AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Del Skrevet 16. mai 2023 Er det for å vise seg frem eller tenker de ikke over at det er andre der? Har en sånn på jobb som synger hele tiden i gangene og når hun sorterer ting og rydder og går fra A til B i korridorene. Ikke nynner men synger musikal sanger og andre sanger i sånn "fin" stemme. Hun gikk på musikk, dans og drama linje så lurer på om hun bare er sånn eller om det er for å få oppmerksomhet og vise seg frem? Anonymkode: 9112d...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 16. mai 2023 #2 Del Skrevet 16. mai 2023 Det er gøy, avslappende, konsentrerende.. hvorfor er det et problem? 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. mai 2023 #3 Del Skrevet 16. mai 2023 Man kan finne problemer i det meste, bare man leter grundig nok. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Del Skrevet 16. mai 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Det er gøy, avslappende, konsentrerende.. hvorfor er det et problem? For oss andre som å høre på er det alt motsatte av det du skriver. Det er plagsomt, irriterende og ødelegger konsentrasjonen når vi sitter å jobber Anonymkode: 9112d...345 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For oss andre som å høre på er det alt motsatte av det du skriver. Det er plagsomt, irriterende og ødelegger konsentrasjonen når vi sitter å jobber Anonymkode: 9112d...345 Men om det er så plagsomt så sier du ifra! Anonymkode: 188f4...ddb 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 16. mai 2023 #6 Del Skrevet 16. mai 2023 Bedre enn han nye på jobben min som sitter å banner KONSTANT for seg selv. Idioter hit og idioter dit og en del kraftigere uttrykk. Man skulle trodd han har torrets, men nei, han bare sånn 😬 og når dattera ringer svarer han med en sånn super-overdreven gullestemme- Ja vennen min 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men om det er så plagsomt så sier du ifra! Anonymkode: 188f4...ddb Jada, men det var ikke det jeg lurte på med tråden. Anonymkode: 9112d...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #8 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det for å vise seg frem eller tenker de ikke over at det er andre der? Har en sånn på jobb som synger hele tiden i gangene og når hun sorterer ting og rydder og går fra A til B i korridorene. Ikke nynner men synger musikal sanger og andre sanger i sånn "fin" stemme. Hun gikk på musikk, dans og drama linje så lurer på om hun bare er sånn eller om det er for å få oppmerksomhet og vise seg frem? Anonymkode: 9112d...345 Hvis det er hele musikal-sanger, med fin stemme, så skjønner jeg litt at det er irriterende. Mye koseligere med folk som bare nynner litt på en sang de har fått hang- up på. Anonymkode: b9b02...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #9 Del Skrevet 16. mai 2023 Singstar slo fast at mitt beste forsøk var "tone deaf", så jeg synger aldri. Men jeg blir imponert over andre som gjør det. Men stillhet er også viktig på en arbeidsplass. Be sjefen om å snakke med henne? Anonymkode: d00f3...d52 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 16. mai 2023 #10 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg tipper hun bare er glad i å synge, det gjør dagen/jobben bedre. Min morfar gikk ofte rundt og plystret en trudelutt, uten å være spesielt flink da altså. Andre går vel oftere og hører på musikk enn å lage den selv. Så jeg tror ikke hun går rundt og synger for komplimenter, tipper hun synger når hun støvsuger og vasker vinduer hjemme helt alene også. Men skjønner det er irriterende i lengden. Vanskelig å ta opp kanskje da men.. ta det via en sjef e.l. Det handler jo om arbeidsro, de som liker å høre podkaster eller musikk på jobb spiller det jo vanligvis ikke for alle andre rundt heller, det går litt for det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #11 Del Skrevet 16. mai 2023 Vi hadde noen sånne på jobben. En av gutta fikk nok og bestemte seg for å kjøre mot-kampanje: hver dag klokken 14 sang han en metall-låt av full hals. Snakker sånn type låt som Tyskland sende til ESC i år. Så satt kollegaen min der foran PC-en og brølte i vei i flere minutter og lot som om det var helt normalt. Han behøvde bare gjøre det fire dager før syngedamene tok hintet. 🤣🤣 Anonymkode: 5fc37...599 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #12 Del Skrevet 16. mai 2023 Syntes det var verre med plystring og knipsing. Nå er det åpne landskapet heldigvis erstattet med hjemmekontor for min del. Anonymkode: 8181c...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 16. mai 2023 #13 Del Skrevet 16. mai 2023 Skulle ønske jeg hadde noen sånne på jobb! Så koselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #14 Del Skrevet 16. mai 2023 Plystring, synging, knekking av ledd, tromming på bordet, suging av tenner, nynning…. Bare vær stille! Sykt irriterende. Anonymkode: e2579...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #15 Del Skrevet 16. mai 2023 De vil ha oppmerksomhet. Ofte litt godt voksne menn som gjør dette har jeg lagt merke til. Jada, de er helt sikkert glade, men man mister jo fullstendig fokus - og det vet de, for de har selv hørt folk som plystrer Anonymkode: ff406...f0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #16 Del Skrevet 16. mai 2023 Sang forbinder jeg med glede, så jeg blir glad når andre er glad. Anonymkode: c386a...963 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #17 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sang forbinder jeg med glede, så jeg blir glad når andre er glad. Anonymkode: c386a...963 Ikke supergledelig å høre Phantom of the Opera fra start til slutt ved kopimaskina He's there, the Phaaaaaaaaaaaaaaaaaaantom of the Opera Sing! Sing for me Sing, my Angel of Music! Sing for me! Phaaaaaaaaaaaaaaaaaaantom of the Opera 😅 Anonymkode: b9b02...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå