Gå til innhold

Kvinner: Hva er det laveste du ville datet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Muligens 165. Jeg er høyere. Med rett mann så blir høyde uvesentlig. 

Anonymkode: 2c158...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Måtte bare innom tråden for å sjekke at det ikke var laveste inntekt det var snakk om 🙄🤣

Man vet aldri på KG

Anonymkode: 1d8bb...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

160. Er selv 169, og har utfordringer noen ganger med å rekke opp til ting. 

Anonymkode: 8114c...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 1.74, så da vil jeg tro noe rundt 1.75 🕺🏻💃

Anonymkode: 3dba4...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Da jeg var yngre: Grense på ca 165-170 ( er 161 selv). Hadde jeg vært singel i dag (er i slutten av 30-årene) hadde jeg datet hvemsomhelst uavhengig av høyde (også en dverg) fordi jeg er enda mer opptatt av personlighet nå. 

Anonymkode: 99fff...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tidligere brydde jeg meg ikke, men nå vil jeg helst ha en som er høyere enn 178-ish (er selv 173). Var sammen med en på 170 i mange år, og det var helt greit. Han forrige jeg datet var 179 og jeg tenkte aldri over høyden hans. Bare at jeg måtte le litt når han iblant fremstilte det som om jeg var så veldig mye lavere enn han fordi jeg var kvinne. Dude, det er snakk om 6 cm😂 Om jeg skulle komme til å påpeke det ble det imidlertid skikkelig dårlig stemning, så holdt det for meg selv.

Anonymkode: de438...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

160 kanskje. Jeg er 168. Min eks var like høy som meg, men jiiiz, for en kuk han hadde! Den største jeg har sett 😀

Anonymkode: bef01...094

Hadde han lang nese? 

Anonymkode: ff757...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min høyde. ☺️ 165. Typen er vel 175 eller 178.

Anonymkode: ff757...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 178, kraftig bygget OG overvektig - så en på 175 kanskje? Det går også på hva mannen føler. Mange lavere menn blir litt sånn aggressive og/eller rare ift min høyde. Så må være en med trygghet nok. Da går det meste bra, også om han er 170. Mange lave menn som er helt supre! (så klart)

Anonymkode: e5689...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler høyde er noe nytt man er interessert i. Var short-kings som hadde draget i min ungdom. Høye var nesten noe man ikke burde være. Spesiellt opp til Vgs. Var gjerne en 5-6 karer på 185+ i min klasse. Vi hadde kjærester osv,men ja. Short-kingsa rula skolegården,der "alle" var forelska. Ja ok vi var sikkert ikke så kjekke =P 

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest storetora

Høyde spiller ingen rolle om en er liten eller høy. Personlighet er alt som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er 178, kraftig bygget OG overvektig - så en på 175 kanskje? Det går også på hva mannen føler. Mange lavere menn blir litt sånn aggressive og/eller rare ift min høyde. Så må være en med trygghet nok. Da går det meste bra, også om han er 170. Mange lave menn som er helt supre! (så klart)

Haha det har jeg merket også! Nå er ikke jeg spesielt høy, men det hender jo at jeg matcher med menn som er lavere. Det var aldri et problem for meg tidligere, men nå har jeg fått nok av den passiv aggressive holdningen enkelte har😅 Virker som om de vil holde meg ansvarlig for alle problemene de har hatt gjennom livet, og at alle disse problemene kan tilskrives høyde. Og på en eller annen måte er deres høyde min skyld, siden jeg er høyere. Ergo er jeg skyld i alle problemene deres. Vi starter fra et utgangspunkt der jeg må be om unnskyldning og bevise at jeg ikke "er som alle andre kvinner". Det blir slitsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville heldt h en som er høyere enn meg, men har ingen høydepreferanser. Liker jeg mannen, så liker jeg ham :) Har ikke regler, det blir for overfladisk og beregnende som om jeg bestiller en sofa og skal velge stoff og farge, og ikke naturlig slik jeg liker det….

Anonymkode: 305e3...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

I ungdomstiden var jeg dritforelsket i en gutt som var noen cm høyere enn meg (jeg er 163 cm)..han playa meg stygt - så etter det har det kun vært de litt høyere guttene jeg har falt for :P 

Anonymkode: 84d33...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha det har jeg merket også! Nå er ikke jeg spesielt høy, men det hender jo at jeg matcher med menn som er lavere. Det var aldri et problem for meg tidligere, men nå har jeg fått nok av den passiv aggressive holdningen enkelte har😅 Virker som om de vil holde meg ansvarlig for alle problemene de har hatt gjennom livet, og at alle disse problemene kan tilskrives høyde. Og på en eller annen måte er deres høyde min skyld, siden jeg er høyere. Ergo er jeg skyld i alle problemene deres. Vi starter fra et utgangspunkt der jeg må be om unnskyldning og bevise at jeg ikke "er som alle andre kvinner". Det blir slitsomt.

Haha, ja! Kanskje de tenker at vi har stjålet centimetrene de egentlig skulle hatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 185 og jeg kan godt date lavere menn, men tenker at 10 cm er nok. Det vil si, jeg hadde nok ikke avvist en mann om jeg likte han og han var lavere enn det.

Jeg er også enig i at det kommer an på mannen. Han må ha en trygghet i seg selv for å kunne date en høyere dame og det er det ikke alle som har. Noen blir usikre av det. Jeg bryr meg lite om det selv.

Anonymkode: 77db0...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har jeg også merket. Mer da jeg var yngre, men det er veldig slitsomt ja. Noen blir usikre og rare og jeg har opplevd at menn har kommet bort og omtrent skal ta meg fordi de er mye lavere enn meg. Det skinner godt igjennom at de har masse komplekser rundt egen høyde.

Anonymkode: 77db0...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...