AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Skrevet 16. mai 2023 Siden det er så mange idiotiske tråder om krav og «markedsverdi» og alt mulig tull tenkte jeg at jeg skulle slå et slag for oss som er (relativt) normale. Mine krav til partner: ca samme alder, +- gjennomsnittlig bmi, er i jobb, har puls, stemmer hverken FRP eller MDG. Leier eller eier bolig. Omtenksom og intelligent. Har puls. Seriøst, det er en liten kjerne folk her med utrolig sære meninger om dating og seksualitet, og det er viktig at vi som ikke deler galskapen deres planter flagget og sier at NEI, dere representerer ikke virkeligheten. Anonymkode: 794bb...768 12 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #2 Skrevet 16. mai 2023 Så uansett hvor pen, morsom og hyggelig vedkommende er, så er det kroken på døra om han eller hun er ufør eller arbeidsledig? Anonymkode: 9cfcf...769 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #3 Skrevet 16. mai 2023 De fleste har relativt normale krav, og dine er ikke enklere å innfri eller klokere bare fordi de er dine. Hva du anser som intelligent nok og omtenksom nok er også like relativt som slikt er angående de fleste. Du dumper sikkert mennesker som du ikke får kjemi med du også. Mitt eneste absolutte krav var gjensidige følelser, men det var ikke bare enkelt å finne, selv om det er ett eneste krav. Anonymkode: 09fa0...3e6 3 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så uansett hvor pen, morsom og hyggelig vedkommende er, så er det kroken på døra om han eller hun er ufør eller arbeidsledig? Anonymkode: 9cfcf...769 Der kom den ja. Det var visstnok ikke så veldig bra flagg du planta der, gitt. Du er visstnok bare et svakt menneske med dine fordommer og behov du også, ts. Anonymkode: 0792a...023
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #6 Skrevet 16. mai 2023 Siden du nevner puls to ganger så er det tydeligvis ekstra viktig for deg. Har selv aldri vært sammen med noen uten puls. Anonymkode: 1ecfe...390 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Skrevet 16. mai 2023 Mine er: snill, omtenksom, rusfri, ikke aggressiv, ikke kriminell, ikke sykelig overvekt, ikke sexistisk, ikke rasist Er ikke akuratt store kravene å innfri. Sannheten er at menn som klager over at kvinner har så høye krav er menn som tilhører en av de tingene, som oftest sexist eller rasist, aggressiv, uomtenksom, egoist osv. Derfor føler de seg så støtt Anonymkode: db39d...3f2 3 1 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #8 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden du nevner puls to ganger så er det tydeligvis ekstra viktig for deg. Har selv aldri vært sammen med noen uten puls. Anonymkode: 1ecfe...390 Skulle derfor være helt unødvendig å nevne også. TS må ha misforstått begrepet fullstendig. Anonymkode: 04648...a14 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #9 Skrevet 16. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Så uansett hvor pen, morsom og hyggelig vedkommende er, så er det kroken på døra om han eller hun er ufør eller arbeidsledig? Anonymkode: 9cfcf...769 Jeg hadde helt glemt arbeidsledige og uføre. Det er umulig å huske på alt! 1 hour ago, AnonymBruker said: Siden du nevner puls to ganger så er det tydeligvis ekstra viktig for deg. Har selv aldri vært sammen med noen uten puls. Anonymkode: 1ecfe...390 Det har jeg. Anonymkode: 794bb...768 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #10 Skrevet 16. mai 2023 Jeg har kjempemange krav, men det er allikevel ikke vanskelig å finne partner. Like barn leker best. Så mine krav handler om mine verdier og det som er viktig for meg. Problemet oppstår vel når man vil ha partner som er penere eller mer vellykket enn en selv. Anonymkode: 6c6f3...332 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #11 Skrevet 16. mai 2023 Man kan jo ha så mange utseendekrav man bare vil, men da kan man ikke sutre over å bare få sex. Vil man ha en mann som har et mer attraktivt utseende enn seg selv så må man i det minste klappe igjen med den der "stakkars meg som bare får sex" sytinga (dette er ikke rettet mot ts bare så det er sagt. Anonymkode: 2f0b9...782 3
Duraton Skrevet 16. mai 2023 #12 Skrevet 16. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Siden det er så mange idiotiske tråder om krav og «markedsverdi» og alt mulig tull tenkte jeg at jeg skulle slå et slag for oss som er (relativt) normale. Mine krav til partner: ca samme alder, +- gjennomsnittlig bmi, er i jobb, har puls, stemmer hverken FRP eller MDG. Leier eller eier bolig. Omtenksom og intelligent. Har puls. Seriøst, det er en liten kjerne folk her med utrolig sære meninger om dating og seksualitet, og det er viktig at vi som ikke deler galskapen deres planter flagget og sier at NEI, dere representerer ikke virkeligheten. Anonymkode: 794bb...768 Du foretrekker en som stemmer AP eller Høyre? Eller hva med Rødt? Og uføre kan ikke vurderes? Hva med leilighet istedenfor hus?
Kvalitet Skrevet 16. mai 2023 #14 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så uansett hvor pen, morsom og hyggelig vedkommende er, så er det kroken på døra om han eller hun er ufør eller arbeidsledig? Anonymkode: 9cfcf...769 Ja, dessverre
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #15 Skrevet 16. mai 2023 Hadde jeg hatt dine krav kunne jeg ikke hatt den partneren jeg har. Kjæresten min er ikke i jobb, eier/leier ikke bolig da han bor i båt og forundrer meg ikke om han stemmer MDG eller frp heller, og om han gjør det er det selvfølgelig ok. Vi kommuniserer bra, har en stor tiltrekning til hverandre og går vanvittig bra overens. I tillegg til det så respekterer vi de store ulikhetene vi har i livet vårt. Jeg eier bolig og jobber, vi lever to helt forskjellige liv men vi elsker hverandre og har det bra sammen. Det er mine krav og etter min mening det viktigste. Det er fryktelig vanskelig å finne den rette hvis man skal lete frem check listen for hver person. Anonymkode: f83a0...a53 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #16 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Stem frp Anonymkode: 162b8...c5d Anonymkode: 782c6...2f2 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #17 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Der kom den ja. Det var visstnok ikke så veldig bra flagg du planta der, gitt. Du er visstnok bare et svakt menneske med dine fordommer og behov du også, ts. Anonymkode: 0792a...023 Å ønske en partner i arbeid er ikke et høyt krav. 🤣 Anonymkode: fb6d2...ab8 5
Kvalitet Skrevet 16. mai 2023 #18 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hadde jeg hatt dine krav kunne jeg ikke hatt den partneren jeg har. Kjæresten min er ikke i jobb, eier/leier ikke bolig da han bor i båt og forundrer meg ikke om han stemmer MDG eller frp heller, og om han gjør det er det selvfølgelig ok. Vi kommuniserer bra, har en stor tiltrekning til hverandre og går vanvittig bra overens. I tillegg til det så respekterer vi de store ulikhetene vi har i livet vårt. Jeg eier bolig og jobber, vi lever to helt forskjellige liv men vi elsker hverandre og har det bra sammen. Det er mine krav og etter min mening det viktigste. Det er fryktelig vanskelig å finne den rette hvis man skal lete frem check listen for hver person. Anonymkode: f83a0...a53 Dere bor ikke sammen og har sannsynligvis heller ikke felles forpliktelser. Vi kan snakkes mer når du skal dele hverdagen, oppdra barn og invistere økonomisk med denne partneren
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #19 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stem frp Anonymkode: 162b8...c5d Byeeeee Anonymkode: db39d...3f2 3
Gjest Tutte Skrevet 16. mai 2023 #20 Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Siden det er så mange idiotiske tråder om krav og «markedsverdi» og alt mulig tull tenkte jeg at jeg skulle slå et slag for oss som er (relativt) normale. Mine krav til partner: ca samme alder, +- gjennomsnittlig bmi, er i jobb, har puls, stemmer hverken FRP eller MDG. Leier eller eier bolig. Omtenksom og intelligent. Har puls. Seriøst, det er en liten kjerne folk her med utrolig sære meninger om dating og seksualitet, og det er viktig at vi som ikke deler galskapen deres planter flagget og sier at NEI, dere representerer ikke virkeligheten. Anonymkode: 794bb...768 Så kjemi er ikke viktig, eller hvorvidt dere har nogenlunde samme syn på ting? Om han har et stort alkoholforbruk eller røyker 40 røyk om dagen, og slimete røykhoste har heller ikke noe å si? Ei heller om han sitter med masse gjeld og inkassokrav fordi han ikke tar ansvar og dårlig økonomisk innsikt? Eller er sykelig sjalu? Kan fortsette å ramse opp mye jeg. Smak og behag i så fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå