Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i fem år, foreldre i tre. Vi har det tidvis veldig fint, men hverdagen er stort sett grå og preget av litt frustrasjon fra begges side. Kan sikkert legge importen at jeg har relasjonsvansker fra en vanskelig barndom og ingen kontakt med annen familie enn svigerfamilien, mann og barn. Jeg kjenner at jeg er så lei og sliten va å være så usikker, og føler det til dels er uaktuelt å gå fra hverandre pga. tiden vi begge da vil miste med barnet vårt, men jeg føler forholdet påvirker meg mer negativt enn positivt. Vi har vært innom tanken på parterapi, men tror nok at alt som kan drøftes og snakkes om der allerede er dekket opp til flere ganger. Kommer nok ingen vei uansett. 

Livet mitt hadde nok blitt en del enklere ved samlivsbrudd og flytting, sånn rent praktisk, men vi har plan om å flytte innen få år. Trives ikke med tanken på å ikke få flere barn dersom samlivsbrudd, men han mener det er uaktuelt de nærmeste årene av diverse grunner som forsåvidt er forståelig. 

Tanker, innspill, erfaringer? Helst noe mer enn "parterapi".. 

Anonymkode: c1283...7d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke parterapi likevel? Da får dere jo møte en psykolog som kan hjelpe dere å se hverandre med friske øyne.

Anonymkode: 9f2c0...376

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på at det kan være greit med litt input utenifra, selv om temaene har blitt tatt opp dere i mellom før.

Anonymkode: 90107...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...