AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Del Skrevet 21. mai 2023 Og det går helt fint altså, er jo egentlig klar. Har et barn på litt over et år fra før, så det blir litt tett, bare. Har ikke rukket å gjøre så mye gøy man ikke får gjort i svangerskapet og babytiden ennå, så kjenner litt på akkurat det 😅 Saken er at vi hadde sex både i forgårs og i dag, og sykluskalenderen mener jeg skal ha eggløsning i dag. Det stemmer med murringene jeg kjente på i går. Sist vi gjorde noe sånn ble det barn av det. Lurer på hvor mange som fikk det til å klaffe på første eggløsning da dere prøvde? Hvor mange barn har dere, og hvor mange prøveperioder skulle til for hver? Anonymkode: 2dd75...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Og det går helt fint altså, er jo egentlig klar. Har et barn på litt over et år fra før, så det blir litt tett, bare. Har ikke rukket å gjøre så mye gøy man ikke får gjort i svangerskapet og babytiden ennå, så kjenner litt på akkurat det 😅 Saken er at vi hadde sex både i forgårs og i dag, og sykluskalenderen mener jeg skal ha eggløsning i dag. Det stemmer med murringene jeg kjente på i går. Sist vi gjorde noe sånn ble det barn av det. Lurer på hvor mange som fikk det til å klaffe på første eggløsning da dere prøvde? Hvor mange barn har dere, og hvor mange prøveperioder skulle til for hver? Anonymkode: 2dd75...fab Hva gøy er det du ikke har rukket som man ikke kan? Anonymkode: 57ba4...6ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gøy er det du ikke har rukket som man ikke kan? Anonymkode: 57ba4...6ba Jeg hadde jo rukket det om jeg prioriterte det, men å gå på konserter f. eks er noe jeg har savnet, og bare har gjort en gang siden før jeg ble gravid sist. Hadde også sett frem til å ha litt barnevakt i sommer og ha noe godt i glasset en fin sommerkveld med samboeren min. Og så har jeg konsertbilletter med ei venninne i august, men det vil jo utgå om jeg blir gravid nå. Hadde selvsagt ikke vært uforsiktig i senga om dette var kjempeviktige greier, men jeg kjenner jo litt på det nå når et mulig svangerskap er sannsynlig 😊 Anonymkode: 2dd75...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Del Skrevet 21. mai 2023 Du kan sette inn kobberspiral hvis du ikke vil bli gravid. Den må settes inn innen 5 døgn etter ubeskyttet samleie. Anonymkode: a398e...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. mai 2023 #5 Del Skrevet 21. mai 2023 Sjansen på at man blir gravid selv om man har sex rundt eggløsning er vel uansett 25%. Så det er liten sjanse..men også sjansen at du ikke blir gravid. Men om du vil nyte tiden litt mer så bruk kondom til dere er helt klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde jo rukket det om jeg prioriterte det, men å gå på konserter f. eks er noe jeg har savnet, og bare har gjort en gang siden før jeg ble gravid sist. Hadde også sett frem til å ha litt barnevakt i sommer og ha noe godt i glasset en fin sommerkveld med samboeren min. Og så har jeg konsertbilletter med ei venninne i august, men det vil jo utgå om jeg blir gravid nå. Hadde selvsagt ikke vært uforsiktig i senga om dette var kjempeviktige greier, men jeg kjenner jo litt på det nå når et mulig svangerskap er sannsynlig 😊 Anonymkode: 2dd75...fab Hvorfor kan du ikke dra på konsert om du er gravid? Var på flere selv og siste konsert jeg var på var 5 dager etter termindato. Anonymkode: 039b6...b03 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg hadde jo rukket det om jeg prioriterte det, men å gå på konserter f. eks er noe jeg har savnet, og bare har gjort en gang siden før jeg ble gravid sist. Hadde også sett frem til å ha litt barnevakt i sommer og ha noe godt i glasset en fin sommerkveld med samboeren min. Og så har jeg konsertbilletter med ei venninne i august, men det vil jo utgå om jeg blir gravid nå. Hadde selvsagt ikke vært uforsiktig i senga om dette var kjempeviktige greier, men jeg kjenner jo litt på det nå når et mulig svangerskap er sannsynlig 😊 Anonymkode: 2dd75...fab Jeg ser ikke at noe av dette må utgå selv om du er gravid? Med unntak av noe godt i glasset, men det finnes mye godt alkoholfritt man kan ha for å ha en fin sommerkveld med samboer. Anonymkode: 57ba4...6ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. mai 2023 #8 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor kan du ikke dra på konsert om du er gravid? Var på flere selv og siste konsert jeg var på var 5 dager etter termindato. Anonymkode: 039b6...b03 Jeg var på Michael Buble konsert 5 dager før jeg fødte he he. Så lenge man er i form er det jo bare å leve som normalt..bare kutte ut visse ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor kan du ikke dra på konsert om du er gravid? Var på flere selv og siste konsert jeg var på var 5 dager etter termindato. Anonymkode: 039b6...b03 Fordi det rett og slett er en skikkelig rølpekonsert, og det gidder jeg ikke edru. Masse knuffing og herjing, det er bare gøy om man har drukket litt selv. Og så er jo sånn knuffing noe jeg helst vil unngå om jeg blir gravid. Anonymkode: 2dd75...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg ser ikke at noe av dette må utgå selv om du er gravid? Med unntak av noe godt i glasset, men det finnes mye godt alkoholfritt man kan ha for å ha en fin sommerkveld med samboer. Anonymkode: 57ba4...6ba Joda, det lar seg alltids ordne på den måten Er bare så lenge siden sist vi faktisk har drukket alkohol sammen. Vi gjør det stort sett kun på sommeren, men i fjor ble det ikke noe av fordi barnet vårt var så lite, og året før var vi på sommerferie og da ble det heller ikke noe av fordi jeg nettopp var blitt gravid. Så jeg hadde sett frem til litt alkohol i sommer. Anonymkode: 2dd75...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. mai 2023 #11 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Joda, det lar seg alltids ordne på den måten Er bare så lenge siden sist vi faktisk har drukket alkohol sammen. Vi gjør det stort sett kun på sommeren, men i fjor ble det ikke noe av fordi barnet vårt var så lite, og året før var vi på sommerferie og da ble det heller ikke noe av fordi jeg nettopp var blitt gravid. Så jeg hadde sett frem til litt alkohol i sommer. Anonymkode: 2dd75...fabksn Kan jeg spørre hvorfra alkohol er så viktig? Bare spør da jeg har 2 barn og aldri tenkt på alkohol og at vi måtte drikke sammen før både nr 1 og 2 var født. Har dere det ikke moro uten alkohol? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #12 Del Skrevet 21. mai 2023 Sofakona skrev (46 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfra alkohol er så viktig? Bare spør da jeg har 2 barn og aldri tenkt på alkohol og at vi måtte drikke sammen før både nr 1 og 2 var født. Har dere det ikke moro uten alkohol? Hvordan har du klart å tolke det dithen at alkohol er så viktig? Det er jo åpenbart ikke det når jeg knapt har drukket en slurk alkohol på to år. Anonymkode: 2dd75...fab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. mai 2023 #13 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvordan har du klart å tolke det dithen at alkohol er så viktig? Det er jo åpenbart ikke det når jeg knapt har drukket en slurk alkohol på to år. Anonymkode: 2dd75...fab For du skriver i alle kommentere at du vil drikke alkohol...til sommeren...siden du skal på rølpe fest.. drikke med samboeren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Del Skrevet 21. mai 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Kan jeg spørre hvorfra alkohol er så viktig? Bare spør da jeg har 2 barn og aldri tenkt på alkohol og at vi måtte drikke sammen før både nr 1 og 2 var født. Har dere det ikke moro uten alkohol? Herregud. Kutt ut. Anonymkode: 2bbda...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #15 Del Skrevet 21. mai 2023 Sofakona skrev (4 minutter siden): For du skriver i alle kommentere at du vil drikke alkohol...til sommeren...siden du skal på rølpe fest.. drikke med samboeren din Så det at jeg ønsker å drikke alkohol en dag eller to i sommer fordi det er så lenge siden sist er det samme som å si at alkohol er viktig for meg? Det får du jo bare tro, men jeg tenker at folk flest tolker det jeg har skrevet på en litt annen måte enn deg. Anonymkode: 2dd75...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #16 Del Skrevet 21. mai 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Kan jeg spørre hvorfra alkohol er så viktig? Bare spør da jeg har 2 barn og aldri tenkt på alkohol og at vi måtte drikke sammen før både nr 1 og 2 var født. Har dere det ikke moro uten alkohol? Fordi det ligger i menneskets natur å ruse seg. Det handler om hjernekjemi. Vi kan ruse oss på alt mulig som gir dopaminrespons og velbehag. Feks alkohol, løping, ekstremsport, vår egen fortreffelighet over andre på et forum etc. Men de fleste av oss klarer jo å kontrollere det, så vi blir ikke avhengig, vi unngår det om det ikke passer inn i livet. Sånn som ts beskriver hun vil avstå fra alkohol hvis hun blir gravid. Anonymkode: 2f7e3...47d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #17 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde jo rukket det om jeg prioriterte det, men å gå på konserter f. eks er noe jeg har savnet, og bare har gjort en gang siden før jeg ble gravid sist. Hadde også sett frem til å ha litt barnevakt i sommer og ha noe godt i glasset en fin sommerkveld med samboeren min. Og så har jeg konsertbilletter med ei venninne i august, men det vil jo utgå om jeg blir gravid nå. Hadde selvsagt ikke vært uforsiktig i senga om dette var kjempeviktige greier, men jeg kjenner jo litt på det nå når et mulig svangerskap er sannsynlig 😊 Anonymkode: 2dd75...fab Kan man ikke gå på konsert om man er gravid? Tror dette er hvorfor så utrolig mange par får kjipe liv etter barn, man tror alt handler om barna 100 prosent av tiden. Anonymkode: e4e3c...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #18 Del Skrevet 21. mai 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Kan jeg spørre hvorfra alkohol er så viktig? Bare spør da jeg har 2 barn og aldri tenkt på alkohol og at vi måtte drikke sammen før både nr 1 og 2 var født. Har dere det ikke moro uten alkohol? Deg om det. Normale mennesker liker å ta seg ett glass eller to med mennesker de er glade i i sommervarmen. Finnes ikke noe underlig med det Anonymkode: e4e3c...c61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #19 Del Skrevet 21. mai 2023 Hvorfor ta sorgen på forskudd? Du er kanskje gravid, og det finner du tidligst ut om 2-4 uker? Slapp av. Anonymkode: 2a751...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #20 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ta sorgen på forskudd? Du er kanskje gravid, og det finner du tidligst ut om 2-4 uker? Slapp av. Anonymkode: 2a751...43e Ja, egentlig så har jo emnet gått aldeles off topic. Det jeg egentlig lurer på, som står i HI, er jo hvor mange det klaffet for på første eggløsning. Jeg blir ikke lei meg om jeg blir gravid, for et barn til er absolutt ønsket Men det kunne jo gjerne ventet noen måneder til. Anonymkode: 2dd75...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå