AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #1 Del Skrevet 16. mai 2023 Er stadig vekk folk som skriver til meg på andre språk enn norsk/engelsk. Hva er tankegangen? At jeg skal prøve å få oversatt til norsk/engelsk og til og med svare på deres språk? Flagget viser tydelig at jeg er norsk. Anonymkode: ddd1b...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. mai 2023 #2 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) De tror vel du bare kan bruke Google Translate. Du selv derimot, skriver jo på en dialekt og måte som ikke er mulig å oversette med noen Google Translate. Selv norske folk sliter med å tyde det der. Er dette deg, eller noe "morsomt" du har funnet på nettet og legger ut? Endret 16. mai 2023 av Million 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 16. mai 2023 #3 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er stadig vekk folk som skriver til meg på andre språk enn norsk/engelsk. Hva er tankegangen? At jeg skal prøve å få oversatt til norsk/engelsk og til og med svare på deres språk? Flagget viser tydelig at jeg er norsk. Anonymkode: ddd1b...922 Men hvorfor skriver du på dialekt? Det kan ikke oversettes i google translate, men russisk derimot Endret 16. mai 2023 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4 Del Skrevet 16. mai 2023 Han kaller deg dum. Anonymkode: 515bf...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #5 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg finner ikke noe norsk noe sted i den samtalen jeg... Anonymkode: f4198...746 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. mai 2023 #6 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg finner ikke noe norsk noe sted i den samtalen jeg... Anonymkode: f4198...746 Sterk dialekt, skrevet slik det uttales. "Aner ikke hva du prater om" og "Hva var det sa du?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #7 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg er fra Oslo-området og skriver slik for at det ikke skal være mulig å oversette. TS. Anonymkode: ddd1b...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #8 Del Skrevet 16. mai 2023 2 hours ago, Million said: Sterk dialekt, skrevet slik det uttales. "Aner ikke hva du prater om" og "Hva var det sa du?" Dialekt og skriftspråk går vel ikke helt overens. Men joda, forstår greia, og jeg var selv upresis i min uttalelse. Anonymkode: f4198...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå