Gå til innhold

Konfirmantbingo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så et innlegg i sosiale medier hvor noen hadde laget en konfirmantbingo med oppgaver som:

- Har byttet bleie på konfirmanten

- Gi konfirmanten en klem

- Utbringer en skål for konfirmanten 

Dette er noen av oppgavene jeg så på bildet, men jeg trenger forslag på flere oppgaver. Hva hadde du likt ?

Anonymkode: 41b4f...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, nei. Dropp å drite folk ut på den måten, det er ikke kjekt. 

Anonymkode: 4958c...858

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha noe sånt så sørg for at konfirmanten selv synes det er greit og vær også sikker på at alle som er invitert har et like nært forhold til konfirmanten. Det blir veldig urettferdig hvis f.eks. den ene familien bor langt unna og ikke har kunnet delta like mye og derfor ikke har samme sjanse til å få bingo som den andre familien. 

Anonymkode: a6591...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp det med byttet bleie.. 

Anonymkode: 6bfa3...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tenkt litt over hvordan gjestelisten er. Det der blir fryktelig kjedelig for folk som av ulike årsaker ikke har et nært forhold til konfirmanten. 

Som inngifte, folk som bor langt unna, etc.. 

Har vært i to konfirmasjoner som "tilreisende tante" i år. Som i at jeg er samboer til en med to mye eldre søsken, som i tillegg bor langt vekke. Jeg har truffet konfirmantene kanskje 2-3 ganger i hele deres liv, og har altså null å krysse av i en sånn bingo.. Mannen har heller ikke noe særlig å krysse av, da han kanskje har truffet dem 1 gang i året maks.. 

Anonymkode: 22a57...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde kahoot-quiz for vår konfirmant. Masse spørsmål om konfirmanten (men ingen pinlige), og alle deltok utenom meg (mor) som lagde quizen. Alle syntes det var gøy, også konfirmanten.

Anonymkode: f4069...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...