AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #81 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Liker det. Men liker bedre kombinert med suging. Litt dårlig selvtillit på runking kanskje, dette er han jo en mester på selv så skjønner ikke helt vitsen med at jeg skal gjøre det 😂 Anonymkode: 19e1c...bf1 Mye deiligere når en kvinne gjør det. Anonymkode: 08073...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. januar 2024 #82 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skal love deg at majoriteten av menn setter pris på avsugninger. Noen få gjør det ikke, og en god del vil nok lyve og si de ikke vil ha det hver dag hvis det blir en debatt med dama si. Personlig synes jeg ikke det er egoistisk å motta oralsex. For meg er det ikke en konkurranse eller nødvendig å telle opp. Jeg stikker kona uten å forvente noe tilbake. Det er sånn man gjerne gjør i forhold hvor man setter pris på partneren sin og liker å gjøre dem godt. Vi sitter bare ikke og teller opp for hver gang. Herremin så slitsomt det må være å være i et forhold hvor piggene er så mye ute. Det må være utrolig slitsomt. Anonymkode: 32a50...5c7 Du er en mann, ingen fasit. Jeg gidder ikke å diskutere mer rundt noe jeg VET, at for mye ensidig sex- service ødelegger sexliv og forhold. Jeg har allerede skrevet om hva jeg mener dersom slike tjenester er noenlunde balansert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #83 Del Skrevet 22. januar 2024 Trolltunge skrev (3 timer siden): Du er en mann, ingen fasit. Jeg gidder ikke å diskutere mer rundt noe jeg VET, at for mye ensidig sex- service ødelegger sexliv og forhold. Jeg har allerede skrevet om hva jeg mener dersom slike tjenester er noenlunde balansert. Det må man jo kjenne på selv. Man gjør det man er komfortabel med selvfølgelig. Noen er villige til å gi litt mer, og kan vinne på det. Det er nok av kvinner her inne som kan fortelle deg at de lykkes godt med å være litt på tilbudssiden. Menn er tross alt ofte litt enkle. Vi ønsker regelmessig sex, bli sett av partner og fysisk bekreftelse. Ei dame som sitter med kuleramma og er gnien med blowjobsa vil slite mer enn andre. Se under for tips: AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette! Er glad for at jeg oppdaget det tidlig i livet. Mannen min har alltid vært litt tussete etter meg, fortsatt, etter 15 år. Han er en av de som "aldri kan være utro", jmf annen tråd. Anonymkode: 1b151...582 Anonymkode: 32a50...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. januar 2024 #84 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det må man jo kjenne på selv. Man gjør det man er komfortabel med selvfølgelig. Noen er villige til å gi litt mer, og kan vinne på det. Det er nok av kvinner her inne som kan fortelle deg at de lykkes godt med å være litt på tilbudssiden. Menn er tross alt ofte litt enkle. Vi ønsker regelmessig sex, bli sett av partner og fysisk bekreftelse. Ei dame som sitter med kuleramma og er gnien med blowjobsa vil slite mer enn andre. Se under for tips: Anonymkode: 32a50...5c7 Igjen, du er på ingen måte en fasit for menn, og jeg finner det absolutt latterlig at du virker å tro det. Menn er så forskjellige både generelt og seksuelt at dine ønsker og preferanser ikke engang vil ha noe relevans for veldig mange menn. Det finnes til og med menn som ikke liker bj. Mitt syn på dette har heller absolutt ingenting å gjøre med å være på tilbudssiden eller ikke. Det handler om klok forvaltning av seksuell relasjon. Hvilket det å bedrive ensidig service for lat og egoistisk mann ikke er. Jeg er så absolutt på tilbudssiden uten å bedrive slikt. Jeg finnes ikke gnien, selv om jeg ikke er villig til å være dum. Jeg har vært ung og så dum, og at å tillate at mannen er egoistisk ender opp med at mannen er akkurat ugreit egoistisk, ikke greiere, mer raus eller noe positivt, er selvopplevd. Noe jeg lærte å bli klokere av. Det er ikke engang uvanlig at kvinnen er den som har det største seksuelle behovet, så hva skulle det da være godt for å gi mannen ensidig seksuell tilfredsstillelse, mens hun er sulten og frustrert? Vil du drepe hennes lyst, motivasjon til sex og glede av det seksuelle er egoisme i dette lurt. Smartere menn vet at også kvinners kåthet opprettholdes best på gjensidig nytelse ved sex. At du er litt enkel får du stå for selv. Jeg har heldigvis ikke en så enkel mann, men en klok mann. At jeg skal bedrive noe ensidig service for ham er han ikke engang interessert i. Min interesse for sex, gjennom at jeg også opplever det som deilig og tilfredsstillende, er absolutt naturlig for ham. Han måler ikke min seksuelt demonstrerte kjærlighet i hva jeg er villig til å gjøre for ham, men hva jeg er ivrig etter å gjøre sammen med ham. At jeg skulle suge ham jevnlig kun for å være grei mot ham hadde ikke gjort ham glad og fornøyd, men trist over at det var ensidig. "Vil du ikke ha meg? " hadde fort blitt et spørsmål. Men så anser han meg som et seksuelt vesen også. Er ikke mannedum på den måten for mange menn dessverre er angående å tenke at seksuell tilfredsstillelse er viktigere for menn enn for kvinner. Derfor har han også en kvinne som har vedvarende lyst til å ha sex med ham. Som vedvarende er akkurat på tilbudssiden selv når jeg i utgangspunktet ikke har lyst, fordi jeg vet at han ikke forventer det som en tjeneste jeg utfører for ham, men sørger for at vi begge nyter. Det er hva han selv ønsker og trenger også. Kvinne som utførte seksuelle tjenester hadde gjort ham trist, ikke fornøyd. Det hadde på langt nær vært en fysisk bekreftelse på nivået han anser som optimalt og også helt vesentlig; Ekte gjensidig kåthet og nytelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 22. januar 2024 #85 Del Skrevet 22. januar 2024 Flertallet av kvinner verken kan, eller synes det er spesielt digg, å runke en mann. Det er ikke world news folkens. Godt illustrert slik: Men mange kvinner liker å se (på) at en mann runker (seg selv), det er da noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #86 Del Skrevet 22. januar 2024 Det trenger ikke å være slitsomt, det er bare å bytte på å bruke hender, munn, kose litt osv. Jeg liker det 😊 Anonymkode: 0586c...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #87 Del Skrevet 22. januar 2024 Trolltunge skrev (4 timer siden): Igjen, du er på ingen måte en fasit for menn, og jeg finner det absolutt latterlig at du virker å tro det. Menn er så forskjellige både generelt og seksuelt at dine ønsker og preferanser ikke engang vil ha noe relevans for veldig mange menn. Det finnes til og med menn som ikke liker bj. Mitt syn på dette har heller absolutt ingenting å gjøre med å være på tilbudssiden eller ikke. Det handler om klok forvaltning av seksuell relasjon. Hvilket det å bedrive ensidig service for lat og egoistisk mann ikke er. Jeg er så absolutt på tilbudssiden uten å bedrive slikt. Jeg finnes ikke gnien, selv om jeg ikke er villig til å være dum. Jeg har vært ung og så dum, og at å tillate at mannen er egoistisk ender opp med at mannen er akkurat ugreit egoistisk, ikke greiere, mer raus eller noe positivt, er selvopplevd. Noe jeg lærte å bli klokere av. Det er ikke engang uvanlig at kvinnen er den som har det største seksuelle behovet, så hva skulle det da være godt for å gi mannen ensidig seksuell tilfredsstillelse, mens hun er sulten og frustrert? Vil du drepe hennes lyst, motivasjon til sex og glede av det seksuelle er egoisme i dette lurt. Smartere menn vet at også kvinners kåthet opprettholdes best på gjensidig nytelse ved sex. At du er litt enkel får du stå for selv. Jeg har heldigvis ikke en så enkel mann, men en klok mann. At jeg skal bedrive noe ensidig service for ham er han ikke engang interessert i. Min interesse for sex, gjennom at jeg også opplever det som deilig og tilfredsstillende, er absolutt naturlig for ham. Han måler ikke min seksuelt demonstrerte kjærlighet i hva jeg er villig til å gjøre for ham, men hva jeg er ivrig etter å gjøre sammen med ham. At jeg skulle suge ham jevnlig kun for å være grei mot ham hadde ikke gjort ham glad og fornøyd, men trist over at det var ensidig. "Vil du ikke ha meg? " hadde fort blitt et spørsmål. Men så anser han meg som et seksuelt vesen også. Er ikke mannedum på den måten for mange menn dessverre er angående å tenke at seksuell tilfredsstillelse er viktigere for menn enn for kvinner. Derfor har han også en kvinne som har vedvarende lyst til å ha sex med ham. Som vedvarende er akkurat på tilbudssiden selv når jeg i utgangspunktet ikke har lyst, fordi jeg vet at han ikke forventer det som en tjeneste jeg utfører for ham, men sørger for at vi begge nyter. Det er hva han selv ønsker og trenger også. Kvinne som utførte seksuelle tjenester hadde gjort ham trist, ikke fornøyd. Det hadde på langt nær vært en fysisk bekreftelse på nivået han anser som optimalt og også helt vesentlig; Ekte gjensidig kåthet og nytelse. Smarte menn vet også å vekte sin ord med omhu. Det er derfor noen blir sjokkert av å lese menns reelle tanker på KG. Menn vet som regel hva som lønner seg å si og ikke. Har man ei dame som ser på soverommet som en forlengelse av likestillingskampen, vet man å spille etter den fløyta. Beklager, men sjansen er stor for at mannen din gladelig ville tatt imot noen ekstra avsugninger om det var mulig. Han vet bare godt at å si det høyt vil minske mulighetene for noen i det hele tatt. Det lønner seg rett og slett ikke å være ærlig i et slikt tilfelle for han. Du må huske at dette har menn perfeksjonert helt siden de var tenåringer. Det er menn som stort sett har måttet jobbe for sex, og man lærer seg gjennom prøving og feiling hva øker og minsker mulighetene. Om mulighetene øker hvis man spiller "jeg vil ikke motta oralsex uten å gi tilbake"-kortet så har han nok sett at det er lurt. Nå ble det litt personlig, og det er ikke meningen, men jeg måtte svare på anekdoten. Poenget er - menn flest liker å bli sugd. Menn flest liker også å gi oralsex, selv om det er noen færre av dem. Menn som sier de nekter å få gi tilbake har funnet ut at dama suger oftere hvis man kjører den taktikken. Anonymkode: 32a50...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. januar 2024 #88 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Smarte menn vet også å vekte sin ord med omhu. Det er derfor noen blir sjokkert av å lese menns reelle tanker på KG. Menn vet som regel hva som lønner seg å si og ikke. Har man ei dame som ser på soverommet som en forlengelse av likestillingskampen, vet man å spille etter den fløyta. Beklager, men sjansen er stor for at mannen din gladelig ville tatt imot noen ekstra avsugninger om det var mulig. Han vet bare godt at å si det høyt vil minske mulighetene for noen i det hele tatt. Det lønner seg rett og slett ikke å være ærlig i et slikt tilfelle for han. Du må huske at dette har menn perfeksjonert helt siden de var tenåringer. Det er menn som stort sett har måttet jobbe for sex, og man lærer seg gjennom prøving og feiling hva øker og minsker mulighetene. Om mulighetene øker hvis man spiller "jeg vil ikke motta oralsex uten å gi tilbake"-kortet så har han nok sett at det er lurt. Nå ble det litt personlig, og det er ikke meningen, men jeg måtte svare på anekdoten. Poenget er - menn flest liker å bli sugd. Menn flest liker også å gi oralsex, selv om det er noen færre av dem. Menn som sier de nekter å få gi tilbake har funnet ut at dama suger oftere hvis man kjører den taktikken. Anonymkode: 32a50...5c7 Du nå gjerne insistere på å være idiot, men om du tror du kjenner min mann og hans måte å tenke på og fungere på bedre enn jeg gjør etter over 20 år er det akkurat idiot du er. Det er absolutt ingenting i det jeg har skrevet som gjør det umulig for min mann å motta noen "ekstra avsugninger", om det var ønsket. Livet er langt og svingete, og det er ikke slik at jeg aldri har forsøkt meg på noen enklere løsninger, fordi jeg kunne nyte det, men ikke var i humør til mer der og da. Jeg vet selvfølgelig inderlig godt hva han synes om det. Slikt har heller ført til noen særdeles ærlige samtaler, som medfører at jeg så absolutt vet hva han tenker, mener og føler rundt slikt. Hvilket vår dialog om sex generelt er. Ærlig. Han er like lite en mann som tier med hva han tenker, føler og mener som jeg er en kvinne som tier om det samme. Han er forøvrig ikke en mann som har måtte jobbe særlig for sex heller, men han har erfaring med et forhold hvor kvinnen ikke var særlig interessert i sex, egentlig, så det har nok formet ham mer til å regelrett steile mot å være "alene" i å være kåt og å nyte det seksuelle. Han avskyr det. Reagerer så negativt at du antagelig ikke kan forestille deg det, fordi du er deg. Hvilket er en mann som ikke sitter på fasiten for andre menn, og bare dummer deg ut når du vet bedre hvordan ting egentlig er. Fordi du er slik. Oh edle fasit! 🙄 Dine spill er ikke nødvendig der ærlighet er det kortet som ikke bare var nærmest viktigste faktor mellom oss i utgangspunktet, men som er noe som har blitt utfordret gjennom et langt samliv, med medfølgende sårhet og behov for å klargjøre behovet for akkurat det, og derfor blitt hevet høyere og høyere. Jeg vet så definitivt hvordan min mann fungerer seksuelt, og han det samme om meg. At du og din(e) partner(e) må spille spill høres kjipt ut. Personlig har jeg nærmest glemt hvordan slikt foregår. Heldigvis! Det er nemlig utrolig behagelig å vite at her er det som foregår mellom oss ønsket. Aldri annet, for da skjer det ikke. Endret 22. januar 2024 av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 22. januar 2024 #89 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) Trolltunge skrev (26 minutter siden): Du nå gjerne insustere på å være idiot, men om du tror du kjenner min mann og hans måte å tenke på og fungere på bedre enn jeg gjør etter over 20 år er det akkurat idiot du er. Nei, ingen kan vite hva din mann føler og tenker. Enig i det. Jeg mener imidlertid at det kan bli litt vel mye fokus på det personlige her inne. Det personlige blir holdt fram som noe som skal motbevise noen generelle tendenser hva gjelder seksualitet. Som f.eks. at et flertall menn sier at de ønsker oftere sex i forholdet, og at kvinner i større grad er fornøyd med hvor ofte hun har parsex. Likeledes at menn onanerer oftere enn kvinner, og at onani blir brukt som alternativ når behovet for sex er der og kvinnen ikke vil. Dette er statistiske faktum. Det ville vært interessant at diskusjonene noen ganger tok utgangspunkt i det, i stedet for alle disse vitnesbyrdene som har som hensikt å si at dette ikke stemmer. Hvis man kommer inn som ny i dette forumet, kan man jo få inntrykk av menn egentlig ikke er så interesserte i sex, at de skulle ønske at de hadde det sjeldnere og at onani ikke handler om å tilfredsstille seksuelle behov, men bare noe mannen gjør to-tre ganger i uka, som ren og skjær sovemedisin. Intet annet. Endret 22. januar 2024 av Topper og daler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. januar 2024 #90 Del Skrevet 23. januar 2024 Topper og daler skrev (41 minutter siden): Nei, ingen kan vite hva din mann føler og tenker. Enig i det. Jeg mener imidlertid at det kan bli litt vel mye fokus på det personlige her inne. Det personlige blir holdt fram som noe som skal motbevise noen generelle tendenser hva gjelder seksualitet. Som f.eks. at et flertall menn sier at de ønsker oftere sex i forholdet, og at kvinner i større grad er fornøyd med hvor ofte hun har parsex. Likeledes at menn onanerer oftere enn kvinner, og at onani blir brukt som alternativ når behovet for sex er der og kvinnen ikke vil. Dette er statistiske faktum. Det ville vært interessant at diskusjonene noen ganger tok utgangspunkt i det, i stedet for alle disse vitnesbyrdene som har som hensikt å si at dette ikke stemmer. Hvis man kommer inn som ny i dette forumet, kan man jo få inntrykk av menn egentlig ikke er så interesserte i sex, at de skulle ønske at de hadde det sjeldnere og at onani ikke handler om å tilfredsstille seksuelle behov, men bare noe mannen gjør to-tre ganger i uka, som ren og skjær sovemedisin. Intet annet. Det ville faktisk vært bra om mytene om de kliss like og alltid kåte og klare menn får litt konkurranse, for det er virkelig ikke det vi kvinner må leve med, eller menn må leve opp til å være for å være "skikkelige menn". Hvilket fremheves som sannhet så mye og så mange steder at det er et problem det at noen forteller om annet også ikke er. Jeg har forøvrig ikke hevdet at min mann ikke er interessert i sex. Det ville være en stor løgn. Jeg har skrevet at han ikke er interessert i sex som ikke er til gjensidig glede for begge, og hva er galt med det? Jeg ser ingenting galt ved det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 23. januar 2024 #91 Del Skrevet 23. januar 2024 Trolltunge skrev (7 timer siden): Igjen, du er på ingen måte en fasit for menn, og jeg finner det absolutt latterlig at du virker å tro det. Menn er så forskjellige både generelt og seksuelt at dine ønsker og preferanser ikke engang vil ha noe relevans for veldig mange menn. Det finnes til og med menn som ikke liker bj. Mitt syn på dette har heller absolutt ingenting å gjøre med å være på tilbudssiden eller ikke. Det handler om klok forvaltning av seksuell relasjon. Hvilket det å bedrive ensidig service for lat og egoistisk mann ikke er. Jeg er så absolutt på tilbudssiden uten å bedrive slikt. Jeg finnes ikke gnien, selv om jeg ikke er villig til å være dum. Jeg har vært ung og så dum, og at å tillate at mannen er egoistisk ender opp med at mannen er akkurat ugreit egoistisk, ikke greiere, mer raus eller noe positivt, er selvopplevd. Noe jeg lærte å bli klokere av. Det er ikke engang uvanlig at kvinnen er den som har det største seksuelle behovet, så hva skulle det da være godt for å gi mannen ensidig seksuell tilfredsstillelse, mens hun er sulten og frustrert? Vil du drepe hennes lyst, motivasjon til sex og glede av det seksuelle er egoisme i dette lurt. Smartere menn vet at også kvinners kåthet opprettholdes best på gjensidig nytelse ved sex. At du er litt enkel får du stå for selv. Jeg har heldigvis ikke en så enkel mann, men en klok mann. At jeg skal bedrive noe ensidig service for ham er han ikke engang interessert i. Min interesse for sex, gjennom at jeg også opplever det som deilig og tilfredsstillende, er absolutt naturlig for ham. Han måler ikke min seksuelt demonstrerte kjærlighet i hva jeg er villig til å gjøre for ham, men hva jeg er ivrig etter å gjøre sammen med ham. At jeg skulle suge ham jevnlig kun for å være grei mot ham hadde ikke gjort ham glad og fornøyd, men trist over at det var ensidig. "Vil du ikke ha meg? " hadde fort blitt et spørsmål. Men så anser han meg som et seksuelt vesen også. Er ikke mannedum på den måten for mange menn dessverre er angående å tenke at seksuell tilfredsstillelse er viktigere for menn enn for kvinner. Derfor har han også en kvinne som har vedvarende lyst til å ha sex med ham. Som vedvarende er akkurat på tilbudssiden selv når jeg i utgangspunktet ikke har lyst, fordi jeg vet at han ikke forventer det som en tjeneste jeg utfører for ham, men sørger for at vi begge nyter. Det er hva han selv ønsker og trenger også. Kvinne som utførte seksuelle tjenester hadde gjort ham trist, ikke fornøyd. Det hadde på langt nær vært en fysisk bekreftelse på nivået han anser som optimalt og også helt vesentlig; Ekte gjensidig kåthet og nytelse. "Det finnes til og med menn som ikke liker bj." Ja de finnes, men de er ikke i flertall. Det er AB`s poeng som du finner litt vanskelig å forstå. Jeg er 100% sikker på at dersom du hadde spurt 50.000 menn om de liker å bli sugd, ville 90% av dem svart ja. Dvs. menn flest liker bj. Og det er jo den generaliteten AB diskuterer her. Han hevder vel heller ikke at han er fasit for alle menn? Men at menn flest, du vet statistikk, vitenskap og alt det der, er slik. Det betyr altså at mannen din kan være meget annerledes i sine behov enn menn flest. Det gjør ikke din mann mer voksen, klok og bedre enn andre menn. Det gjør ham heller ikke dårligere. Han har bare andre behov enn normen kanskje? At han for deg er klok og best, får nå være så og det stemmer jo for dere. Men det betyr ikke at menn flest føler det mannen din føler. Du legger en bunke ord i munnen hans som han aldri har hevdet. Så slenges det på anekdotiske "bevis" både her og der. Det hele blir litt tullete. Beklager! Men dette går igjen og igjen i tråder hvor "kvinner vs. menn" diskuteres. Det er liten eller ingen vilje til å forstå at menn og kvinner, i det store bildet, fungerer svært forskjellig og at vi som han og hun bærer på visse generaliserende fakter som er unike for våre kjønn. Nå har jeg ingen vitenskapelige bevis for at det er slik, men jeg vil f.eks anta at dersom du spurte 500 kvinner og 500 menn om de kunne ønske seg oftere spontan oralsex, vil jeg påstå at menn i langt større grad ville ropt JA! Så kan man analysere alt dette i feminismens lys og prøve finne ut hva som er tjenester og hva som er lyst osv osv osv osv, men det koker litt enkelt ned til hvordan vi som kjønn er og hvordan behovene vi har kommer til syne. Du kjenner nok mannen din svært godt etter 20 år. Det kan vi nok alle konkludere med. Men du skal nok være forsiktig med å hevde at han ikke kan sitte med noen ønsker eller behov han ikke har åpnet seg for deg om enda. For AB du diskuterer med har gode poenger om du er villig til å innse at menn flest har en god del like handlingsmønster og lik tankegang. (Se under) Og husk, du tenker ikke som en mann og han vet godt hvordan det er å være mann, tenke som en mann og være rundt menn og kjenner dem på et helt annet nivå enn du kan. Ha litt respekt for det. Det er svært sjeldent dominante og sjefete kvinner havner ilag med dominante og sjefete menn. Når hun bestemmer og tar styringen i parforholdet, logrer gjerne mannen. Han lærer raskt hvordan han skal unngå bråk, feider og klinsjer, ved å trekke seg ut av diskusjoner og felles avgjørelser. Dette vil selvsagt også gjenspeile seg på soverommet der hun forventer at han skal varte opp og tilfredstille henne og hun gir dersom han først har gitt henne det hun fortjener. Det er usundt uansett hvilke vei det går, om det er han som er slik eller hun. Et likestillt og godt parforhold handler om å se sin partners behov og å gi uten å forvente noe tilbake. Når begge lever i det, er det ingen som lider eller mangler noe. Det er ikke en konkurranse i å gi likt eller ta likt. HAr hundrevis av eksempler fra KG de siste årene hvor man leser om folk som nekter partner det ene og det andre. Det er en riv ruskende gal utvikling. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Smarte menn vet også å vekte sin ord med omhu. Det er derfor noen blir sjokkert av å lese menns reelle tanker på KG. Menn vet som regel hva som lønner seg å si og ikke. Har man ei dame som ser på soverommet som en forlengelse av likestillingskampen, vet man å spille etter den fløyta. Beklager, men sjansen er stor for at mannen din gladelig ville tatt imot noen ekstra avsugninger om det var mulig. Han vet bare godt at å si det høyt vil minske mulighetene for noen i det hele tatt. Det lønner seg rett og slett ikke å være ærlig i et slikt tilfelle for han. Du må huske at dette har menn perfeksjonert helt siden de var tenåringer. Det er menn som stort sett har måttet jobbe for sex, og man lærer seg gjennom prøving og feiling hva øker og minsker mulighetene. Om mulighetene øker hvis man spiller "jeg vil ikke motta oralsex uten å gi tilbake"-kortet så har han nok sett at det er lurt. Nå ble det litt personlig, og det er ikke meningen, men jeg måtte svare på anekdoten. Poenget er - menn flest liker å bli sugd. Menn flest liker også å gi oralsex, selv om det er noen færre av dem. Menn som sier de nekter å få gi tilbake har funnet ut at dama suger oftere hvis man kjører den taktikken. Anonymkode: 32a50...5c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #92 Del Skrevet 23. januar 2024 En runketråd om runking. Metarunking. Anonymkode: 3e1e4...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 23. januar 2024 #93 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 20.10): Nei.. kjedelig og slitsomt.. får vondt i armen etter hvert.. Anonymkode: da179...36d Tenk om menn hadde den holdningen 😅 Tror dere ikke det er slitsomt å slikke i en halvtime, eller å knulle til man får makspuls? Herregud, litt får man strekke seg for partneren sin 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. januar 2024 #94 Del Skrevet 23. januar 2024 Thanos skrev (1 time siden): "Det finnes til og med menn som ikke liker bj." Ja de finnes, men de er ikke i flertall. Det er AB`s poeng som du finner litt vanskelig å forstå. Jeg er 100% sikker på at dersom du hadde spurt 50.000 menn om de liker å bli sugd, ville 90% av dem svart ja. Dvs. menn flest liker bj. Og det er jo den generaliteten AB diskuterer her. Han hevder vel heller ikke at han er fasit for alle menn? Men at menn flest, du vet statistikk, vitenskap og alt det der, er slik. Det betyr altså at mannen din kan være meget annerledes i sine behov enn menn flest. Det gjør ikke din mann mer voksen, klok og bedre enn andre menn. Det gjør ham heller ikke dårligere. Han har bare andre behov enn normen kanskje? At han for deg er klok og best, får nå være så og det stemmer jo for dere. Men det betyr ikke at menn flest føler det mannen din føler. Du legger en bunke ord i munnen hans som han aldri har hevdet. Så slenges det på anekdotiske "bevis" både her og der. Det hele blir litt tullete. Beklager! Men dette går igjen og igjen i tråder hvor "kvinner vs. menn" diskuteres. Det er liten eller ingen vilje til å forstå at menn og kvinner, i det store bildet, fungerer svært forskjellig og at vi som han og hun bærer på visse generaliserende fakter som er unike for våre kjønn. Nå har jeg ingen vitenskapelige bevis for at det er slik, men jeg vil f.eks anta at dersom du spurte 500 kvinner og 500 menn om de kunne ønske seg oftere spontan oralsex, vil jeg påstå at menn i langt større grad ville ropt JA! Så kan man analysere alt dette i feminismens lys og prøve finne ut hva som er tjenester og hva som er lyst osv osv osv osv, men det koker litt enkelt ned til hvordan vi som kjønn er og hvordan behovene vi har kommer til syne. Du kjenner nok mannen din svært godt etter 20 år. Det kan vi nok alle konkludere med. Men du skal nok være forsiktig med å hevde at han ikke kan sitte med noen ønsker eller behov han ikke har åpnet seg for deg om enda. For AB du diskuterer med har gode poenger om du er villig til å innse at menn flest har en god del like handlingsmønster og lik tankegang. (Se under) Og husk, du tenker ikke som en mann og han vet godt hvordan det er å være mann, tenke som en mann og være rundt menn og kjenner dem på et helt annet nivå enn du kan. Ha litt respekt for det. Det er svært sjeldent dominante og sjefete kvinner havner ilag med dominante og sjefete menn. Når hun bestemmer og tar styringen i parforholdet, logrer gjerne mannen. Han lærer raskt hvordan han skal unngå bråk, feider og klinsjer, ved å trekke seg ut av diskusjoner og felles avgjørelser. Dette vil selvsagt også gjenspeile seg på soverommet der hun forventer at han skal varte opp og tilfredstille henne og hun gir dersom han først har gitt henne det hun fortjener. Det er usundt uansett hvilke vei det går, om det er han som er slik eller hun. Et likestillt og godt parforhold handler om å se sin partners behov og å gi uten å forvente noe tilbake. Når begge lever i det, er det ingen som lider eller mangler noe. Det er ikke en konkurranse i å gi likt eller ta likt. HAr hundrevis av eksempler fra KG de siste årene hvor man leser om folk som nekter partner det ene og det andre. Det er en riv ruskende gal utvikling. Jeg har verken påstått at menn flest ikke liker bj eller noe av det andre tullet jeg i tråden har endt opp med å måtte forsvare både meg og min mann mot, temmelig urimelig. Dette er rett og slett blitt latterlig. AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 16.29): Enkelte kvinner er virkelig spesielle. Tenk å bli sugd og eller runket daglig, også utenom sex! Det må være drømmen.... Slike kvinner vet hvordan de skal få det beste ut av mannen. Anonymkode: 06ef0...f6e Dette var hva jeg protesterte mot som dårlig seksuell praksis og forståelse. Daglig ensidig service. Det anser jeg som ren idioti, og dårlig forvaltning av sitt forhold seksuelt sett, og det står jeg beinstøtt for. Trolltunge skrev (På 20.1.2024 den 16.34): Ja det liker jeg. Jeg elsker å utforske hans nytelse og gi ham nytelse. Det sagt, min interesse for å gi ham nytelse er avhengig av at han gir tilsvarende tilbake, med største fornøyelse og selvfølge. Jeg ble ferdig med å være service for ego- menn for et halvt liv siden. Det finnes ikke aktuelt. Dette er mitt første svar i tråden, og å vri dette og annet jeg har skrevt til at jeg er giddalaus, lite på tilbudssiden, og har en mann jeg ikke forstår og ikke kjenner er så idiotisk og respektløst at jeg knapt har ord for hvilken urimelig idioti det er. Om noen virkelig promoterer det å ivareta hverandre godt seksuelt står jeg virkelig ikke bakerst i rekka for det her på kg. Jeg gidder imidlertid ikke jatte med på at menn er så generelt slik og sånn, for jeg er kvinne som lever med mann, og har hatt forhold til flere menn, og det stemmer bare ikke. Vi snakker faktisk også sammen vi kvinner, og man trenger heller ikke lete lenge her på kg for å finne tråder som bekrefter at menn så absolutt ikke er like seksuelt sett, eller at det er noe som helst uvanlig med omvendt problemstilling. At kvinnen har mer behov enn mannen. Hvilket jeg også har opplevd personlig forøvrig. Å vri mine meninger til at jeg er et slags seksuelt gnient hespetre som ikke skjønner noe som helst angående hvordan menn er, hvordan seksualitet fungerer eller hvordan man forvalter et sexliv godt, og ikke engang vet hvordan min egen mann fungerer, det er ekstremt drøyt. Om dere absolutt skal dra mytene om de alltid kåte og klare menn og de vrange kvinner så altfor langt får dere i det minste pisse opp et mer passende tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 23. januar 2024 #95 Del Skrevet 23. januar 2024 Trolltunge skrev (5 timer siden): Jeg har verken påstått at menn flest ikke liker bj eller noe av det andre tullet jeg i tråden har endt opp med å måtte forsvare både meg og min mann mot, temmelig urimelig. Dette er rett og slett blitt latterlig. Dette var hva jeg protesterte mot som dårlig seksuell praksis og forståelse. Daglig ensidig service. Det anser jeg som ren idioti, og dårlig forvaltning av sitt forhold seksuelt sett, og det står jeg beinstøtt for. Dette er mitt første svar i tråden, og å vri dette og annet jeg har skrevt til at jeg er giddalaus, lite på tilbudssiden, og har en mann jeg ikke forstår og ikke kjenner er så idiotisk og respektløst at jeg knapt har ord for hvilken urimelig idioti det er. Om noen virkelig promoterer det å ivareta hverandre godt seksuelt står jeg virkelig ikke bakerst i rekka for det her på kg. Jeg gidder imidlertid ikke jatte med på at menn er så generelt slik og sånn, for jeg er kvinne som lever med mann, og har hatt forhold til flere menn, og det stemmer bare ikke. Vi snakker faktisk også sammen vi kvinner, og man trenger heller ikke lete lenge her på kg for å finne tråder som bekrefter at menn så absolutt ikke er like seksuelt sett, eller at det er noe som helst uvanlig med omvendt problemstilling. At kvinnen har mer behov enn mannen. Hvilket jeg også har opplevd personlig forøvrig. Å vri mine meninger til at jeg er et slags seksuelt gnient hespetre som ikke skjønner noe som helst angående hvordan menn er, hvordan seksualitet fungerer eller hvordan man forvalter et sexliv godt, og ikke engang vet hvordan min egen mann fungerer, det er ekstremt drøyt. Om dere absolutt skal dra mytene om de alltid kåte og klare menn og de vrange kvinner så altfor langt får dere i det minste pisse opp et mer passende tre. Men du ser jo ikke mellom linjene på det AB skrev til deg heller da! Du går i samme fella her. Og hvem er du til å fortelle andre hva som er dårlig seksuell praksis? Hva om kvinnen nyter å bare gi litt ekstra jevnt og trutt uten å få noe tilbake? Dette blir jo den berømte perlerammen som en AB nevnte her. Alt skal deles helt likt hele tiden. Alle SKAL få like mye som de gir. Hva om dette er noe som fungerer utmerket mellom dem? Å komme med den moralske pekefingeren på hva du mener er "riktig" seksualitet, syntes jeg er bortkastet. Å blande seg opp i forholdet mellom deg og din mann er tøvete. Det er jeg enig i. Men når du konstant bruker ham som eksempel på hvordan "riktig seksualitet" er, ber du jo nesten om at andre kommenterer dette. "Enkelte kvinner er virkelig spesielle. Tenk å bli sugd og eller runket daglig, også utenom sex! Det må være drømmen.... Slike kvinner vet hvordan de skal få det beste ut av mannen. " Her har jo ikke AB sagt at han ikke ønsker eller gidder å utføre seksuelle "tjenester" tilbake. For alt du vet elsker fyren å slikke henne utenom sex. Han har da ALDRI sagt at det kun skal gå den ene veien og at dette er enveis! Les nå! Han refererer simpelthen til hvor fantastisk han mener en slik kvinne kan være. En som ser behovet og gir i hverdagen uten å forvente noe tilbake. " Jeg gidder imidlertid ikke jatte med på at menn er så generelt slik og sånn, for jeg er kvinne som lever med mann, og har hatt forhold til flere menn, og det stemmer bare ikke. Vi snakker faktisk også sammen vi kvinner, og man trenger heller ikke lete lenge her på kg for å finne tråder som bekrefter at menn så absolutt ikke er like seksuelt sett, eller at det er noe som helst uvanlig med omvendt problemstilling. At kvinnen har mer behov enn mannen. Hvilket jeg også har opplevd personlig forøvrig." Her er det fortsatt mye "jeg har erfart at" og "Mine veninner mener også dette". Dette spiller liten rolle i den store sammenhengen. La meg ta universale eksempler så dette er lettere å forstå. Påstand 1: Kvinner trenger lenger tid på å bli varmet opp og kåte før sex enn menn. Dette VET vi er fakta. Kvinner trenger generellt mer forspill og oppvarming før de er klare for samleie. Betyr det at alle kvinner i hele verden trenger godt forspill og oppvarming før sex? Betyr det at ingen kvinner kan bli akutt kåte og klare for å pule raskt? NEI! Her er det individuelle forskjeller. Og disse individuelle forskjellene hører vi og leser om hele tiden. Det betyr ikke at den generelle tendensen i den kvinnelige befolkningen er at kvinner ikke trenger oppvarming. Påstand 2: Menn kan ha sex med nesten hvilke som helst kvinne, uten følser involvert, når de er kåte. Bare hun er en alright person man har litt kjemi med. Dette VET vi også stemmer! Menn generellt sett skiller sex og følser på en helt annen måte enn kvinner gjør. Betyr det at alle menn puler alt som har puls når de får sjansen? NEI! Og jeg er en av dem. Jeg har aldri hatt ONS og har aldri hatt lyst til det. Men majoriteten av menn ville helt klart takket ja til sex om en middels eller svært attraktiv kvinne tok initsiativ og spurte om sex. Dette er eksempler på generelle forskjeller mellom menn og kvinner som du rett og slett bare må deale med. Menn flest fungerer slik og kvinner flest fungerer sånn. Også er det heldigvis masse individuelle preferanser og forskjeller der ute. Slik som din mann og det han trives med sammen med deg. Så når AB hevder at menn flest hadde elsket å få en BJ eller HJ mellom sex i hverdagene, så gjelder nok dette for den store majoriteten av menn. Det er heller ikke noe galt i å ønske det av sin partner. Også går jo dette begge veier. Om hun trenger noe smått mellom sexen, så er jo hun hjertelig velkommen til å spørre ham om det, ikke sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #96 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 11.59): Nei. Bare slitsomt. Anonymkode: 743ea...b01 Hvis du syns runking er slitsomt så håper jeg du forventer det samme når du vil bli slikket og fingret ellee forsspill. Sannheten er at menn i snitt bruker mye mere tid på kvinnen enn kvinnen gjør på å tilfredsstille mannen, så skulle bare mangle at kvinner også bidrar litt. Snakk om å være lat😅 Anonymkode: e5d1f...fe4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #97 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du syns runking er slitsomt så håper jeg du forventer det samme når du vil bli slikket og fingret ellee forsspill. Sannheten er at menn i snitt bruker mye mere tid på kvinnen enn kvinnen gjør på å tilfredsstille mannen, så skulle bare mangle at kvinner også bidrar litt. Snakk om å være lat😅 Anonymkode: e5d1f...fe4 Sant det, i gjennomsnitt så gjør vi mye mer i senga enn damer, ikke så slitsomt å spre bena, eller ligge med rumpa i været. Hadde menn sagt noe sånt, så hadde vi fått som svar, "men da kan ikke dere forvente bj" 🤣 Takler man ikke bli litt sliten under sex, så kan man ikke forvente at den andre parten gir alt tilbake, det gjelder forsåvidt begge veier, hvis menn ikke gidder å prøve å tilfredstille dama, så kan vi ikke klage på at hun ikke gidder heller Anonymkode: ddc5c...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 23. januar 2024 #98 Del Skrevet 23. januar 2024 Ja 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. januar 2024 #99 Del Skrevet 23. januar 2024 (endret) Thanos skrev (3 timer siden): Men du ser jo ikke mellom linjene på det AB skrev til deg heller da! Du går i samme fella her. Og hvem er du til å fortelle andre hva som er dårlig seksuell praksis? Hva om kvinnen nyter å bare gi litt ekstra jevnt og trutt uten å få noe tilbake? Dette blir jo den berømte perlerammen som en AB nevnte her. Alt skal deles helt likt hele tiden. Alle SKAL få like mye som de gir. Hva om dette er noe som fungerer utmerket mellom dem? Å komme med den moralske pekefingeren på hva du mener er "riktig" seksualitet, syntes jeg er bortkastet. Å blande seg opp i forholdet mellom deg og din mann er tøvete. Det er jeg enig i. Men når du konstant bruker ham som eksempel på hvordan "riktig seksualitet" er, ber du jo nesten om at andre kommenterer dette. "Enkelte kvinner er virkelig spesielle. Tenk å bli sugd og eller runket daglig, også utenom sex! Det må være drømmen.... Slike kvinner vet hvordan de skal få det beste ut av mannen. " Her har jo ikke AB sagt at han ikke ønsker eller gidder å utføre seksuelle "tjenester" tilbake. For alt du vet elsker fyren å slikke henne utenom sex. Han har da ALDRI sagt at det kun skal gå den ene veien og at dette er enveis! Les nå! Han refererer simpelthen til hvor fantastisk han mener en slik kvinne kan være. En som ser behovet og gir i hverdagen uten å forvente noe tilbake. " Jeg gidder imidlertid ikke jatte med på at menn er så generelt slik og sånn, for jeg er kvinne som lever med mann, og har hatt forhold til flere menn, og det stemmer bare ikke. Vi snakker faktisk også sammen vi kvinner, og man trenger heller ikke lete lenge her på kg for å finne tråder som bekrefter at menn så absolutt ikke er like seksuelt sett, eller at det er noe som helst uvanlig med omvendt problemstilling. At kvinnen har mer behov enn mannen. Hvilket jeg også har opplevd personlig forøvrig." Her er det fortsatt mye "jeg har erfart at" og "Mine veninner mener også dette". Dette spiller liten rolle i den store sammenhengen. La meg ta universale eksempler så dette er lettere å forstå. Påstand 1: Kvinner trenger lenger tid på å bli varmet opp og kåte før sex enn menn. Dette VET vi er fakta. Kvinner trenger generellt mer forspill og oppvarming før de er klare for samleie. Betyr det at alle kvinner i hele verden trenger godt forspill og oppvarming før sex? Betyr det at ingen kvinner kan bli akutt kåte og klare for å pule raskt? NEI! Her er det individuelle forskjeller. Og disse individuelle forskjellene hører vi og leser om hele tiden. Det betyr ikke at den generelle tendensen i den kvinnelige befolkningen er at kvinner ikke trenger oppvarming. Påstand 2: Menn kan ha sex med nesten hvilke som helst kvinne, uten følser involvert, når de er kåte. Bare hun er en alright person man har litt kjemi med. Dette VET vi også stemmer! Menn generellt sett skiller sex og følser på en helt annen måte enn kvinner gjør. Betyr det at alle menn puler alt som har puls når de får sjansen? NEI! Og jeg er en av dem. Jeg har aldri hatt ONS og har aldri hatt lyst til det. Men majoriteten av menn ville helt klart takket ja til sex om en middels eller svært attraktiv kvinne tok initsiativ og spurte om sex. Dette er eksempler på generelle forskjeller mellom menn og kvinner som du rett og slett bare må deale med. Menn flest fungerer slik og kvinner flest fungerer sånn. Også er det heldigvis masse individuelle preferanser og forskjeller der ute. Slik som din mann og det han trives med sammen med deg. Så når AB hevder at menn flest hadde elsket å få en BJ eller HJ mellom sex i hverdagene, så gjelder nok dette for den store majoriteten av menn. Det er heller ikke noe galt i å ønske det av sin partner. Også går jo dette begge veier. Om hun trenger noe smått mellom sexen, så er jo hun hjertelig velkommen til å spørre ham om det, ikke sant? Jeg har svart på dine spørsmål i tidligere innlegg. Jeg er nemlig ikke så svart- hvitt som jeg nå blir vridd til. Jeg gidder ikke forsvare meg mer angående ting dere drar ut av proporsjoner. Det er forøvrig ikke deg jeg ble forbanna på, men han dro det altfor langt, og jeg har fått nok før du kom på banen. Dette ble helt vanvittig. Endret 23. januar 2024 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #100 Del Skrevet 23. januar 2024 Bamseklemmer skrev (På 22.1.2024 den 1.56): En skikkelig ronk eller suging, kan jo enkelte ganger være mye bedre enn sex. Jeg elsker jo å fingre og slikke selv, så "regnskapet" av å gi nytelse bør jo være likt. PIV brukes jo mest til avslutninger😅 For meg er piv det aller beste ved sex. Bli fingret og slikket gir meg lite. Elsker penetrering Anonymkode: 6890e...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå