Gå til innhold

Noen som har opplevd å gå i psykose etter healing?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ble «ufrivillig» healet da jeg var 20 år. Han som ga meg healing var ganske ung selv, så mulig han ikke forsto hva han gjorde. Han skulle egentlig bare tulle og berørte hånda mi ifb med det. Det kan vel healere svare på.

Kan man heale noen uten at man mener det? Eller må man bevisst gi det?

Ble kjempe varm og rolig. En god opplevelse, men en uke etterpå ble alt bare skikkelig ille. 
Gikk inn i en helt vill psykose. Aldri opplevd maken.

Jeg fant ut mange år senere at jeg hadde blitt misbrukt seksuelt som liten, og forstår nå også da psykosen bedre. Da mye av symptomene jeg hadde under psykosen var rettet mot dette.

Men ganske ubehagelig å få en slik reaksjon av healing. Har ikke pratet så mye om dette. Men tenker at å være anonym gjør det litt lettere å være åpen. 

Noen som har opplevd noe lignende? Og noen med healing evner som kan svare på hvorfor jeg reagerte sånn? Visste han hva han gjorde?

Var jo ganske ubehagelig, og han snakket ikke med meg senere.

Anonymkode: 81aca...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Merkelig. ❤️ 

Har du fått spurt han i seinare tid? 

Anonymkode: 46969...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke, men tenker at det kan hende healingen startet en reaksjon som var nødvendig for deg for å heale gamle traumer? Gamle traumer må på et vis komme opp til overflaten, før de kan frigjøres/heales. Kan det hende det var det som skjedde? Tror ikke nødvendigvis healeren som healet deg, eller andre healere har noe fasitsvar på dette, det nærmeste du kan komme er hvis du møter på en klarsynt healer. Kan anbefale å snakke med Simon Milton-Jones, han er dyr, men dyktig, og et godt og varmt menneske. Muligens kan han gi deg en pekepinn på hva som skjedde❤️

Anonymkode: 07dcf...b4e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke det var noe healing, bare psykosesymptomer. Klem til deg

Anonymkode: 420cd...7e7

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var nok to helt uavhengige saker 

Anonymkode: 41749...164

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har opplevd at ei jeg kjenner ble innlagt i full psykose etter hun ble healet. Så det kan nok være som b4e sier, det var nok en del av at du heles.

Anonymkode: 83caa...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror ikke han som healet deg visste hva han satte i gang. Men noen ganger kan healing åpne opp traumer som man ikke har fått bearbeida. Det er et ledd i å faktisk heles, men hvis du ikke enda har verktøyene til å håndtere det som kommer, så kan det gjøre at man går i psykose. 

Anonymkode: 1b665...9a1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 13.16):

Jeg ble «ufrivillig» healet da jeg var 20 år. Han som ga meg healing var ganske ung selv, så mulig han ikke forsto hva han gjorde. Han skulle egentlig bare tulle og berørte hånda mi ifb med det. Det kan vel healere svare på.

Ble kjempe varm og rolig. En god opplevelse, men en uke etterpå ble alt bare skikkelig ille. 

Jeg fant ut mange år senere at jeg hadde blitt misbrukt seksuelt som liten, og forstår nå også da psykosen bedre. Da mye av symptomene jeg hadde under psykosen var rettet mot dette.

Men ganske ubehagelig å få en slik reaksjon av healing. Har ikke pratet så mye om dette. Men tenker at å være anonym gjør det litt lettere å være åpen. 

Noen som har opplevd noe lignende? Og noen med healing evner som kan svare på hvorfor jeg reagerte sånn? Visste han hva han gjorde?

Innen min healing-dispilin så kan man ikke gi healing til folk som er psykisk syke. Da risikerer man at det "tipper over" for personen. (Men man kan hjelpe på andre måter.) Man kan absolutt heller ikke gi healing til noen som ikke har gitt sitt samtykke. 

Kan det hende at du også har litt åpne spirituelle kanaler? Og at du derfor er mer følsom enn andre for healing? Kanskje kompisen din uforvarende satte noe i gang? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke mulig at healing utløser psykose, men mange spirituelle kontaktsøkende som oppsøker healing er allerede på vei i psykose så det er nok heller det som er sammenhengen 

Anonymkode: 01771...9f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg leser her er behagelig følelse ved berøring og seksuelle assosiasjoner. Har dere fortsatt kontakt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skriver at du ble "ufrivillig" healet. Nå er det slik innenfor den type healing jeg utfører, at mottaker må ha takket ja til å motta healingen. Det vil si jeg kan sende til noen uten å ha spurt de, men da vil ikke healingen ha noen effekt. Jeg er reikimester, medium og klarsynt. 

Det jeg leser ut fra det du skriver så er du nok meget sensitiv og muligens kan være noe spirituell selv. Den varmen du mottok kan ha gitt kroppen din den tryggheten den trengte for å gi slipp/åpne opp traumet du nevner. Om sinnet ditt da ikke er forberedt og du ikke tar skikkelig tak i det som kommer opp, kan man få en psykose. Traumet ditt er stort og vanskelig og det er helt naturlig at dette skaper en stor reaksjon. 

Det er ingen sin skyld at det ble som det ble. Kun den som har utført de fæle handlingene da du var liten. Det du må fokusere på er å starte behandling for traumet ditt og gi kroppen din tillatelse til å gi slipp. Og ikke bli redd for fremtidig healing, uansett sjanger. Vi er kun her for å hjelpe ❤️ 

Anonymkode: 826e9...c59

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 23.09):

Merkelig. ❤️ 

Har du fått spurt han i seinare tid? 

Jeg kjente han ikke godt nok. Så har ikke turt å spørre. Men han sa han hadde «varme hender» ved en anledning. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 0.24):

Jeg vet ikke, men tenker at det kan hende healingen startet en reaksjon som var nødvendig for deg for å heale gamle traumer? Gamle traumer må på et vis komme opp til overflaten, før de kan frigjøres/heales. Kan det hende det var det som skjedde? Tror ikke nødvendigvis healeren som healet deg, eller andre healere har noe fasitsvar på dette, det nærmeste du kan komme er hvis du møter på en klarsynt healer. Kan anbefale å snakke med Simon Milton-Jones, han er dyr, men dyktig, og et godt og varmt menneske. Muligens kan han gi deg en pekepinn på hva som skjedde❤️

Anonymkode: 07dcf...b4e

Jeg vet ikke, men har tenkt på det samme. Takk for svar og tips.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Healing er tull min venn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 23.26):

Innen min healing-dispilin så kan man ikke gi healing til folk som er psykisk syke. Da risikerer man at det "tipper over" for personen. (Men man kan hjelpe på andre måter.) Man kan absolutt heller ikke gi healing til noen som ikke har gitt sitt samtykke. 

Kan det hende at du også har litt åpne spirituelle kanaler? Og at du derfor er mer følsom enn andre for healing? Kanskje kompisen din uforvarende satte noe i gang? 

Jeg har opplevd noen ting som er uforklarlig. Sett en død person. Så er nok litt sensitiv ja. Oldemor var veldig synsk har jeg hørt, så mulig det er noe i slekta. Men ikke turt å åpne meg opp for dette så veldig, da jeg også har vært i psykose som sagt og er redd for å gå i det igjen. Pluss fortid med mye vondt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Michaelhe skrev (På 21.5.2023 den 23.36):

Det jeg leser her er behagelig følelse ved berøring og seksuelle assosiasjoner. Har dere fortsatt kontakt? 

Nei. Hele greia ble så ubehagelig og flaut. Vi kjente ikke hverandre så godt fra før av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 10.22):

Du skriver at du ble "ufrivillig" healet. Nå er det slik innenfor den type healing jeg utfører, at mottaker må ha takket ja til å motta healingen. Det vil si jeg kan sende til noen uten å ha spurt de, men da vil ikke healingen ha noen effekt. Jeg er reikimester, medium og klarsynt. 

Det jeg leser ut fra det du skriver så er du nok meget sensitiv og muligens kan være noe spirituell selv. Den varmen du mottok kan ha gitt kroppen din den tryggheten den trengte for å gi slipp/åpne opp traumet du nevner. Om sinnet ditt da ikke er forberedt og du ikke tar skikkelig tak i det som kommer opp, kan man få en psykose. Traumet ditt er stort og vanskelig og det er helt naturlig at dette skaper en stor reaksjon. 

Det er ingen sin skyld at det ble som det ble. Kun den som har utført de fæle handlingene da du var liten. Det du må fokusere på er å starte behandling for traumet ditt og gi kroppen din tillatelse til å gi slipp. Og ikke bli redd for fremtidig healing, uansett sjanger. Vi er kun her for å hjelpe ❤️ 

Anonymkode: 826e9...c59

Tusen takk for svar. Er nok mulig det du sier. Hadde jeg visst det jeg vet i dag så hadde alt vært annerledes. Skulle bare ønske han ga meg en heads up. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for svar. Er nok noe ved det flere skriver at jeg er sensitiv selv. Syns det er rart hvordan alt fungerer mellom himmel og jord. Og det er flere ting jeg har opplevd som er uforklarlig. Men som sagt er det mye usikkerhet i meg etter traumer. Og det å ha vært i psykose har gjort at jeg blir enda mer usikker. Men selv om jeg har sluttet å søke de sensitive sidene, så kan det være ting popper opp som ikke kan forklares. Forvarsler osv. Sett hu som bodde i huset her før oss en gang. Ting som blir borte på underlige måter. Ting som beveger seg. 

Så dere mener at når to mennesker med litt evner med healing og synskhet møtes så kan det skape en eksplosjon? Eller at det bare var lettere for meg å merke det siden jeg er sensitiv? 
Beklager hvis ting er rotete her. Er bare litt nytt for meg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...