Gå til innhold

Komme inn i BDSM-miljø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er aktiv på fet, skriver tekster, legger ut bilder og er generelt aktiv.

Er medlem i en bdsm klubb og har vært på noen fester, og opplever at jeg har blitt godt tatt imot. Har alltid noen å snakke med, selv nå når jeg ikke er på jakt etter lekepartner så har jeg mye gode samtaler på festene.

Er du aktiv på fet?

Skaper du deg kontakter der, og legger du til de som du møter på fest?

Mulig det er pga rollen min som Domme som gjør at jeg opplever å være interessant for andre?

Endret av fjær
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
fjær skrev (13 timer siden):

Jeg er aktiv på fet, skriver tekster, legger ut bilder og er generelt aktiv.

Er medlem i en bdsm klubb og har vært på noen fester, og opplever at jeg har blitt godt tatt imot. Har alltid noen å snakke med, selv nå når jeg ikke er på jakt etter lekepartner så har jeg mye gode samtaler på festene.

Er du aktiv på fet?

Skaper du deg kontakter der, og legger du til de som du møter på fest?

Mulig det er pga rollen min som Domme som gjør at jeg opplever å være interessant for andre?

Jeg legger ut bilder innimellom, men aldri smakløse bilder av kjønnsorgan eller rumpehull, det blir for vulgært og ekkelt.

Jeg har som sagt vært på flere muncher og noen fester, men ingen virker interessert i å snakke med meg om noe egentlig. Selv personer som skriver i det lange og brede på profilen sin om at de vil bli kjent med nye, påstår de er inkluderende etc. Mens i realiteten er de ikke det, tvert imot. Virker så falskt.

Hvorfor tror du at en domme er mer interessant enn andre? Rar holdning.

Anonymkode: de124...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg legger ut bilder innimellom, men aldri smakløse bilder av kjønnsorgan eller rumpehull, det blir for vulgært og ekkelt.

Jeg har som sagt vært på flere muncher og noen fester, men ingen virker interessert i å snakke med meg om noe egentlig. Selv personer som skriver i det lange og brede på profilen sin om at de vil bli kjent med nye, påstår de er inkluderende etc. Mens i realiteten er de ikke det, tvert imot. Virker så falskt.

Oy. Rart og vulgært faktisk...

Tror kanskje Domme er interessant fordi det er få av oss og mange sub-menn. Tror ikke det er en rar holdning, det er kun min observasjon. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er antageligvis for pen og «classy»

Ang. det siste der så er ikke det så rart. Det er ikke så mange dominante kvinner og de blir selvsagt populære. 

Anonymkode: 383e3...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
fjær skrev (1 minutt siden):

Tror kanskje Domme er interessant fordi det er få av oss og mange sub-menn. Tror ikke det er en rar holdning, det er kun min observasjon. 

Ja, en domme er nok mer interessant bare i kraft av sin orientering, men du er sannsynligvis også god på det sosiale.

Jeg har også alltid noen å snakke med på treff, men jeg kommer aldri på innsiden. Mange av de andre danner venneklikker og har kontakt utenom treffene, mens jeg aldri klarer å få innpass, så jeg skjønner Ts.

Anonymkode: 34e2a...908

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja, en domme er nok mer interessant bare i kraft av sin orientering, men du er sannsynligvis også god på det sosiale.

Jeg har også alltid noen å snakke med på treff, men jeg kommer aldri på innsiden. Mange av de andre danner venneklikker og har kontakt utenom treffene, mens jeg aldri klarer å få innpass, så jeg skjønner Ts.

Anonymkode: 34e2a...908

Jepp, akkurat slik er det. Jeg kan ha hyggelige overfladiske samtaler med noen på treffene eller festene, men blir aldri inkludert. Kommunikasjonen går som regel en vei - at jeg stiller spørsmål og de snakker om seg selv men er skamløst uinteressert i å engang late som om de er interesserte i meg. Ingen spørsmål tilbake.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
fjær skrev (56 minutter siden):

Ja, synes du ikke det er ekstremt ekkelt at noen legger ut bilde av rumpehull eller vagina, f.eks som nærbilde? Da mangler man vel noen sosiale antenner eller hemninger, evt. desperat etter oppmerksomhet. For menn er det tilsvarende å legge ut masse penisbilder, totalt uinteressant og turn-off det også.

Men hyggelig for deg at du blir kjent med folk og får oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du er antageligvis for pen og «classy»

Ang. det siste der så er ikke det så rart. Det er ikke så mange dominante kvinner og de blir selvsagt populære. 

Vet ikke om jeg er for pen og classy, men er jo noen ganger at jeg f.eks. har spist en brødskive og scrollet gjennom feeden på fetlife, og har mistet appetitten totalt når det dukker opp nærbilde av fitta, rumpehullet, eller penisen til noen. Det er greit at noen er så desperat etter oppmerksomhet at de legger ut sånne bilder, men det burde gå an å bli kjent med noen selv om man ikke legger ut sånne bilder selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om jeg er for pen og classy, men er jo noen ganger at jeg f.eks. har spist en brødskive og scrollet gjennom feeden på fetlife, og har mistet appetitten totalt når det dukker opp nærbilde av fitta, rumpehullet, eller penisen til noen. Det er greit at noen er så desperat etter oppmerksomhet at de legger ut sånne bilder, men det burde gå an å bli kjent med noen selv om man ikke legger ut sånne bilder selv.

Du hører kanskje ikke helt hjemme på fet?

Det er ett kinkforum, og ja mange av oss liker å vise oss litt fram, uten at vi er desperate på noen måte.. 

Ser jeg bilder jeg ikke finner interessant så skroller jeg lett forbi uten noen flere tanker om det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
fjær skrev (5 minutter siden):

Det er ett kinkforum, og ja mange av oss liker å vise oss litt fram, uten at vi er desperate på noen måte.. 

Ser jeg bilder jeg ikke finner interessant så skroller jeg lett forbi uten noen flere tanker om det.

Du virker veldig trangsynt og intolerant her, hvem er du til å dømme hvem som "hører hjemme" der eller ikke?

Du er kanskje ikke klar over at ikke alle BDSM-ere har like preferanser? Alle har ikke samme smak når det gjelder bilder heller.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er enig med deg ts. Opplever også kink miljøet som lukket og egentlig avvisende om du ikke ser ut som en freak eller nerd eller er sosial utilpass. 

Når jeg og min venninne kommer i våre vanlige, litt preppye klær, er godt trent og litt pene (typisk søt jente med langt hår) så vil ingen ta kontakt og de holder seg for seg selv og tror vi ser ned på dem eller noe.. 

Anonymkode: 3abca...3ee

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du virker veldig trangsynt og intolerant her, hvem er du til å dømme hvem som "hører hjemme" der eller ikke?

Du er kanskje ikke klar over at ikke alle BDSM-ere har like preferanser? Alle har ikke samme smak når det gjelder bilder heller.

Synes du det? Jeg dømmer ikke deg på noen ting. Kun spør om Fet kanskje ikke er helt din plass, siden du blir kvalm over de fleste bilder der inne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
fjær skrev (24 minutter siden):

Du høres veldig inkluderende ut. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
fjær skrev (8 minutter siden):

Synes du det? Jeg dømmer ikke deg på noen ting. Kun spør om Fet kanskje ikke er helt din plass, siden du blir kvalm over de fleste bilder der inne.

Ja, du er veldig dømmende. Du er ikke klar over at det finnes andre bilder en nærbilder av kjønnsorganer der inne kanskje?

Kanskje fet ikke er helt din plass? Du virker jo ikke noe særlig åpen for at man er ulike med forskjellige preferanser. Du trenger kanskje mer kunnskap om BDSM, da vil du oppdage at BDSM finnes i massevis av nyanser og retninger.

Hvor har du det fra at jeg blir kvalm av "de fleste bilder der inne."? Påstår du altså at de fleste bilder der er nærbilder av kjønnsorganer og rumpehull? Virker jo som du troller her, evt. ikke har mye kunnskap eller erfaring med fetlife. De fleste bilder der inne er nemlig IKKE nærbilder av kjønnsorganer og rumpehull, heldigvis.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er enig med deg ts. Opplever også kink miljøet som lukket og egentlig avvisende om du ikke ser ut som en freak eller nerd eller er sosial utilpass. 

Når jeg og min venninne kommer i våre vanlige, litt preppye klær, er godt trent og litt pene (typisk søt jente med langt hår) så vil ingen ta kontakt og de holder seg for seg selv og tror vi ser ned på dem eller noe.. 

Ja, og det er trist. Jeg har også en normal kropp, og er velfungerende med jobb, bolig, interesser etc. Men en del i miljøet vil ikke akseptere det. Føler at de med diagnoser blir inkludert istedet, og ironisk mange som legger ut tekster om at de har blitt mobbet og utestengt i barndommen etc., og så kommer de inn i miljøet og gjør akkurat det samme med andre! Bare at det de gjør er verre, fordi de gjør det som voksne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er et miljø som tiltrekker seg mange snålinger så du har helt rett. 
Er du pen så er det vanskelig å bli inkludert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er et miljø som tiltrekker seg mange snålinger så du har helt rett. 
Er du pen så er det vanskelig å bli inkludert. 

Men det burde jo ikke være sånn. Om noen ikke vil inkludere noen for de er "pene" så er jo ikke disse folka noe bedre enn mobberne som plaget dem i barndommen (som mange skriver om i innlegg på fetlife). Å ha blitt mobbet og utestengt i barndommen, gir deg ikke noen slags rett til å behandle andre på lignende måte når du selv er voksen. Vil si at da er man verre enn mobberne, fordi barn som mobber ikke tenker like langsiktig og veloverveid som voksne som utestenger andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aktiv i min lille kink-krets og i seksualpolitisk arbeid, men opplever også miljøene som ganske sære.
Passer man ikke inn i kodene til de som skal akseptere de sære 🤡 da er det over og ut 😂 Det er klikkete og merkelig.
Jeg tror at man med fordel kan styre unna Oslo i alle fall, og at du vil finne mer spennende samfunn Norge rundt i lokalforeningene. - Som Telamork, med sine fadderordninger.

Min fetlife-profil er mest for å følge opp organisasjonsarbeid, og er nok lite innbydende for dem som vil ha veldig stereotype venner og samspill. Toleransen er mest uttapålyd. Bildene der inne innbyr ikke akkurat til kjennskap.

Meldingene i innboksen fra gutter i tjueårene er hårreisende ekle og dårlige, og gjør nettstedet enda mindre innbydende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Fetlife er ikke er ikke akkurat stedet med de mest smakløse bildene. Som dominant advarer jeg gjerne nybegynnere innen bdsm å gå inn på fetlife. Jeg har hørt om flere som har blitt skremt bort etter å ha kikket rundt der.

Anonymkode: 6cbe8...a4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre at du ikke føler deg inkludert. Nå er det noen år siden jeg selv var aktiv, men jeg har aldri følt meg så inkludert som jeg ble i BDSM-miljøet. Jeg har tidligere hatt for vane å havne litt utenfor sosialt, og opplevde BDSM-miljøet som den strake motsetning. Det kan kanskje variere fra sted til sted, men har selv deltatt på mange arrangementer i flere deler av landet og møtt på den samme inkluderende ånden hvert sted. Men dette hjelper selvsagt ikke deg. 

Mitt sterkeste tips må være hytteturer. Der er man kanskje 10-20 stykker som er sammen over en helg. Mange starter gjerne med uskyldige leker for å bryte isen og bli kjent. Det er lettere å bli fortrolig med folk når man kommer tett innpå hverandre over litt tid. Vet jo ikke hvor du holder til, men mange av organisasjonene arrangerer slike turer. Og man kan fint bli med selv om det ikke er ens lokale klubb. Kanskje kan det sosiale løsne litt på en slik tur, og dermed også hjelpe når man senere deltar på lokale arrangementer. 

Et annet tips er å delta i organisasjonsarbeid. Delta på dugnader, bidra på arrangementer, stille i styret. Jeg har selv stått mye bak baren, deltatt på masse frivillig arbeid og sittet i styrer. Dette har dannet grunnlaget for noen av mine beste vennskap og gode kontakter. 

Håper du finner en løsning som fungerer for deg. Ikke gi opp. Min erfaring er at BDSM-personer er varme, inkluderende og ikke-dømmende. Så det er verdt å forsøke litt til. 

Lykke til ❤️

Endret av Trineline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...