AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #21 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, egentlig så har jo emnet gått aldeles off topic. Det jeg egentlig lurer på, som står i HI, er jo hvor mange det klaffet for på første eggløsning. Jeg blir ikke lei meg om jeg blir gravid, for et barn til er absolutt ønsket Men det kunne jo gjerne ventet noen måneder til. Anonymkode: 2dd75...fab Altså, det sies at 90% blir gravid innen 3 mnd. Samtidig sier dr. Hausken i podkasten "fertilitetsrådet" at en kvinne på 25 skal bli gravid på første mens, og hvis ikke er det noe som er galt. Så er man frisk og rundt 25 er det altså en ganske stor sjanse hvis spermene ligger klar til eggløsningen inntreffer. Anonymkode: a398e...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #22 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Altså, det sies at 90% blir gravid innen 3 mnd. Samtidig sier dr. Hausken i podkasten "fertilitetsrådet" at en kvinne på 25 skal bli gravid på første mens, og hvis ikke er det noe som er galt. Så er man frisk og rundt 25 er det altså en ganske stor sjanse hvis spermene ligger klar til eggløsningen inntreffer. Anonymkode: a398e...2fa Såpass ja, jeg er 26, frisk og ble gravid på første mens sist. Blir spennende å se 😊 Anonymkode: 2dd75...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #23 Del Skrevet 22. mai 2023 Skjønner ikke helt hva du vil frem til. Selv om jeg leser bra. Du lager jo alt på forskudd og ekke gravid enda en gang. Altså, nordmenn og forhold til alkohol spesielt om sommeren er jo helt hårreisende.... og varmen gjør deg jo drita jævlig fort.. og konserter kan man dra på uansett, og så tidlig i stadie i et eventuelt svangerskap ække farlig med litt knuffing. Ikke sikkert du hadde hatt barnevakt til denne konserten din uansett.... jeg syns det er mye morsommere å være gravid, og mye mer interessant å gjøre faktisk. Ingenting som holder meg igjen! Annet enn faktisk alkohol. Vi reiser,sykler, ute å danser. Mannen drikker seg amøbe når vi er barnefri på ferie en kveld, jeg triller han til hotellet i trillebår. Han får hangover, jeg ikke. Cravingsen er innbydende på mye smaker og kulturer. Og ja, jeg føler meg fantastisk som kan dra åå meg kjole og fremheve lovet jeg skaper og bærer frem. Gjør det gjerne vært år og hver sommer jeg!!! Mannen og faktisk. Sa det selv, kondom er kjedelig og nekter å klippes. Samme som meg så da får det bare renne ut unger hvert år 😅😅😅😅😇... helt greit... Anonymkode: 863aa...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #24 Del Skrevet 22. mai 2023 Har 2 barn, og ble gravid på første forsøk med begge 😅 Anonymkode: c25dc...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #25 Del Skrevet 22. mai 2023 Vi ble gravid på første forsøk, ett år etter at førstemann ble født. Var planlagt at vi skulle starte prøvingen rundt den tiden, men vi trodde vi bommet totalt på eggløsning og tenkte at det ikke var mulig at det gikk. Men det gjorde det gitt. Og det har vært veldig gøy med to tette barn. Ja, det kan være tøft i perioder (gravid og løpe etter en aktiv ett åring 🙈), men nå er yngste ett år og det blir bare bedre og bedre. Anonymkode: f4613...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #26 Del Skrevet 22. mai 2023 Ble gravid første pp med nr1. Med nr 2 gikk jeg å venta på mensen i ti mnd, fordi vi ville ha de så tette vi bare kunne. Da klaffet det også på første. Minstemann er snart 17 mnd, vi er i pp1 nå med nr3 og jeg er veldig spent.. Anonymkode: 0bb45...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #27 Del Skrevet 22. mai 2023 Hva var poenget med denne tråden ? Anonymkode: 54015...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #28 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva var poenget med denne tråden ? Anonymkode: 54015...789 Kan du ikke å lese? Anonymkode: 2dd75...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #29 Del Skrevet 22. mai 2023 3 barn og alle på 1PP. Anonymkode: f90d3...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #30 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva var poenget med denne tråden ? Anonymkode: 54015...789 Hva var poenget med denne kommentaren? Anonymkode: f90d3...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå