LiseTV Skrevet 17. mai 2023 #1 Del Skrevet 17. mai 2023 Det er 17 mai, barnas dag. Da jeg var barn hatet jeg tog, og ville ikke bruke flagg. Dette har følt meg i mange år. Nå tror jeg at jeg vet grunnen til det. Jeg ville så gjerne vere drillpike, noe som nabojenta var. Hun hadde så fin kjole på seg. Men jeg var gutt på den tiden og noe annet var ikke aktuelt da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Del Skrevet 17. mai 2023 Det er jo kjedelig å gå i tog, men vi lurer barna til å tro at det er gøy så det får brent litt energi før de skal spise is. Anonymkode: d86e2...834 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #3 Del Skrevet 17. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Det er jo kjedelig å gå i tog, men vi lurer barna til å tro at det er gøy så det får brent litt energi før de skal spise is. Anonymkode: d86e2...834 Du kan ikke snakke for andre enn deg selv. Jeg syntes det var kjekt å gå i tog som barn. Anonymkode: 1a4c8...f56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Del Skrevet 17. mai 2023 Jeg gikk i tog fordi jeg måtte. Hatet det intenst. Var klassens mobbeoffer, og ble dyttet slik at jeg falt og ødela strømpebuksene, den som gikk bak meg trakket på hælkappen slik at jeg mistet skoene, løsnet knuten på bunadsforkleet slik at jeg skulle miste det (men min mor hadde festet det med sikkerhetsnåler…). Anonymkode: ef4c9...622 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 17. mai 2023 #5 Del Skrevet 17. mai 2023 Jeg likte heller ikke å gå i tog, men følte jeg måtte det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. mai 2023 #6 Del Skrevet 17. mai 2023 Vi ble tvunget til å gå i tog. Likte det ikke, men ingen slapp unna. Det var alltid kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. mai 2023 #7 Del Skrevet 17. mai 2023 Å gå i tog var helt grusomt, jeg ble mobbet av nesten hele klassen. Men ble allikevel tvunget til å gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #8 Del Skrevet 17. mai 2023 Jeg likte det ikke så godt, men ble alltid god stemning med sang, roping av hipp hipp hurra, og at vi byttet på å bære fanen så vi måtte bevege oss litt og tenke 😅 Anonymkode: c6a50...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #9 Del Skrevet 17. mai 2023 Hatet å gå i tog, heldigvis så lot mamma meg slippe så gikk bare 1-2 og 6 klasse (var obligatorisk å gå i 6) Anonymkode: d1761...adb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå