Gå til innhold

Tatovering på halsen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si at han kommer til å forandre seg veldig mye mentalt fra 23 til 30 å be han derfor vente med å tatovere ett såpass tydelig sted. 30 år gamle han kommer ikke til å like det 23 år gamle han gjør. 

Minn han på trendene med tramp stamp, piggtråd rundt armen og tribials, å be han tenke over hvor kult de 40 år gamle folka som går rundt med det på halsen nå føler seg. 

Jeg er tatovert på omtrent 70% av kroppen. De fleste tatoveringene jeg tok i starten av 20 åra gremmes jeg over, selv om det ikke er av de overnevnte. Heldigvis hadde jeg vett til å ikke ta de på sånne super synlige plasser. Vet ikke hva jeg hadde gjort engang da om jeg hadde hatt de to første på halsen. 

De seriøse tattis stedene pleier heller ikke å ville tatovere de første tatoveringene på hals, ansikt og hender av akkurat samme grunn. 

Anonymkode: 35867...e94

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er ikke synlige tatoveringer litt 2008? Utdatert?

Anonymkode: 7feb3...910

Ja. Stort sett « paradise hotel/ex on the Beach» folk som er opptatt av det.

Ansees mer og mer som «harry» med tatoveringer.

Anonymkode: 8e186...aca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke fan av tatoveringer så jeg vet ikke men... vil ikke halsen være et mindre egnet sted? Hva med å vise noen bilder hvis du finner, av gamle skrukkete halser med tatovering som er blitt helt utydelig? 

Anonymkode: 57d0b...2bc

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det flere og flere som har tatoveringer, også i jobber som det før ikke hadde «passet seg». Jeg personlig synes lite om tatoveringer på veldig synlige steder. Eneste måten å skjule det på halsen er jo med en pologenser eller skjerf/buff.

Jeg har selv jobbet i Helse-Norge og hatt ledere som har bedt folk om å dekke til tatoveringer. Hva som blir tatovert har jo også mye å si. 

Jeg vet ikke hva du kan si her, han er jo voksen. Eneste jeg tenkte på her at en del får jo løsere hud rundt om på kroppen med årene, inkludert på halsen, og han kan gå opp og ned i vekt også. Hvor fin vil den tatoveringen være med løsere hud? 
Hvordan er økonomen hans? Mulig du kan spille på hvor mye annet han kunne fått for den kostnaden? 

Til syvende og sist er det han som må bestemme, og det er han som må leve med konsekvensene. 

Anonymkode: 7036f...7cb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro gjennomsnittsalderen på de som svarer her er 65 år🙄 selvsagt avhengig av hva han tatoverer, men tatoveringer kan være helt nydelige! Og tatovering på halsen kan være skikkelig fint også. 

Anonymkode: 8cd7e...6cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Og tatovering på halsen kan være skikkelig fint også.

Tatoveringer som ikke lar seg skjule kan også være ødeleggende i noen jobber, i verste fall gjøre at det er enkelte jobber man ikke kan ta. For all del, kjør på med tatoveringer, men det burde kunne gå an å skjule de (f.eks. om man tar tatoveringer på armene som kan skjules med genser, og lignende.)

Anonymkode: a5921...131

Skrevet

Som mor har du et ansvar for å vise din slaurete sønn hvor teit det er. Skaff deg en stygg juksetatovering på halsen selv. Besøk han og fortell at du gleder deg til han skal gjøre som deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tatoveringer som ikke lar seg skjule kan også være ødeleggende i noen jobber, i verste fall gjøre at det er enkelte jobber man ikke kan ta. For all del, kjør på med tatoveringer, men det burde kunne gå an å skjule de (f.eks. om man tar tatoveringer på armene som kan skjules med genser, og lignende.)

Anonymkode: a5921...131

Hvilken jobb er det man ikke kan utføre med tatoveringer?

• Nyttig 1
Skrevet

Når jeg ser folk med tatoveringer på halsen og i ansiktet/nakken tenker jeg at de er kriminelle/rusavhengige

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber i et stort, Amerikansk selskap. En av toppsjefene der har synlig tatovering. Jeg tenkte lenge at dette var en karriere-killer, men jeg er visstnok mer konservativ enn mange andre. Så jobbmessig vil jeg si det ikke har stor betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...