Gå til innhold

Utsabildt mensen (?)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei siste menstart var 13 april til den 16 april , 1 uker senere tok jeg 2 gravidtester og de var postive , gikk da til legen og den var negativ da viste jeg bilde av gravidtesten legen sa "det er for tidlig" men tok gravidtester og de var negativ og 1 av de Posetiv  men skulle ha mensen for 1 uke siden men fikk ikke. Mensen min var stabilet helt siden jeg 16  og er ikke stresset , trener ikke . Noen av symtomene som jeg har er  som at jeg føler er føler meg sliten , drikker mye mer vann enn ellers , er mye mere trøtter ,smerter nedel av magen som kommer og går , kan få av og til smerter som kan liggne som mensen som igjen kommer å går , tisser ofter enn vanlig , har kalde føtter særlig på natt , kan være kvalm av og til,kan å ha vondt i korsryggen og i ryggen i blandt.  Tok da  Gravidtester og de var negativ .  men har noen vært borti det før ? 

Anonymkode: efdef...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var de tydelig positiv eller bare en svaak strek? Har du aldri brukt hormon prevensjon i livet ditt?

Anonymkode: d697f...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var de tydelig positiv eller bare en svaak strek? Har du aldri brukt hormon prevensjon i livet ditt?

Det var tydlig svak strek ,og nei har aldri brukt hormon prevensjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis en kjemisk. En normal graviditet ville ikke gitt negative tester etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...