AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #1 Del Skrevet 15. mai 2023 Hei siste menstart var 13 april til den 16 april , 1 uker senere tok jeg 2 gravidtester og de var postive , gikk da til legen og den var negativ da viste jeg bilde av gravidtesten legen sa "det er for tidlig" men tok gravidtester og de var negativ og 1 av de Posetiv men skulle ha mensen for 1 uke siden men fikk ikke. Mensen min var stabilet helt siden jeg 16 og er ikke stresset , trener ikke . Noen av symtomene som jeg har er som at jeg føler er føler meg sliten , drikker mye mer vann enn ellers , er mye mere trøtter ,smerter nedel av magen som kommer og går , kan få av og til smerter som kan liggne som mensen som igjen kommer å går , tisser ofter enn vanlig , har kalde føtter særlig på natt , kan være kvalm av og til,kan å ha vondt i korsryggen og i ryggen i blandt. Tok da Gravidtester og de var negativ . men har noen vært borti det før ? Anonymkode: efdef...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Del Skrevet 15. mai 2023 Var de tydelig positiv eller bare en svaak strek? Har du aldri brukt hormon prevensjon i livet ditt? Anonymkode: d697f...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aanonymt Skrevet 15. mai 2023 #3 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var de tydelig positiv eller bare en svaak strek? Har du aldri brukt hormon prevensjon i livet ditt? Anonymkode: d697f...d7a Det var tydlig svak strek ,og nei har aldri brukt hormon prevensjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Del Skrevet 15. mai 2023 Sannsynligvis en kjemisk. En normal graviditet ville ikke gitt negative tester etterpå. Anonymkode: d697f...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå