AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Del Skrevet 15. mai 2023 Klinikken sa ingenting om når vi kan ha sex igjen etter uttak (dem har vel heller aldri bedt oss om å avstå under stimuleringen heller) Vi gjør totalfrys og håper på å sette inn egg om noen mnd hvis jeg får slanket meg. Så når kan vi ha sex igjen? Vi hadde egguttak idag og vi kjenner lysten for å ha sex igjen ) lysten var ikke tilstede under stimulering) Anonymkode: fd8d4...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klinikken sa ingenting om når vi kan ha sex igjen etter uttak (dem har vel heller aldri bedt oss om å avstå under stimuleringen heller) Vi gjør totalfrys og håper på å sette inn egg om noen mnd hvis jeg får slanket meg. Så når kan vi ha sex igjen? Vi hadde egguttak idag og vi kjenner lysten for å ha sex igjen ) lysten var ikke tilstede under stimulering) Anonymkode: fd8d4...cc5 Når du vil og orker. Anonymkode: 7e0a3...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SynneD Skrevet 9. juni 2023 #3 Del Skrevet 9. juni 2023 Seint nå, men til evt andre Jeg fikk beskjed om to uker etter uttak. Samme med bading. Dette grunnet infeksjonsfare da uttak skaper sår i underlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå