Gjest Tutte Skrevet 17. mai 2023 #41 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kravene er en grovsortering. Det styrer hvem man gidder å date. Altså blir folk sortert bort før man finner ut om man har kjemi. Anonymkode: 97a68...502 Ts skriver krav til partner. Om det er grovsortering, så blir det feil å si at det er de eneste kravene man har.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #42 Skrevet 17. mai 2023 Kvinner har visst ikke lov til å ha krav ser det ut til. Er provoserende. Jeg har også få krav: kjemi (det er noe en må ha), omtrent samme alder, et utseende jeg synes er ok, omtenksom, intelligent (som ikke stokk dum), jobb, ikke rus/aggressiv/narsissist/psykopat, trofast og pålitelig. Og bo ikke veldig langt unna. Jeg har ikke bil og er ikke flyttbar. Ja, det er noen krav, men uten disse er det egentlig ikke noe å prøve engang. Anonymkode: 76a76...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #43 Skrevet 17. mai 2023 Krav jeg ikke kan se forbi: - At vi har kjemi (men kan jo gå på date for å se om den stemmer) -God(normal) hygiene - Han kan forsørge seg selv - Han bor ikke hjemme hos foreldrene sine - ca samme alder -snill, omtenksom og trofast -Glad i dyr -Må ha nogenlunde samme verdier (Han skal ha bra mange gode verdier, hvis det skal veie opp for at han stemmer frp eller høyre) - må syntes han ser ok ut - Han må ikke være veldig praktiserende religiøs Anonymkode: 70294...ab4
Selvsagt Skrevet 17. mai 2023 #44 Skrevet 17. mai 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Må ha nogenlunde samme verdier (Han skal ha bra mange gode verdier, hvis det skal veie opp for at han stemmer frp eller høyre) Det er vel over 40% av menn som stemmer på ett av de partiene.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #45 Skrevet 17. mai 2023 På hvilken date krever du innsyn i hvilket parti vedkommende stemmer på? Anonymkode: 5cb2c...9b8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #46 Skrevet 18. mai 2023 Jeg krever at vi har kjemi. Anonymkode: d0c64...206
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #47 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 17.5.2023 den 8.42): Kravene er en grovsortering. Det styrer hvem man gidder å date. Altså blir folk sortert bort før man finner ut om man har kjemi. Anonymkode: 97a68...502 Det synes jeg høres feil ut. Jeg hadde en date(altså første og eneste date via dateapp). Sa ja til en date til. Og så videre. Det viser seg at han er helt fantastisk etter å ha feilet på flere "krav". På andre områder som jeg egentlig kanskje ikke forventet, altså hadde tenkt så mye eller håpet på, så har han prestert OVER alle mine forventninger til en mann. Så mine krav har endret seg, jeg er veldig glad for at han lager mat, ikke bryr seg om fotball, er morsom og forteller festlige rare greier, omtenksom, hygienisk og familiekjær. Han liker meg også. Det er et krav da 😂 Mennesker er menneskelige, gjør feil og lærer. Vi tilpasser oss hverandre. Vi er villige til det. Anonymkode: d0c64...206
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå