Gå til innhold

En bok du har begynt å lese, men ikke klart å fortsette å lese, fordi det ikke var tilstrekkelig underholdende

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Million skrev (3 timer siden):

Den har jeg faktisk aldri lest. Men jeg skulle gjerne gjort et forsøk. Men før jeg kaster meg rundt og kjøper den, kan du si litt om hva det var som gjorde den så kjedelig eller "uleselig" etter ditt syn? Var den langtekkelig eller?

PS! Jeg så filmen med Meryl Streep en gang da!

Det er jo over tretti år siden, men jeg mener å huske at jeg slet med surret med virkeligheten og fiksjon i fiksjonen og mennesker som var der, men som ikke var synlige. 
«Hele verden» elsket boka, det var nok flere enn meg som avbrøt, men ikke alle ville innrømme det, ha ha. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Twillight-serien! 

Herregud, for noe forbanna møl! Jeg holdt ikke ut halvveis i den første boken en gang. Så jeg forstår ikke folk som pløyde gjennom disse bøkene, opp til flere ganger også!  

Anonymkode: 9402c...489

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 11.01):

Twillight-serien! 

Herregud, for noe forbanna møl! Jeg holdt ikke ut halvveis i den første boken en gang. Så jeg forstår ikke folk som pløyde gjennom disse bøkene, opp til flere ganger også!  

Anonymkode: 9402c...489

Hahaha. Jeg tvang meg gjennom de og brukte 8 måneder på Breaking Dawn. Det verste er at de ble verre og verre og slutten var bare helt kvalm. Det er faktisk den eneste bokserien jeg har rated 0* i mitt liv 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkymisten av Paulo Coelho. Hører folk sier den er så bra, selv syntes jeg den var noe stort møl😄 Kom meg halvveis da..

Anonymkode: b64eb...419

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnapsykologen. Maken til dårlig bok skal en lete lenge etter. Jeg hadde blitt imponert..  om en 5 klassing hadde laget den, men ikke når et voksent menneske har gjort det. 

Anonymkode: 5a23d...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...