AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #1 Del Skrevet 18. mai 2023 https://www.varden.no/magasin/i/P4qR77/skatteflyktning-sander-26-jeg-skylder-ikke-norge-noe Han bryr seg ikke, og sikkert flere unge rikinger som følger fotsporene. Er ikke så gammel ennå, men i forhold til hva jeg har lest om tidligere generasjoner... er ikke fremtiden lys. Vi blir mer selvsentrerte, og kyniske Anonymkode: f158e...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #2 Del Skrevet 18. mai 2023 Hehe, denne fyren gjør jo alt for å provosere og for å fremstå klysete... Men på den seriøse siden - den særnorske formueskatten må fjernes. Eier man en bedrift verdt 1 milliard feks. må man betale massevis av formueskatt, selv om ikke bedriften tjener nok. Dette går jo ikke an. Anonymkode: bb2d5...891 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 18. mai 2023 #3 Del Skrevet 18. mai 2023 (endret) Han har i det minste jobbet for egne penger. Samtidig har han hatt en del flaks som vokste opp der han gjorde. Han sleit på skolen og hadde han vokst opp i mitt miljø hadde han nok endt opp med å gå på et studie som ikke fører til jobb fordi han hadde dårlige karakterer og følte seg presset til å studere. Så hadde han gått rundt med dårlig selvtillit fordi han ikke fikk til ting og da hadde han nok aldri blitt rik. Han har altså flaks og dyktighet. Han har heller ikke utnyttet norske lakseressurser, norske geologiske forekomster etc. Som SVer har jeg lite imot at han flytter dit han vil. Verre med typer som Dælhir som aldri hadde klart seg uten Norge AS og dermed stjeler penger fra Norge AS. Håper han her koser seg:) Endret 18. mai 2023 av Majer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 18. mai 2023 #4 Del Skrevet 18. mai 2023 Jeg tror en viktig forutsetning for å få folk til å ville bidra til fellesskapet, særlig når de bidrar svært mye, er å dyrke fellesskapsfølelse og faktisk sette pris på de som bidrar aller mest. Om en derimot skaper et bilde der de som bidrar mest er fienden, har en innstilling om at deres voldsomme bidrag "bare skulle mangle" eller ber dem "ryke og reise" bør en kanskje ikke bli så skrekkelig overrasket om de gjør nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #5 Del Skrevet 18. mai 2023 Ikke min stil det livet han lever med dyre viner og biler, men han er åpenbart en dyktig fyr. Ut i fra det han sier om at han var god i svømming og risikovillig som ung og at det egentlig er et spill og pengene bare er et middel gjør at jeg tenker at det ikke handler om bare rikdom i seg selv nødvendigvis. Anonymkode: 7d773...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå