AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Del Skrevet 21. mai 2023 Hei! Venninnen min skal gifte seg, og forrige helg var det utdrikkingslag. Jeg sliter litt psykisk, og har anoreksi og det jeg vil tro er sosial angst. Hadde gruet meg til denne dagen lenge i forkant, men var fast bestemt på å stille opp. Jeg var med fra start, men i åttetiden på kvelden, da de andre skulle ut, gikk jeg hjem. Klarte heller ikke å drikke mye alkohol. Det kjentes godt å ha gjennomført det, men samtidig føler jeg meg som en kjiping og dårlig venninne nå. Tror dere bruden og de andre synes det? Anonymkode: d1a2b...c98 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 21. mai 2023 #2 Del Skrevet 21. mai 2023 om bruden kjenner deg, vet hun nok at ting ikke er så lett? i såfall er hun nok takknemlig for tiden du brukte på henne denne dagen, og hadde forståelse for at du trakk deg tilbake da. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Del Skrevet 21. mai 2023 Jeg tenker de har forståelse for at din helse ikke tillater de veldig store utskeielsene. ♥️ Anonymkode: 27410...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Del Skrevet 21. mai 2023 nei, syns du var flink:) Anonymkode: 21f4d...a09 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ikke Skrevet 21. mai 2023 #5 Del Skrevet 21. mai 2023 Nei, det tror jeg ikke. Hurra for deg, du møtte opp og trosset dine utfordringer ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Del Skrevet 21. mai 2023 Hvis du bare gikk uten å si noe, så kanskje. Om venninnen vet du sliter og du forklarte hvorfor du gikk, er det ikke noe mer å tenke på. Anonymkode: fb2b1...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Del Skrevet 21. mai 2023 Tviler på de synes du var en kjip venninne 💜 Særlig ikke om de vet om dine helseutfordringer. Anonymkode: c219a...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Del Skrevet 21. mai 2023 Nei det tror jeg ikke, for du spiller ikke hovedrollen i alles liv, selvom vi til tider tror det. Anonymkode: 18e16...348 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Del Skrevet 21. mai 2023 Du var ingen dårlig venninne! Er folk som har dratt hjem fra utdrikkingslag kl 20 av mye dårligere grunner enn deg.. Anonymkode: 9c0c2...4f6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoltan Skrevet 21. mai 2023 #10 Del Skrevet 21. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei det tror jeg ikke, for du spiller ikke hovedrollen i alles liv, selvom vi til tider tror det. Anonymkode: 18e16...348 Unødvendig kjip kommentar, må jeg si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nocebo Skrevet 21. mai 2023 #11 Del Skrevet 21. mai 2023 Hadde jeg vært bruden og kjent til dine utfordringer, hadde jeg vært overlykkelig over at du la inn all den innsatsen du gjorde! 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei det tror jeg ikke, for du spiller ikke hovedrollen i alles liv, selvom vi til tider tror det. Anonymkode: 18e16...348 Er du alltid like sjarmerende? Anonymkode: a4ae3...e69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Del Skrevet 21. mai 2023 Takk for oppmuntrende svar, (nesten) alle Godt å vite at det ikke var heelt ute i alle fall. Det er en av mine nærmeste, så hun vet godt at jeg sliter. Og jeg sa selvsagt ha det. Takket henne for en fin dag, og ønsket dem en fin kveld videre. Utbroderte ikke hvorfor jeg gikk, men tror hun forstod. TS Anonymkode: d1a2b...c98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #14 Del Skrevet 23. mai 2023 Jeg hadde blitt glad for at du stilte opp og ble der så lenge du klarte til tross for dine utfordringer 😊 og hun hadde jo andre venninner der så hun ble jo ikke alene uansett Anonymkode: aa969...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #15 Del Skrevet 24. mai 2023 I min verden er det vanlig at ikke alle er med på alt på en slik dag. Anonymkode: 84ed9...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #16 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I min verden er det vanlig at ikke alle er med på alt på en slik dag. Anonymkode: 84ed9...da4 Samme her. Det er helt normalt at noen drar hjem tidligere av ulike grunner. Egne problemer, at de må noe dagen etter, familie, eller bare ikke er festmennesker. Helt innafor det! Kjekt at folk er med på det de kan. Anonymkode: 88581...c7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #17 Del Skrevet 24. mai 2023 Nei, på ingen måte! Jeg har ingen sosiale utfordringer. Men liker ikke byen/fest, så trekker meg ofte tilbake selv, med god samvittighet. Eneste unntaket er om bruden/bursdagsbarnet/hovedpersonen gjerne vil ut, og er igjen nesten alene, da stiller jeg. Anonymkode: e83d1...0fd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 24. mai 2023 #18 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 20.34): Takk for oppmuntrende svar, (nesten) alle Godt å vite at det ikke var heelt ute i alle fall. Det er en av mine nærmeste, så hun vet godt at jeg sliter. Og jeg sa selvsagt ha det. Takket henne for en fin dag, og ønsket dem en fin kveld videre. Utbroderte ikke hvorfor jeg gikk, men tror hun forstod. TS Anonymkode: d1a2b...c98 Da har du nok ikke så mye å bekymre deg for, jeg hadde hvertfall hatt forståelse for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. mai 2023 #19 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 15.53): Hei! Venninnen min skal gifte seg, og forrige helg var det utdrikkingslag. Jeg sliter litt psykisk, og har anoreksi og det jeg vil tro er sosial angst. Hadde gruet meg til denne dagen lenge i forkant, men var fast bestemt på å stille opp. Jeg var med fra start, men i åttetiden på kvelden, da de andre skulle ut, gikk jeg hjem. Klarte heller ikke å drikke mye alkohol. Det kjentes godt å ha gjennomført det, men samtidig føler jeg meg som en kjiping og dårlig venninne nå. Tror dere bruden og de andre synes det? Anonymkode: d1a2b...c98 Med de utfordringene du beskriver at du har, så er du en kjempegod venninne som bet tenna sammen for å være med på det du klarte denne dagen 🙂 Godt jobba!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #20 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 15.58): Nei det tror jeg ikke, for du spiller ikke hovedrollen i alles liv, selvom vi til tider tror det. Anonymkode: 18e16...348 Mange unødvendige og kjipe kommentarer her på kvinneguiden, de som har gått livets harde skole synes det er helt greit å sitte på nett og få ut bitterheten sin 😉 Til trådstarter: synes du var med på mye og regner med bruden forstår deg godt! Det er kjempebra 💜 Anonymkode: d7314...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå