Gå til innhold

Menn som bruker emojis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Fremstår de som mindre intelligente? 

Jeg føler det. Føler de blir så barnslige og useriøse. Kvinner slipper unna med emojis, mem det krasjer helt med det å være mann tydeligvis...

Anonymkode: 638f1...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvorfor, men liker ikke når menn bruker 😇 

Vet ikke om jeg liker kvinner bruker den heller

Liker bare ikke --> Det var ikke meg 😙🤭😇

Kan syns det er morsomt også, handler sikkert om hva det gjelder, kjemien med den som sier det, utførelsen og humøret mitt.

Anonymkode: b93e9...5db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke hvorfor, men liker ikke når menn bruker 😇 

Vet ikke om jeg liker kvinner bruker den heller

Liker bare ikke --> Det var ikke meg 😙🤭😇

Kan syns det er morsomt også, handler sikkert om hva det gjelder, kjemien med den som sier det, utførelsen og humøret mitt.

Anonymkode: b93e9...5db

Kanskje fordi den er litt femi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det, min kjære og jeg holder på sånn. Gid, er vi barnslige? 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke at det skal være noe bedre når kvinner bruker emojis enn når menn gjør det. Det går an på anonyme forum, og på instagram, ellers synes jeg det er ganske barnslig ja. Jeg har fått beskjed om å slutte å bruke de her inne også, så jeg har sluttet. Det blir så mange misforsåelser fordi folk er uenig om hva de ulike fjesene betyr og det tar fort bort fokus fra ordene.  (Jeg er ikke på sosiale medier utenom KG.)

Anonymkode: b3dd5...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Emoji er ikke barnslig for noen. I så fall er det bare tøft at folk tørr å være barnslig🤩🤩Bruk emoji så mye dere vil uansett kjønn🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kona snakket ikke med meg på flere dager fordi hun mistolket en emoji, så de bruker vi ikke mer. Jeg sendte et smilefjes med et hjerte på til en kvinnelig kollega som hun tolket som jeg var "utro"...

Anonymkode: 25451...766

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kona snakket ikke med meg på flere dager fordi hun mistolket en emoji, så de bruker vi ikke mer. Jeg sendte et smilefjes med et hjerte på til en kvinnelig kollega som hun tolket som jeg var "utro"...

Da skulle du bare fortsatt å bruke emojien. Når folk tror utroskap med en gang så er det dem sitt problem. Du bestemmer over deg selv. Bare bruk emojier til hvem du vil du🥰😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det var dumt men et godt eksempel på at emojier skaper trøbbel. Det som for noen kan være helt uskyldig, kan for andre bety flørting. Blunkefjes f.eks. Jeg trodde det var litt sånn glimt i øye/spøk, men det er visst flørting og bør absolutt ikke sendes en kollega.

Anonymkode: b3dd5...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på at det i god KG stil kommer et svar her om at det bare er folk uten høyere utdanning som bruker emojis.

Anonymkode: 3effd...b0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Venter bare på at det i god KG stil kommer et svar her om at det bare er folk uten høyere utdanning som bruker emojis.

Jaaa det er bare å vente. Forøvrig bruker revisoren min denne😉

Usikker på om han flørter eller om jeg har tatt med fradrag jeg ikke har rett på. Jeg svarer med🤓

Anonymkode: 9548c...fcd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama liker når jeg gir henne noen hjerter osv, og synes generelt at emoji kan berike språket litt om det blir brukt riktig. Uten kroppspråk, så kan en setning tolkes i veldig mange retninger, legger man til riktig emoji, så vil den setningen mye lettere tolkes slik den var ment

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaaa det er bare å vente. Forøvrig bruker revisoren min denne😉

Usikker på om han flørter eller om jeg har tatt med fradrag jeg ikke har rett på. Jeg svarer med🤓

Anonymkode: 9548c...fcd

Haha... jeg bruker mest denne 🙈i regnskapsammenheng.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tussi680 skrev (54 minutter siden):

Elsker det, min kjære og jeg holder på sånn. Gid, er vi barnslige? 

Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (4 minutter siden):

Dama liker når jeg gir henne noen hjerter osv, og synes generelt at emoji kan berike språket litt om det blir brukt riktig. Uten kroppspråk, så kan en setning tolkes i veldig mange retninger, legger man til riktig emoji, så vil den setningen mye lettere tolkes slik den var ment

Forsåvidt sant. 

Det finnes unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er kun folk uten høyere utdanning som bruker emojis.....🤪

Anonymkode: e2643...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg føler det. Føler de blir så barnslige og useriøse. Kvinner slipper unna med emojis

Hvorfor?

Anonymkode: 1fcbd...13d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en svoger, en veldig merkelig selvopptatt fyr som ikke er noe som helst hyggelig i virkeligheten (veldig selvskrytende, nedlatende), som bruker EKSTREMT med emojies på sosiale medier.

Veldig mye 🥰😍😘 og også 😅 

Akkurat som han overkompenserer for at folk skal tro han er hyggelig 🙈

Så nei, jeg liker ikke at mannfolk bruker veldig mye emojies. Litt er selvsagt ok, og til dama si også, men ikke på hver insta-post/Story …

Anonymkode: cd4d9...0a2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...