Gå til innhold

Bli eggdonor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vurderer å bli eggdonor når jeg er ferdig å få egne barn. 

Har selv vært gjennom ivf m/sæddonor og kjenner hvor mye det betyr for oss at vi har fått den muligheten å få barn emd sæddonor når mannen min ikke kunne lage barn selv. Og jeg kjenner derfor at jeg vil gi noe tilbake etterhvert når vi er ferdig å få barn.

Er det noen her som har vært eggdonor?

Anonymkode: 1bab6...3c2

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vurderer å bli eggdonor når jeg er ferdig å få egne barn. 

Har selv vært gjennom ivf m/sæddonor og kjenner hvor mye det betyr for oss at vi har fått den muligheten å få barn emd sæddonor når mannen min ikke kunne lage barn selv. Og jeg kjenner derfor at jeg vil gi noe tilbake etterhvert når vi er ferdig å få barn.

Er det noen her som har vært eggdonor?

Jeg har vurdert det, men det er veldig mye kriterier. Det er lett å forstå hvorfor det er så få eggdonorer i Norge for jeg slo det raskt i fra meg igjen når jeg begynte å lese meg opp. Kort oppsummert er det mye enklere å være sæddonor kontra eggdonor

https://www.helsenorge.no/undersokelse-og-behandling/egg-og-saddonasjon/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
t0nje skrev (57 minutter siden):

Jeg har vurdert det, men det er veldig mye kriterier. Det er lett å forstå hvorfor det er så få eggdonorer i Norge for jeg slo det raskt i fra meg igjen når jeg begynte å lese meg opp. Kort oppsummert er det mye enklere å være sæddonor kontra eggdonor

https://www.helsenorge.no/undersokelse-og-behandling/egg-og-saddonasjon/

Joda, det skjønner jeg. Men jeg vil tro når jeg allerede er inne i systemet med å ha vært gjennom ivf forsøk for min egen del, så vil jeg tro det ikke er så mye mer enn hvordan det er å gå gjennom ivf som vanlig? Alle prøvene som skal taes, er allerde tatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda, det skjønner jeg. Men jeg vil tro når jeg allerede er inne i systemet med å ha vært gjennom ivf forsøk for min egen del, så vil jeg tro det ikke er så mye mer enn hvordan det er å gå gjennom ivf som vanlig? Alle prøvene som skal taes, er allerde tatt 

Så lenge du er villig til å gjennomgå det som innebærer å være eggdonor, så er det vel egentlig ingenting å vente på? Oppdater gjerne om ferden, jeg er veldig nysgjerrig ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min venninne var eggdonor i Danmark. Dette er 14 år siden. Måtte gå på hormoner og betalingen dekket neppe bussen frem og tilbake. 

Anonymkode: 2042a...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...