Gjest tøttaa Skrevet 20. mai 2023 #1 Del Skrevet 20. mai 2023 Vet ikke helt hva som går av neglene mine. Noen av de er sterke og harde, holder lengden uten å knekke. Og noen er skikkelig myke, sånn at hvis jeg trykker på dem så bøyer de seg, og hvis jeg klorer på noe så bøyer de seg oppover. Ikke godt! Hvorfor er noen myke og noen harde? Bruker neglolje jevnlig og har på nail strengthener, men lar også neglene puste ofte, men det ser ikke ut til å hjelpe. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Del Skrevet 21. mai 2023 Hmm.. for min del hjelper det med vitaminer, kjøpte et kosttilskudd på normal som heter collagen samt smører med med vaseline intensive care flere ganger om dagen, er kun når jeg har gått gravid at jeg har hatt sterke nok negler til at de blir lange, og nå som jeg kjører denne rutinen. ( 2 ganger i uka bader jeg også hendene i olje, har da en blanding av avokado olje og olivenolje som jeg sitter med hendene i i ca ett kvarter, det hjelper for å holde hendene myke da jeg vasker de mye) Anonymkode: 03940...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 21. mai 2023 #3 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hmm.. for min del hjelper det med vitaminer, kjøpte et kosttilskudd på normal som heter collagen samt smører med med vaseline intensive care flere ganger om dagen, er kun når jeg har gått gravid at jeg har hatt sterke nok negler til at de blir lange, og nå som jeg kjører denne rutinen. ( 2 ganger i uka bader jeg også hendene i olje, har da en blanding av avokado olje og olivenolje som jeg sitter med hendene i i ca ett kvarter, det hjelper for å holde hendene myke da jeg vasker de mye) Anonymkode: 03940...8bf Takk, skal sjekke ut kosttilskuddet! Jeg er også veldig nøye med hånd og neglpleie, så skjønner ikke helt hvorfor noen negler er så myke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 21. mai 2023 #4 Del Skrevet 21. mai 2023 Anbefaler kosttilskuddet Biotin. Det skal bla.a. være godt for negler og hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 21. mai 2023 #5 Del Skrevet 21. mai 2023 Callista skrev (22 minutter siden): Anbefaler kosttilskuddet Biotin. Det skal bla.a. være godt for negler og hår. Takk, skal sjekke det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 28. august 2023 #6 Del Skrevet 28. august 2023 Hvilken negleolje bruker du? Foreslår å forsøke å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå