AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Skrevet 15. mai 2023 Hei, dette er ikke et trolle-innlegg eller et innlegg som er ment for å hetse. Men dette er et helt ærlig innlegg om et kriterie jeg har for en ny fremtidig kjæreste. Jeg er 46 år og har hatt 3 lange forhold bak meg, og ca 10 korte forhold/dater. Jeg har gjort meg en klar erfaring, og det er at jeg trenger en dame som er lidenskapelig og seksuell, og han må være trang (litt under gjennomsnittet). Det fungerer ikke med en dame der jeg ikke føler at vi passer sammen rent størrelsesmessig, jeg må kjenne at hun godt når vi har sex (jeg snakker ikke om krav om å være helt lukket). Poenget mitt er at erfaringsvis så mister jeg helt interessen og lysten, hvis fitte er for vid. Dette er ikke bare bare når det kommer til dating. Hvordan i all verden finne den rette, eller å plukke de som er i videste laget? Det er jo ikke noe jeg kan spørre om! Og å prøve ut kan jo bli litt stress med tanke på at det blir feil av mange årsaker. Men jeg orker ikke å starte opp et forhold en eneste gang til, der dette ikke er sånn som jeg trenger. Hvordan kan jeg løse dette? Ikke gidd å svare dere som vil kritisere meg for å være så hensynsløs eller fordomsfull, dette er ikke frekt ment, men rett og slett en erfaring jeg har gjort meg. Og jeg vet jeg «bare kan spørre», men det er heller ikke aktuelt. Jeg har bare så lite lyst til å gå igang med dating, og så kommer vi til sexen der jeg bare vet med en gang at «denne er for vid», og da er det for sent. Jeg blir ikke tilfredsstilt av at hun er flink i senga på andre måter, så det er ikke et alternativ for meg. Noen med gode råd eller tanker rundt dette? Ønsker seriøse tilbakemeldinger. Anonymkode: cb044...9cc 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Unngå høye damer og damer som er kraftig bygd Anonymkode: e36ce...cc7 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Unngå høye damer og damer som er kraftig bygd Anonymkode: e36ce...cc7 Det har ikke noe å si, av høye og kraftige har dei vært klart trangest mens tynne og litt mindre har vært helt uten noen følelse og vanskelig å i det hele tatt komme. Anonymkode: e1189...54a 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #5 Skrevet 15. mai 2023 Selv har jeg krav om korrekt skriftspråk. Anonymkode: c1eac...25c 9 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Enda en trolletråd hvor en butthurt fyr kopierer en tråd og bytter kjønn for å ta igjen, Jada. VI SKJØNNER POENGET. Vi skjønte det allerede i den opprinnelige tråden hvor en kvinne på 46 hadde krav om stor penis. Hun fikk ikke applaus for det. Anonymkode: 20bb2...a7d 15 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): og han må være trang (litt under gjennomsnittet) 😂😂 Anonymkode: bb7b5...e8c 16 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 Er ikke tissen din som er for liten altså? 😄 Anonymkode: a57e6...034 8 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 Finn deg en dame som digger analsex så har du løst problemet 😆. Spør gjerne før dere møtes, om hun liker det, så er det avklart. Eller skriv det på profilen din. "Må være trang i fitta eller elske analsex, for tissen min er litt liten." Spøk til side. Pleier ikke å svare på disse trolletrådene men klarte ikke å la være når dette dukket opp. Anonymkode: b96b0...235 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😂😂 Anonymkode: bb7b5...e8c Må finne seg en stramt hannkjønn da. Anonymkode: a57e6...034 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #11 Skrevet 15. mai 2023 Hvis du er like kjedelig og forutsigbar resten av tiden også , så skjønner jeg godt hvorfor du sliter med å få deg noe.. Anonymkode: b391b...d2a 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 Lave damer, gjerne med smale hofter, pleier etter min erfaring å være de trangeste. Det er jo uansett ingen regel uten unntak. Mange ting påvirker jo dette - alt fra hvor mye leketøy de bruker/har brukt, fødsel (vaginal) + hvor mye man evt ble sydd/ikke/keisersnitt/ikke barn + hvor mye sex man har hatt + hvor mye man har kommet + onani + knipeøvelser + hvor kåt/våt man blir +++ mye mer. Det er altså umulig å vite før man har prøvd. I tillegg kan jo dette også endre seg noe når man har sex over tid, da skjeden tilpasser seg peniser den har sex med gjentatte ganger over tid. I tillegg til det er det jo et anatomisk aspekt til: Penis utforming. Hvorvidt den er rett/skjev osv. Har man hatt sex med en som er bøyd litt til høyre i 10 år er jo også skjeden tilpasset den, slik at det kan være direkte ubehagelige/føles helt feil å ha sex med en som er bøyd til venstre........ Anonymkode: b9dda...e73 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #13 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Unngå høye damer og damer som er kraftig bygd Anonymkode: e36ce...cc7 Oi! Mensa medlem entret tråden 😂 Vi har muskler i vagina, muskler som må trenes. Om du er lav,tynn, tjukk eller høy har ingenting å si! Det eneste som har noe å si er om kvinnen kniper og bruker bekkenbunnsmusklene sine! Hun kan være jomfru med slapp vagina, eller født ti barn og være trang! Kom deg ut fra kjellerleiligheten hos mamma og les deg opp!! Anonymkode: b2495...539 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei, dette er ikke et trolle-innlegg eller et innlegg som er ment for å hetse. Men dette er et helt ærlig innlegg om et kriterie jeg har for en ny fremtidig kjæreste. Jeg er 46 år og har hatt 3 lange forhold bak meg, og ca 10 korte forhold/dater. Jeg har gjort meg en klar erfaring, og det er at jeg trenger en dame som er lidenskapelig og seksuell, og han må være trang (litt under gjennomsnittet). Det fungerer ikke med en dame der jeg ikke føler at vi passer sammen rent størrelsesmessig, jeg må kjenne at hun godt når vi har sex (jeg snakker ikke om krav om å være helt lukket). Poenget mitt er at erfaringsvis så mister jeg helt interessen og lysten, hvis fitte er for vid. Dette er ikke bare bare når det kommer til dating. Hvordan i all verden finne den rette, eller å plukke de som er i videste laget? Det er jo ikke noe jeg kan spørre om! Og å prøve ut kan jo bli litt stress med tanke på at det blir feil av mange årsaker. Men jeg orker ikke å starte opp et forhold en eneste gang til, der dette ikke er sånn som jeg trenger. Hvordan kan jeg løse dette? Ikke gidd å svare dere som vil kritisere meg for å være så hensynsløs eller fordomsfull, dette er ikke frekt ment, men rett og slett en erfaring jeg har gjort meg. Og jeg vet jeg «bare kan spørre», men det er heller ikke aktuelt. Jeg har bare så lite lyst til å gå igang med dating, og så kommer vi til sexen der jeg bare vet med en gang at «denne er for vid», og da er det for sent. Jeg blir ikke tilfredsstilt av at hun er flink i senga på andre måter, så det er ikke et alternativ for meg. Noen med gode råd eller tanker rundt dette? Ønsker seriøse tilbakemeldinger. Anonymkode: cb044...9cc Jeg er lidenskapelig og seksuell. Aner ikke om jeg er trang eller vid, gjør øvelser hvertfall. Vi måtte nok bare ha prøvd 😊 Anonymkode: 8aea1...fe8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: han må være trang Der avslørte du deg selv som homofil Anonymkode: a9b9e...f9d 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #16 Skrevet 15. mai 2023 Her var det mye gøy 😂 stakkars mann som ikke vet hvordan han kan bruke sin lille penis riktig. Du kan jo prøve penisring hvertfall. Anonymkode: c44c3...ae2 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #17 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må finne seg en stramt hannkjønn da. Anonymkode: a57e6...034 Kanskje han mente trang bak😂 Anonymkode: bb7b5...e8c 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #18 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): han må være trang (litt under gjennomsnittet). Du glemte å endre dette. Eller mener du at han du ser etter må være trang i svartøyet Anonymkode: ba463...dbb 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #19 Skrevet 15. mai 2023 Dere menn som føler dere sååå krenket av kvinners krav og ønske om stor penis bør finne på bedre trolling enn å kopiere tråden ord for ord for å "ta igjen". Voks opp og hev dere over det om det er så krenkende å lese. Anonymkode: 1bfae...88c 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #20 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har muskler i vagina, muskler som må trenes. Om du er lav,tynn, tjukk eller høy har ingenting å si! Det eneste som har noe å si er om kvinnen kniper og bruker bekkenbunnsmusklene sine! Hun kan være jomfru med slapp vagina, eller født ti barn og være trang! Kom deg ut fra kjellerleiligheten hos mamma og les deg opp!! Anonymkode: b2495...539 Man kan lese så mye man vil. Min egen empiri tilsier at det er en korrelasjon. Anonymkode: 3691e...459 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå