AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #21 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Banan, det er jo frukt. Herregud dette er den dummeste tråden jeg har lest her inne på veldig veldig lenge. Lykke til med slankingen TS, dette blir bra! 👍🏻🌟 Anonymkode: 522b5...6bd Banan er bær. Greit å forholde seg til fakta 😊 Anonymkode: 591c0...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #22 Del Skrevet 18. mai 2023 Jeg tror den med hasselnøtten i midten har best næringsinnhold, mens Fransk Nougat vil jeg tro har lite kalorier sammenlignet med mange av de andre Anonymkode: aedb2...224 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2023 #23 Del Skrevet 19. mai 2023 Den aller sunneste vil til enhver tid være den en lar de andre spise opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 19. mai 2023 #24 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Banan er bær. Greit å forholde seg til fakta 😊 Anonymkode: 591c0...e11 …og bær er en type frukt. https://snl.no/frukttyper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå