Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg vil være sammen med ham fordi det er det jeg har villet siden jeg møtte han. Jeg har ikke gjort noe galt, så hvorfor er det meg dette skal gå utover?

Det er bare veldig, veldig urettferdig!! Ingen her som tror at vi kan få det bra igjen? 😢

TS

Anonymkode: 2e91c...dad

Hva får du ut av å sitte og dikte opp sånne historier egentlig? 

Anonymkode: 8998d...172

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er jo tilliten jeg prøver å bygge opp igjen. 
Han er så snill, oppmerksom og kjærlig nå. Blir med på alt jeg liker å gjøre selv om han egentlig ikke har tid....

TS

Han har tid til deg nå fordi han ikke lenger er "travel" med å ligge med denne dama. Du godtar smuler fra han som har sviktet deg.

Anonymkode: 86c87...0e8

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fordi hun forfølger oss, ringer uavbrutt fra skjult nummer og sender anonyme brev. Advokaten sier hun kan bli dømt til to år i fengsel for slik oppførsel og brudd på privatlivets fred.

TS

Det er bare trolling. Sovevoldtekt straffes ofte med rundt 1-2 år i fengsel. Så skal hun liksom få samme straff for å sende brev som er ubehagelige for den fornektende kona? Ja, særlig.

Anonymkode: 79c6f...770

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vil være sammen med ham fordi det er det jeg har villet siden jeg møtte han. Jeg har ikke gjort noe galt, så hvorfor er det meg dette skal gå utover?

Det er bare veldig, veldig urettferdig!! Ingen her som tror at vi kan få det bra igjen? 😢

TS

Nei det blir ikke bra igjen. Dette kommer til å henge over deg hele tiden, og du blir spist opp. Men viss du vil ha det materialistiske fremfor trygghet, så værsågod! 
skal du ha noen form for facit, så snakk med elskerinnen! Din mann er desperat nå, og finner alle metoder for å glatte over utroskapen sin. Kanskje han også arrangerer stalkingen… du vet ingenting! 

Anonymkode: 1fac3...99e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Brunello skrev (På 21.5.2023 den 17.57):

Fordi det skal litt mer til å kalle det forfølgelse. Se Basic instinct. Når hun starter å koke kaniner begynner det å ligne noe for politiet.

Er det ikke lov å koke kaniner? Kaniner er godkjent som mat, dersom du følger loven for korrekt avliving (bolt) ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 8.14):

Det er bare trolling. Sovevoldtekt straffes ofte med rundt 1-2 år i fengsel. Så skal hun liksom få samme straff for å sende brev som er ubehagelige for den fornektende kona? Ja, særlig.

Anonymkode: 79c6f...770

Var dette advokaten skrev i brevet. Og at han representerer oss begge. Har nesten blitt slutt på stalkingen nå. Bare noen få tilfeller. Stakkars, forsmådde, ulykkelige X-elskerinne.

Skrevet

Det er gått tre måneder, har du fått noe mer ut av mannen din? 

Det virker jo litt spesielt at en elskerinne (eller noen som helst andre) skal oppføre seg slik med langvarig stalking og ringing, om det ikke skal ligge noe mer under?

Kanskje hun er/ var gravid?

Anonymkode: 196e9...cf2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er gått tre måneder, har du fått noe mer ut av mannen din? 

Det virker jo litt spesielt at en elskerinne (eller noen som helst andre) skal oppføre seg slik med langvarig stalking og ringing, om det ikke skal ligge noe mer under?

Kanskje hun er/ var gravid?

Manne angrer og vi prøver å unngå å snakke om det. Det gjør for vondt og er tross alt et avsluttet kapittel for oss. Vi er lykkeligere enn noen gang ❤️

Stalkingen sluttet da vi fikk advokaten til å sende henne brev on at vi vurderer anmeldelse. Ringinga ble det slutt på da vi blokkerte både henne og skjulte nummer på telefonene våre

Skrevet

Da hadde kanskje mannen din rett hele tiden da, at hun andre ikke er helt god i topplokket..? 

Bra at dere er lykkelig nå 🙂 Men det høres ikke helt bra ut at dere prøver å tie episoden i hjel heller... Noen par kommer styrket ut av slike prøvelser, men det krever jo tid og en del arbeid etter hva jeg har forstått. Tror ikke dere skal hvile på laurbærene helt enda (beklager, ikke mening å være pessimistisk her altså 😉 ).

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Da hadde kanskje mannen din rett hele tiden da, at hun andre ikke er helt god i topplokket..? 

Bra at dere er lykkelig nå 🙂 Men det høres ikke helt bra ut at dere prøver å tie episoden i hjel heller... Noen par kommer styrket ut av slike prøvelser, men det krever jo tid og en del arbeid etter hva jeg har forstått. Tror ikke dere skal hvile på laurbærene helt enda (beklager, ikke mening å være pessimistisk her altså 😉 ).

Definitivt ikke god - klin gal!! Utettferdig at han skulle rote seg borti henne bare fordi han ville være snill og støtte henne i en vanskelig tid. Og dette var takken vi fikk.

Det rare og litt skumle er at hun har klart å manipulere hele bygda vi bor i - de jeg har snakket med har bare godt å si om henne.

Vi prøver å snakke minst mulig om det som skjedde. Det gjør rett og slett for vondt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Definitivt ikke god - klin gal!! Utettferdig at han skulle rote seg borti henne bare fordi han ville være snill og støtte henne i en vanskelig tid. Og dette var takken vi fikk.

Det rare og litt skumle er at hun har klart å manipulere hele bygda vi bor i - de jeg har snakket med har bare godt å si om henne.

Vi prøver å snakke minst mulig om det som skjedde. Det gjør rett og slett for vondt. 

Ah, av alle de livsløgner jeg har hørt…😂

Anonymkode: 0f355...bae

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Og tanken at det er du som har blitt manipulert, har ikke slått deg??

Anonymkode: adf73...311

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Og tanken at det er du som har blitt manipulert, har ikke slått deg??

Anonymkode: adf73...311

Godt spørsmål!! Er det mulig å være så blåst?? 

Anonymkode: 16da3...326

• Liker 2
Skrevet

Du er naiv ! Om mannen din har hatt et forhold til denne dama i årevis er det lite trolig at det ikke har vært noe bånd mellom dem men kunne sex.

Hadde uten tvil hørt på hva denne dama hadde å fortelle deg, sånn at du slipper å gå på enda en smell. Hadde aldri vurdert å tilgi en utro mann før alt av fakta var på bordet. Dette er i tillegg et langvarig sidesprang, ikke et engangs ligg i fylla han knapt nok husker..

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 6.45):

Min samboer har hatt et forhold til en annen kvinne i mange år. Jeg synes dette er fryktelig vanskelig.

Dere som har tilgitt langvarig utroskap og har det bedre i dag, hvordan greide dere det?

Hvorfor skal du tilgi det? Det bør du absolutt ikke!

Skrevet
avent skrev (5 timer siden):

Du er naiv ! Om mannen din har hatt et forhold til denne dama i årevis er det lite trolig at det ikke har vært noe bånd mellom dem men kunne sex.

Hadde uten tvil hørt på hva denne dama hadde å fortelle deg, sånn at du slipper å gå på enda en smell. Hadde aldri vurdert å tilgi en utro mann før alt av fakta var på bordet. Dette er i tillegg et langvarig sidesprang, ikke et engangs ligg i fylla han knapt nok husker..

Jeg velger å stole på mannen min. Om man skal komme seg videre sammen er det ikke da viktig å bygge opp igjen tillit? Det er det vi prøver på - og har lykkes med.

Jeg velger også å stole på han når han sier at det aldri var noe forhold. Dessuten var det ikke SÅ mange ganger de hadde sex.

Hun inrømmet jo også at hun ringte meg med skjult nummer flere ganger når hun ikke fikk tak i han.

Det anonyme brevet om min mann og hennes relasjon, som ble sendt til meg, kom garantert fra henne. Hvem skulle det ellers være?

Da han blokkerte henne la hun brev til han i postkassa vår, og da vi begynte å gå turer i nærområdet hennes for å vise henne at hun ikke klarer å ødelegge vår kjærlighet og 15-årige forhold dukket det opp anonym lapp på bilen vår, et dikt om «å si sannheten» i postkassa og hun gikk tur i VÅRT  nabolag. Det var da MIN samboer kontaktet advokat. Han ønsker ikke å ha noe mer med denne dama å gjøre.

I tilsvaret til advokaten benekter hun det meste, men dette tror vi selvfølgelig ikke på. Hun antyder at min mann ikke forteller alt og at de har hatt «fortrolige samtaler» som har gått «begge veier.» Dette avviser selvfølgelig min samboer som ren løgn.

Så jeg vet ikke hvem som er «blåst» eller lever på en livsløgn, jeg… Hun, som sitter igjen med ingenting og risikerer fengsel for sine handlinger, eller meg, som han velger 100 av 100 ganger…

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 22.42):

Var dette advokaten skrev i brevet. Og at han representerer oss begge. Har nesten blitt slutt på stalkingen nå. Bare noen få tilfeller. Stakkars, forsmådde, ulykkelige X-elskerinne.

Hvorfor løfter du denne tråden? Har du ikke trollet nok? 

Anonymkode: 5041a...2b0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg velger å stole på mannen min. Om man skal komme seg videre sammen er det ikke da viktig å bygge opp igjen tillit? Det er det vi prøver på - og har lykkes med.

Jeg velger også å stole på han når han sier at det aldri var noe forhold. Dessuten var det ikke SÅ mange ganger de hadde sex.

Hun inrømmet jo også at hun ringte meg med skjult nummer flere ganger når hun ikke fikk tak i han.

Det anonyme brevet om min mann og hennes relasjon, som ble sendt til meg, kom garantert fra henne. Hvem skulle det ellers være?

Da han blokkerte henne la hun brev til han i postkassa vår, og da vi begynte å gå turer i nærområdet hennes for å vise henne at hun ikke klarer å ødelegge vår kjærlighet og 15-årige forhold dukket det opp anonym lapp på bilen vår, et dikt om «å si sannheten» i postkassa og hun gikk tur i VÅRT  nabolag. Det var da MIN samboer kontaktet advokat. Han ønsker ikke å ha noe mer med denne dama å gjøre.

I tilsvaret til advokaten benekter hun det meste, men dette tror vi selvfølgelig ikke på. Hun antyder at min mann ikke forteller alt og at de har hatt «fortrolige samtaler» som har gått «begge veier.» Dette avviser selvfølgelig min samboer som ren løgn.

Så jeg vet ikke hvem som er «blåst» eller lever på en livsløgn, jeg… Hun, som sitter igjen med ingenting og risikerer fengsel for sine handlinger, eller meg, som han velger 100 av 100 ganger

Ja, spesielt de gangene han knullet henne i alle mulige stillinger bak ryggen din 

• Liker 1
Skrevet

Når du sier dere er lykkeligere enn noen gang så lyger du så du tror det selv. Det gnager i bakhodet ditt.

Anonymkode: b440c...59f

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ja, spesielt de gangene han knullet henne i alle mulige stillinger bak ryggen din 

Og hva vet du om det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...