AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #21 Del Skrevet 25. mai 2023 Etter positiv test. Anonymkode: 0919e...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonk Skrevet 25. mai 2023 #22 Del Skrevet 25. mai 2023 Jeg sluttet å drikke alkohol etter innsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #23 Del Skrevet 28. mai 2023 Jeg er prøver, men lever normalt til testen er positiv. er testetøs da, så er vel ikke snakk om lenge før jeg hadde fått nyss på en graviditet. Anonymkode: 45e17...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #24 Del Skrevet 30. mai 2023 Med første prøvde vi i nesten 2 år før det klaffet. Var helt avholds i starten av pp, når det drøyde ut i tid slappet jeg mer av. Sluttet først ved positiv test i alle 3 påfølgende graviditeter. Har ikke hatt et høyt alkoholforbruk etter vi ble prøvere, et par enheter i måneden - et par glass vin/øl noen helger og et par fester årlig, stortsett da bryllup, bursdag eller julebord. Aldri vært bekymret etter positiv test, ikke hatt noen store utskeielser i de aktuelle syklusene. Anonymkode: b85df...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå