mommyaka Skrevet onsdag kl 14:20 #21 Del Skrevet onsdag kl 14:20 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor mange dager på overtid testet du positiv? 🥰 jeg er 7 dager forsinket nå, men bare negative tester.. Anonymkode: 136ab...d0f Når hadde du eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:48 #22 Del Skrevet onsdag kl 14:48 mommyaka skrev (25 minutter siden): Når hadde du eggløsning? Ifølge sykluskalender 10.10, men kan vel ikke stole helt på det? Har ikke tatt eggløsningstester.. Forrige mens begynte 21 september. Anonymkode: 136ab...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 15:08 #23 Del Skrevet onsdag kl 15:08 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ifølge sykluskalender 10.10, men kan vel ikke stole helt på det? Har ikke tatt eggløsningstester.. Forrige mens begynte 21 september. Anonymkode: 136ab...d0f Nei dessverre, så lenge du ikke har det stabil syklus så kan man ikke stole på app Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkabe Skrevet onsdag kl 15:48 #24 Del Skrevet onsdag kl 15:48 Jeg har hatt noe lignende. Det viste seg å være en corpus luteum cyste. Da fyller follikelen med væske etter eggløsning og produserer masse progesteron. Jeg var kvalm, trøtt, hadde vonde pupper, og spotting. Den gikk vekk av seg selv etter hvert og jeg fikk mens omtrent 12 dager sent. Håpet og at jeg var gravid men testet alltid negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå