Gå til innhold

Kravet jeg har som mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Unngå høye damer og damer som er kraftig bygd

Anonymkode: e36ce...cc7

Det har VIRKELIG ingenting å si! Hilsen høy og kraftig bygd dame

Anonymkode: 46835...57f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hei, dette er ikke et trolle-innlegg eller et innlegg som er ment for å hetse. Men dette er et helt ærlig innlegg om et kriterie jeg har for en ny fremtidig kjæreste. 

Jeg er 46 år og har hatt 3 lange forhold bak meg, og ca 10 korte forhold/dater. Jeg har gjort meg en klar erfaring, og det er at jeg trenger en dame som er lidenskapelig og seksuell, og han må være trang (litt under gjennomsnittet). Det fungerer ikke med en dame der jeg ikke føler at vi passer sammen rent størrelsesmessig, jeg må kjenne at hun godt når vi har sex (jeg snakker ikke om krav om å være helt lukket). Poenget mitt er at erfaringsvis så mister jeg helt interessen og lysten, hvis fitte er for vid. 

Dette er ikke bare bare når det kommer til dating. Hvordan i all verden finne den rette, eller å plukke de som er i videste laget? Det er jo ikke noe jeg kan spørre om! Og å prøve ut kan jo bli litt stress med tanke på at det blir feil av mange årsaker. Men jeg orker ikke å starte opp et forhold en eneste gang til, der dette ikke er sånn som jeg trenger. Hvordan kan jeg løse dette? 

Ikke gidd å svare dere som vil kritisere meg for å være så hensynsløs eller fordomsfull, dette er ikke frekt ment, men rett og slett en erfaring jeg har gjort meg. Og jeg vet jeg «bare kan spørre», men det er heller ikke aktuelt. Jeg har bare så lite lyst til å gå igang med dating, og så kommer vi til sexen der jeg bare vet med en gang at «denne er for vid», og da er det for sent. Jeg blir ikke tilfredsstilt av at hun er flink i senga på andre måter, så det er ikke et alternativ for meg. Noen med gode råd eller tanker rundt dette? Ønsker seriøse tilbakemeldinger. 

Anonymkode: cb044...9cc

Er det fleste du har vært sammen med vide eller trange? 

Anonymkode: cbd88...7f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man kan lese så mye man vil. Min egen empiri tilsier at det er en korrelasjon. 

Anonymkode: 3691e...459

Ja, for de du har møtt er selvfølgelig ikke som alle andre 😴 Gud bedre, glad jeg ikke er singel🤭

Anonymkode: b2495...539

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske liten og nett, men etter to barn neppe spesielt trang, der kan man gå på en smell (ikke fått noen klager heldigvis).

Dette var én dames preferanser, ingen grunn for menn generelt til å frike ut (jeg er forøvrig hun som gjerne ville ha forspill, og en hard kuk 😄). Menn må selvfølgelig få lov til å ha tilsvarende preferanser.

Lykke til i din søken TS 😊

Anonymkode: c5b12...d84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hei, dette er ikke et trolle-innlegg eller et innlegg som er ment for å hetse. Men dette er et helt ærlig innlegg om et kriterie jeg har for en ny fremtidig kjæreste. 

Jeg er 46 år og har hatt 3 lange forhold bak meg, og ca 10 korte forhold/dater. Jeg har gjort meg en klar erfaring, og det er at jeg trenger en dame som er lidenskapelig og seksuell, og han må være trang (litt under gjennomsnittet). Det fungerer ikke med en dame der jeg ikke føler at vi passer sammen rent størrelsesmessig, jeg må kjenne at hun godt når vi har sex (jeg snakker ikke om krav om å være helt lukket). Poenget mitt er at erfaringsvis så mister jeg helt interessen og lysten, hvis fitte er for vid. 

Dette er ikke bare bare når det kommer til dating. Hvordan i all verden finne den rette, eller å plukke de som er i videste laget? Det er jo ikke noe jeg kan spørre om! Og å prøve ut kan jo bli litt stress med tanke på at det blir feil av mange årsaker. Men jeg orker ikke å starte opp et forhold en eneste gang til, der dette ikke er sånn som jeg trenger. Hvordan kan jeg løse dette? 

Ikke gidd å svare dere som vil kritisere meg for å være så hensynsløs eller fordomsfull, dette er ikke frekt ment, men rett og slett en erfaring jeg har gjort meg. Og jeg vet jeg «bare kan spørre», men det er heller ikke aktuelt. Jeg har bare så lite lyst til å gå igang med dating, og så kommer vi til sexen der jeg bare vet med en gang at «denne er for vid», og da er det for sent. Jeg blir ikke tilfredsstilt av at hun er flink i senga på andre måter, så det er ikke et alternativ for meg. Noen med gode råd eller tanker rundt dette? Ønsker seriøse tilbakemeldinger. 

Jeg har vært noen år på tinder og lignende sider, og av erfaring, så er mange menn veldig opptatt av sex, mer opptatt av sex enn noe annet, som om det er det eneste de tenker på som viktig i et forhold. Jeg ser for meg at menn som har vært i et lengre forhold, kanskje gift eller samboer i mange år, har erfart at lidenskapen og sexen har avtatt med årene. Sånn er det for de fleste par, i perioder av et lengre forhold. Dette er menn så drittlei av, at når de går ut av forholdet, så er dette det eneste de ser på som viktig, for denne gangen vil de ikke være i forhold som ikke gir dem all den sexen de ønsker. Men merk deg dette; dette blir helt feil fokus for de fleste damene dere dater, iallefall de damene som ønsker noe seriøst. Så da går dere på smell etter smell i datinglivet. Kanskje det må til, før dere endelig innser at det er så mye mer som er viktig i en relasjon? 

Anonymkode: 208ed...0c0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har vært noen år på tinder og lignende sider, og av erfaring, så er mange menn veldig opptatt av sex, mer opptatt av sex enn noe annet, som om det er det eneste de tenker på som viktig i et forhold. Jeg ser for meg at menn som har vært i et lengre forhold, kanskje gift eller samboer i mange år, har erfart at lidenskapen og sexen har avtatt med årene. Sånn er det for de fleste par, i perioder av et lengre forhold. Dette er menn så drittlei av, at når de går ut av forholdet, så er dette det eneste de ser på som viktig, for denne gangen vil de ikke være i forhold som ikke gir dem all den sexen de ønsker. Men merk deg dette; dette blir helt feil fokus for de fleste damene dere dater, iallefall de damene som ønsker noe seriøst. Så da går dere på smell etter smell i datinglivet. Kanskje det må til, før dere endelig innser at det er så mye mer som er viktig i en relasjon? 

Anonymkode: 208ed...0c0

Helt feil for de damene som ønsker noe seriøst eller ønsker noen til å dele rekninger sammen med?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Unngå høye damer og damer som er kraftig bygd

Dummeste jeg har lest på lenge. Høyde har da virkelig ikke noe med "vidhet" å gjøre. Å være dyp er ikke det samme som å være "trang". Om han selv er over gjennomsnittet burde han heller velge noen som tåler lengden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, for de du har møtt er selvfølgelig ikke som alle andre 😴 Gud bedre, glad jeg ikke er singel🤭

Nei, klart, én dame som aldri har kjent innsiden av noen andre enn seg selv vet jo selvfølgelig mye bedre enn en som har kjent innsiden av veldig mange andre. 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, klart, én dame som aldri har kjent innsiden av noen andre enn seg selv vet jo selvfølgelig mye bedre enn en som har kjent innsiden av veldig mange andre. 🤣

Ok. Men du tror ikke jeg har mange menn i livet mitt jeg snakker med. Menn med erfaring. Men ja, klart!! En mann som bruker sin tid på KVINNEguiden sitter med fasiten her! For de to kvinnene han klarte fulle nok hadde trangt underliv og var tynne🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En annen observasjon: de færreste klarer å vurdere seg selv riktig.

Når jeg hører noen si om seg selv "jeg er ganske trang" eller "jeg vet at jeg ikke er så trang", så er det nesten alltid skivebom. 

Det er jo både naturlig og forståelig, det, siden de færreste har noe sammenligningsgrunnlag, men av en eller annen grunn så tror mange at de kan bedømme seg selv uten å noensinne ha kjent noen andre likevel, og akkurat det er litt rart.

Ikke for å jekke ned dem som kanskje har høye tanker, men heller som trøst for de som kanskje ikke er så selvsikre: hva enn du tror selv, det er langt i fra sikkert at det er så riktig som du selv tror. 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok. Men du tror ikke jeg har mange menn i livet mitt jeg snakker med. Menn med erfaring. Men ja, klart!! En mann som bruker sin tid på KVINNEguiden sitter med fasiten her! For de to kvinnene han klarte fulle nok hadde trangt underliv og var tynne🤣

Så... du har mange menn i livet ditt som du pleier å sitte å snakke om korrelasjonen mellom kroppsfasong og tranghet? 🤣 Og disse gir deg da i så fall et ærlig svar? Hmmmmm

AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare en ting å gjøre; «prøvepule»helt til du finner drømmedama. 

Anonymkode: 5b54e...5cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

og han må være trang (litt under gjennomsnittet). Det fungerer ikke med en dame

To ting:

1. Det der må være den klareste freudianske slipen jeg har sett på lenge! Det er helt riktig det: En dame fungerer dårlig når du ser etter en trang mann! 

2. Du føler deg altså så såret av en post fra en kvinne som ønsker å beskytte sine egne, og ikke minst mannens følelser at du bruker tid på dette latterlige forsøket på å gjøre henne til skamme?? Virkelig?

Kunne du ikke heller b Kunne du ikke brukt litt av tiden på å tenke over Hvilket fantastisk vanskelig og viktig tema Hun tar opp? Det må oppleves helt grusomt å være i et forhold, hvor man har en oppriktig kjærlighet for sin partner, men vet at han aldri vil kunne tilfredsstille seksuelt. Det er utrolig enkelt å avskrive det hele som et overfladisk krav, men et er et emne som er langt mer nyansert. 

Med tanke på tiden du har investert i denne omskrivingen, og graden av misogyni en slik handling krever. Så får det temmelig klart for meg, du har negative erfaringer med kvinner. Jeg tror dog ikke du med kravet ditt om at: "han må være trang (litt under gjennomsnittet)." Ville satt pris på å treffe en kvinne (hovedsakelig fordi du tydeligvis ser etter en mann😅) forelske deg, få en dyp følelsesmessig forbindelse, flytte sammen, og så bli dumpet mens hun ser deg deg i øynene og sier: "For liten pikk, sorry!"

På den andre siden er det viktig at denne kvinnen tar opp emnet om størrelse. Det blir helt feil om hun skal kompromitere sine egne seksuelle behov fordi "han er så grei ellers!" Det kan fort bli en verkebyll som tar knekken på et forhold. Et godt sexliv fungerer som en trykkventil i forhold. Jeg har opplevd å være irritert over diverse dagligdagse bagateller i forhold, og lagt merke til at irritasjonen ofte er borte etter sex. Et dårlig sexliv dreper forhold over tid.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du er stor nok, så er jeg trang nok 😉 

Anonymkode: 9c88b...901

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du først skal trolle så blir det for dumt å kopiere en tråd som bare er noen timer gammel. 

Anonymkode: a00bc...804

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Må finne seg en stramt hannkjønn da.

Anonymkode: a57e6...034

"En stramt hankjønn"... Akk og ve, folk kan ikke skrive lenger...

Anonymkode: e2906...110

Skrevet

Jeg synes denne faktisk var morsom, jeg. Og en påminnelse om at det faktisk er to størrelser som møtes. Det er gjort lite forskning på det området, naturlig nok. Det er jo litt vanskeligere å måle enn en penis. Men det de har funnet ut er jo at det er naturlig at kvinnens størrelse også følger mannens verden rundt, så det er vel bare å finne et peniskart, og god tur. Det skilles mellom naturlig tranghet, fleksibilitet og muskelbruk. Så i prinsippet burde du kanskje finne ei dame som trener styrke? Det stemmer også overens med egne erfaringer.

Som liten mann kjenner jeg stor forskjell. Likevel har jeg hatt god sex med flere jeg i prinsippet ikke passer så godt sammen med fysisk. I mine øyne er det andre ting som er viktigere enn friksjon når det kommer til god sex. Samtidig er det jo slik at de som gjerne har vært mest negative til min størrelse, også har vært de som kanskje fysisk sett har trengt større selv. Rådet mitt blir akkurat som i den andre tråden. Det beste er selvsagt om du forteller hva du søker etter på forhånd. Men vær klar over at kvinner selv ofte ikke er klar over egen størrelse, og vil nok svare deretter. Jeg har vært med selverklærte trange som absolutt ikke har vært det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Alle sier jeg er trang" er en ganske meningsløs ting å si. Hvilke menn er det som ikke sier dette til dama de har sex med liksom 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Selv har jeg krav om korrekt skriftspråk. 

Anonymkode: c1eac...25c

Hadde jeg som mann hatt det som krav ville jeg vært jomfru enda.

Anonymkode: 71cda...e7c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis du først skal trolle så blir det for dumt å kopiere en tråd som bare er noen timer gammel. 

Anonymkode: a00bc...804

Jeg tipper det var litt av poenget. Å demonstrere hvor dum den andre tråden var, og tydeliggjøre det ved å poste den helt likt og bare bytte ut "hun" og "han". Det var neppe meningen å faktisk starte en ny debatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...