Gå til innhold

PROBLEMER MED SOLARIUM!

kaamillekomille

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er en trofast solariums-bruker, og har oppigjennom åra brukt solarium uten noe problem.

MEN. Etter å ha kommet hjem fra en «solariumsøkt» denne uka, ser jeg at jeg har blitt superbrun: i hovedsak KUN bak?! 😂

Hele ryggen, rumpa og baksiden av beina har fått skikkelig farge, og det ser ut som jeg kun har fått farge på ryggen. Noe som selvfølgelig ser utrolig merkelig ut.

Har ikke solarium lysrør både over og under, så man skal få en jevn farge på hele kroppen, eller er det jeg som har blitt riv ruskende gal her?😂 Hva er det som kan ha skjedd her tro?  Evt. hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Har prøvd å bytte solseng også, men uten hell. 

Tips og forklaring tas imot med takk!

Mvh hun som ser ut som ying & yang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har aldri brukt solarium, men vet at min mor og bestemor har brukt det mye. De sier de bruker å ligge halve tiden på ryggen og resten av tiden på magen, fordi de mener at da får de jevnere farge på hele kroppen. Vet ikke om du gjør det da, eller bare ligger den ene veien f.eks. kun på rygg hele tiden du tar sol? 

Anonymkode: 1a1de...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det lenge siden jeg har tatt solarium, men tok det mye før, og opplevde alltid at jeg ble brunere på ryggen, så jeg begynte å ligge som AB over sier, halve tiden på ryggen og resten på magen. 

Anonymkode: 3d09d...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan ha noe med lysstoffrørene å gjøre.

Men jeg anbefaler å slutte helt med solarium. Det er ikke bra i lengden.

Anonymkode: 09f9e...233

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan det hende du blir brunere fortere bak? Jeg blir fort brun på mage og rygg, mens armer, bryst og ansikt alltid ligger langt etter

Anonymkode: 70531...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er lysrør både over og under ja. 

Bruk selvbruning istedet, solarium øker kreftrisiko med 97% etter bare tre ganger 

Anonymkode: 7b4b5...8e7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du virkelig SÅ lyst på hudkreft? Med regelmessig bruk av solarium er det ikke noe OM du får hudkreft, det er NÅR.

Anonymkode: 66a83...9f1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er lysrør både over og under ja. 

Bruk selvbruning istedet, solarium øker kreftrisiko med 97% etter bare tre ganger 

Anonymkode: 7b4b5...8e7

Nei, ikke bruk selvbruning heller, det ser ikke pent ut. Vær som du er 👍

Anonymkode: 103ce...5c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...