AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #1 Skrevet 19. mai 2023 Jeg har en sønn som ønsker seg tatovering på halsen. Hvilket tema han ønsker har jeg ikke vist interesse for. Han er 23 så bestemmer jo selv. Jeg bare synes det er så heslig og ønsker å få han på bedre tanker. Hva sier man til barn/voksne som ønsker å ødelegge seg på den måten? Han har andre tatoveringer fra før og noen av de synes godt på hendene og fingre. Jeg personlig synes tatoveringer er skikkelig stygt. Hadde jeg eid firma så hadde de med synlig tatovering ikke fått jobb hos meg. De ville ikke vært aktuelle om de var verdens beste innen faget engang. Anonymkode: 9bace...a97
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2 Skrevet 19. mai 2023 Er ikke synlige tatoveringer litt 2008? Utdatert? Anonymkode: 7feb3...910 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #3 Skrevet 19. mai 2023 Han er 23 år.... det er helt innafor med tattovering på halsen. Anonymkode: c5f76...7c6 3
000VF000 Skrevet 19. mai 2023 #4 Skrevet 19. mai 2023 Tatovering på halsen er blod-Harry. Mer Harry enn tribal tatovering eller tramp stamp. 4 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #5 Skrevet 19. mai 2023 000VF000 skrev (3 minutter siden): Tatovering på halsen er blod-Harry. Mer Harry enn tribal tatovering eller tramp stamp. Helt enig, forferdelig stygt. Anonymkode: 9bace...a97 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #6 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han er 23 år.... det er helt innafor med tattovering på halsen. Anonymkode: c5f76...7c6 Jeg vet jo det, men håper i det lengste at han ikke tatoverer halsen eller noe som helst mer. Anonymkode: 9bace...a97 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #7 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er ikke synlige tatoveringer litt 2008? Utdatert? Anonymkode: 7feb3...910 Det håper jeg og at han finner ut av det. Anonymkode: 9bace...a97
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 Vi kan jo mene det vi vil, men faktum er at tatoveringer er mer og mer akseptert, uansett yrke og livsstil. Jeg synes det er harry som bare f***, men skjønner at verden har endret seg når det kommer til holdninger ovenfor tatoveringer. Sist jeg var innlagt på sykehuset var det en flott og flink sykepleier der, og selv om jeg tenkte mitt første gang jeg så henne pga. tatoveringer "overalt", så gjorde hun en knallgod jobb. Anonymkode: 73332...ce8 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 Hadde ikke dratt stygt-kortet, men spurt om han har reflektert over hvordan livet som jobbsøker blir og om han har noen tanker om hvordan han skal håndtere andres fordommer. Det er høyst aktuelt at han kan få problemer med å få jobb i fremtiden på grunn av det der. Anonymkode: ee9be...098 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 Hals tattis skriker ustabil psycho med rusproblemer. Vil han være 50 år med en stygg tattis nedfor haka? Anonymkode: ecb3f...7f3 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har en sønn som ønsker seg tatovering på halsen. Hvilket tema han ønsker har jeg ikke vist interesse for. Han er 23 så bestemmer jo selv. Jeg bare synes det er så heslig og ønsker å få han på bedre tanker. Hva sier man til barn/voksne som ønsker å ødelegge seg på den måten? Han har andre tatoveringer fra før og noen av de synes godt på hendene og fingre. Jeg personlig synes tatoveringer er skikkelig stygt. Hadde jeg eid firma så hadde de med synlig tatovering ikke fått jobb hos meg. De ville ikke vært aktuelle om de var verdens beste innen faget engang. Anonymkode: 9bace...a97 Fint det, han er voksen ,ikke ditt problem! Anonymkode: 815df...cf7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 Ikke si at det er stygt osv. da går bare alt i lås. Snakk heller med han og si at tatoveringer er greitt, men la hals/hender/ansikt være uten😉 Anonymkode: 7455d...5c7 1
Gjest Warrior Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 Mitt råd er at du ikke sier noe annet enn han bestemmer selv. Det er hans hals. Tatoveringer er så vanlig at de fleste har det. Det er jo mer vanlig blant unge mennesker å ha tatoveringer enn å ikke ha tatoveringer. Så hvorfor skal det være noe verre å ha på halsen? Han gjør som han vil og du kan ikke snakke noen som har bestemt seg i fra det Alle har rett på å ha sine meninger, men alle over 18 år bestemmer over seg selv uansett hvilken meninger andre har. Kjør på med det folk vil ha sier nå jeg. Digger at folk har sin egen stil, tørr å skille seg ut, gjør det man vil og driter i om andre drømmer det. Det er styrke det💪🏻
Kenelz Skrevet 19. mai 2023 #15 Skrevet 19. mai 2023 Er han en skikkelig badboy? Driver sitt eget super hemmelige og ulovlige, men suksessfulle «greie»? I så fall Grrr. MEN Heter han Markus, Martin, Kristian, Ole, Andreas, Sander, Kristoffer, Mathias, Jonas Thomas eller Aleksander og sikter seg til å kjøpe BMW så nei.. 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #16 Skrevet 19. mai 2023 51 minutter siden, Kenelz said: Er han en skikkelig badboy? Driver sitt eget super hemmelige og ulovlige, men suksessfulle «greie»? I så fall Grrr. Han som alle andre menn synes er en douche bag fordi han startet den suksessfulle «greia» med penger han fikk fra trust fundet han arva etter mor og far, samtidig som han poserer som en «selfmade renaissance man» og har tiktok/YouTube/podcast hvor han deler alle «hemlighetene» men som egentlig bare er han som skal prakke produkter på lytterne mens han snakker om hvor alfa han er. Anonymkode: 702c3...a71 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #17 Skrevet 19. mai 2023 Absolutt alle som jeg kjenner som har tattis på halsen ruser seg. For meg er det et symbol på rusproblemer. Anonymkode: f7080...b0c 5
Kenelz Skrevet 20. mai 2023 #18 Skrevet 20. mai 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Han som alle andre menn synes er en douche bag fordi han startet den suksessfulle «greia» med penger han fikk fra trust fundet han arva etter mor og far, samtidig som han poserer som en «selfmade renaissance man» og har tiktok/YouTube/podcast hvor han deler alle «hemlighetene» men som egentlig bare er han som skal prakke produkter på lytterne mens han snakker om hvor alfa han er. Anonymkode: 702c3...a71 Eh ja, var ikke akkurat det jeg siktet til på «ulovlige greie». 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #19 Skrevet 20. mai 2023 Det hadde klikka for meg!!! Tenk å gjøre noe så dumt. 😩 Anonymkode: c1333...60f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #20 Skrevet 20. mai 2023 Eksen min med alvorlige rusproblemer, insisterte å tatovere mitt navn på halsen sin. Tatoveringer på hals er et stort nei. Anonymkode: 34d13...87d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå