk jeg høre, men han beklaget likevel. Han var lei seg, og vi ble enige i å fortsette å treffes. Når vi er sammen nå er jeg trygg, og han er virkelig fantastisk god mot meg. Får masse bekreftelser og da er jeg ikke i tvil om hans følelser for meg. I ukedagene kommer tvilen. Gråter enkelte ganger når jeg legger meg, for jeg føler meg plutselig ikke god nok, eller frykter å bli såret igjen. Er så glad i han, men dette plager meg. Noen som får opp noe om dette? Kan jeg stole på han? Takknemlig for svar❤ Anonymkode: d0ca3...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 22. mai 2023 #2 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg ‘får ikke opp’ noe. Men man må være trygg i seg selv, endel menn kan føle seg fanget når kjæresten ikke er det. Forelskelse er en ting, men ‘kjærlighet’ handler om å tåle hverandre, kunne snakke med hverandre. Å ha et langt forhold krever mye innsats og det vil alltid oppstå tøffe perioder. Når man har blitt bedratt kan usikkerhet følge en i videre forhold ‘nissen følger på lasset’. Hilsen en som først fikk til et forhold når jeg ‘ga slipp’. Elsk deg selv, det må han også gjøre. Forhold i dag går dårlig ofte fordi man forventer at den andre skal gjøre en lykkelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Del Skrevet 24. mai 2023 Psykolog Anonymkode: dd187...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå