Gå til innhold

Tatovering på halsen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sønn som ønsker seg tatovering på halsen. Hvilket tema han ønsker har jeg ikke vist interesse for. Han er 23 så bestemmer jo selv. Jeg bare synes det er så heslig og ønsker å få han på bedre tanker. 
Hva sier man til barn/voksne som ønsker å ødelegge seg på den måten?

Han har andre tatoveringer fra før og noen av de synes godt på hendene og fingre.

Jeg personlig synes tatoveringer er skikkelig stygt. Hadde jeg eid firma så hadde de med synlig tatovering ikke fått jobb hos meg. De ville ikke vært aktuelle om de var verdens beste innen faget engang.

Anonymkode: 9bace...a97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke synlige tatoveringer litt 2008? Utdatert?

Anonymkode: 7feb3...910

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er 23 år.... det er helt innafor med tattovering på halsen.

Anonymkode: c5f76...7c6

• Liker 3
Skrevet

Tatovering på halsen er blod-Harry. Mer Harry enn tribal tatovering eller tramp stamp.

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
000VF000 skrev (3 minutter siden):

Tatovering på halsen er blod-Harry. Mer Harry enn tribal tatovering eller tramp stamp.

Helt enig, forferdelig stygt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han er 23 år.... det er helt innafor med tattovering på halsen.

Anonymkode: c5f76...7c6

Jeg vet jo det, men håper i det lengste at han ikke tatoverer halsen eller noe som helst mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er ikke synlige tatoveringer litt 2008? Utdatert?

Anonymkode: 7feb3...910

Det håper jeg og at han finner ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kan jo mene det vi vil, men faktum er at tatoveringer er mer og mer akseptert, uansett yrke og livsstil.

Jeg synes det er harry som bare f***, men skjønner at verden har endret seg når det kommer til holdninger ovenfor tatoveringer.

Sist jeg var innlagt på sykehuset var det en flott og flink sykepleier der, og selv om jeg tenkte mitt første gang jeg så henne pga. tatoveringer "overalt", så gjorde hun en knallgod jobb.

Anonymkode: 73332...ce8

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke dratt stygt-kortet, men spurt om han har reflektert over hvordan livet som jobbsøker blir og om han har noen tanker om hvordan han skal håndtere andres fordommer. Det er høyst aktuelt at han kan få problemer med å få jobb i fremtiden på grunn av det der.

Anonymkode: ee9be...098

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hals tattis skriker ustabil psycho med rusproblemer. Vil han være 50 år med en stygg tattis nedfor haka? 

Anonymkode: ecb3f...7f3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har en sønn som ønsker seg tatovering på halsen. Hvilket tema han ønsker har jeg ikke vist interesse for. Han er 23 så bestemmer jo selv. Jeg bare synes det er så heslig og ønsker å få han på bedre tanker. 
Hva sier man til barn/voksne som ønsker å ødelegge seg på den måten?

Han har andre tatoveringer fra før og noen av de synes godt på hendene og fingre.

Jeg personlig synes tatoveringer er skikkelig stygt. Hadde jeg eid firma så hadde de med synlig tatovering ikke fått jobb hos meg. De ville ikke vært aktuelle om de var verdens beste innen faget engang.

Fint det, han er voksen ,ikke ditt problem!

Anonymkode: 815df...cf7

AnonymBruker
Skrevet

Ikke si at det er stygt osv. da går bare alt i lås. Snakk heller med han og si at tatoveringer er greitt, men la hals/hender/ansikt være uten😉 

Anonymkode: 7455d...5c7

• Liker 1
Skrevet

Vis han denne tråden. 

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Mitt råd er at du ikke sier noe annet enn han bestemmer selv. Det er hans hals. Tatoveringer er så vanlig at de fleste har det. Det er jo mer vanlig blant unge mennesker å ha tatoveringer enn å ikke ha tatoveringer. Så hvorfor skal det være noe verre å ha på halsen? 

Han gjør som han vil og du kan ikke snakke noen som har bestemt seg i fra det :) Alle har rett på å ha sine meninger, men alle over 18 år bestemmer over seg selv uansett hvilken meninger andre har. 

Kjør på med det folk vil ha sier nå jeg. Digger at folk har sin egen stil, tørr å skille seg ut, gjør det man vil og driter i om andre drømmer det. Det er styrke det💪🏻

Skrevet

Er han en skikkelig badboy? Driver sitt eget super hemmelige og ulovlige, men suksessfulle «greie»?  I så fall Grrr. 

IMG_4765.jpeg.8b6a27c8b7df3ff81f358d93f041236b.jpeg

MEN

Heter han Markus, Martin, Kristian, Ole, Andreas, Sander, Kristoffer, Mathias, Jonas Thomas eller Aleksander og sikter seg til å kjøpe BMW så nei.. 

44D50BB1-E44D-4271-89ED-2B20BF793EC5.thumb.jpeg.a10e3284a2e050aacb0c04ece2b58e6c.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Kenelz said:

Er han en skikkelig badboy? Driver sitt eget super hemmelige og ulovlige, men suksessfulle «greie»?  I så fall Grrr. 

IMG_4765.jpeg.8b6a27c8b7df3ff81f358d93f041236b.jpeg

Han som alle andre menn synes er en douche bag fordi han startet den suksessfulle «greia» med penger han fikk fra trust fundet han arva etter mor og far, samtidig som han poserer som en «selfmade renaissance man» og har tiktok/YouTube/podcast hvor han deler alle «hemlighetene» men som egentlig bare er han som skal prakke produkter på lytterne mens han snakker om hvor alfa han er.  

Anonymkode: 702c3...a71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt alle som jeg kjenner som har tattis på halsen ruser seg. For meg er det et symbol på rusproblemer. 

Anonymkode: f7080...b0c

• Liker 5
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Han som alle andre menn synes er en douche bag fordi han startet den suksessfulle «greia» med penger han fikk fra trust fundet han arva etter mor og far, samtidig som han poserer som en «selfmade renaissance man» og har tiktok/YouTube/podcast hvor han deler alle «hemlighetene» men som egentlig bare er han som skal prakke produkter på lytterne mens han snakker om hvor alfa han er.  

Anonymkode: 702c3...a71

Eh ja, var ikke akkurat det jeg siktet til på «ulovlige greie». 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde klikka for meg!!! Tenk å gjøre noe så dumt. 😩

Anonymkode: c1333...60f

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min med alvorlige rusproblemer, insisterte å tatovere mitt navn på halsen sin. Tatoveringer på hals er et stort nei.

Anonymkode: 34d13...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...