Gå til innhold

Liker dere kvinner å runke mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Når du bruker personlige anekdoter som argumentasjon og bevis for dine synspunkter, må du tåle at disse diskuteres og svares på også. Det er derfor jeg svarer som jeg gjør.

Mitt inntrykk er at du har ganske sterke meninger om dette. Der har mannen din også fått med seg. Han har ingen grunn til å være uenig med deg om sex, hvis du har sterke meninger om dette, og er tålelig fornøyd med hvordan sexlivet er ellers. 

Det er noe vi menn lærer gjennom livet med kvinner. Kvinner er gjerne mer følelsesstyrte i diskusjoner, og derfor er det en del diskusjoner vi ikke er villig til å ta. Menn vet at å diskutere dette med ei dame han har sex med ikke vil føre noe godt med seg, så da sier han seg heller enig.

Det kan godt hende han er enig. Noen få menn liker ikke å bli sugd, men det store flertallet gjør det. Jeg har ikke møtt på en mann som klager over å bli sugd for mye for å si det sånn. Men å "være enig" med dama si i diskusjoner det ikke er verdt å ta er det mange som er.

Anonymkode: 32a50...5c7

Det er kun en fasit i denne delen av KG, og det er Trolltunge 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når det er slik retorikk du tyr til, skjønner jeg godt at han er stille eller sier seg enig.

Han snekker med meg, til motsetning til deg som trekker konklusjoner helt feil nedover hodet på meg. På ham også, og det synes jeg er særdeles ugreit. Det er totalt umulig å diskutere med noen som konkluderer så vilt ut fra det jeg skriver at jeg ikke engang kjenner meg selv igjen i det du hevder. Jeg kan ikke sitte og diskutere et liksom alterego som du har funnet opp. 

Det er virkelig nok nå. Du har enten misforstått meg enormt, eller du synes det er helt greit å bare synse helt sykt. Uansett finnes det ikke ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (8 minutter siden):

Det er kun en fasit i denne delen av KG, og det er Trolltunge 🙄

Det vil ikke jeg si, men jeg er pokker meg en bedre fasit på hvem jeg er og hva jeg står for, og samme om min mann, enn noen som bare vrir fritt på det jeg skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (6 minutter siden):

Han snekker med meg, til motsetning til deg som trekker konklusjoner helt feil nedover hodet på meg. På ham også, og det synes jeg er særdeles ugreit. Det er totalt umulig å diskutere med noen som konkluderer så vilt ut fra det jeg skriver at jeg ikke engang kjenner meg selv igjen i det du hevder. Jeg kan ikke sitte og diskutere et liksom alterego som du har funnet opp. 

Det er virkelig nok nå. Du har enten misforstått meg enormt, eller du synes det er helt greit å bare synse helt sykt. Uansett finnes det ikke ok. 

Skjønner du da hvordan det er? Du hadde selv ingen problemer med å legge seg opp i andres sexliv og tolke det ut fra din synsvinkel. For eksempel menn som likte å bli sugd var egoister hvis de ikke ga tilbake akkurat like mye for eksempel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner du da hvordan det er? Du hadde selv ingen problemer med å legge seg opp i andres sexliv og tolke det ut fra din synsvinkel. For eksempel menn som likte å bli sugd var egoister hvis de ikke ga tilbake akkurat like mye for eksempel. 

Du får forvalte ditt sexliv som du selv ønsker. Ikke engang dette fikk du riktig i forhold til hva jeg faktisk skrev. 

............

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (6 minutter siden):

Du får forvalte ditt sexliv som du selv ønsker. Ikke engang dette fikk du riktig i forhold til hva jeg faktisk skrev. 

............

Personlig liker jeg godt å bli sugd, og lar gjerne kona gjøre det selv om det ikke er lagt noe mer etterpå. Det gjør hun også, ofte.

Sånn sett føler jeg meg veldig heldig og fornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker å runke han mens han fingrer meg. En stor favoritt blandt oss begge.

Å bare runke uten å få? Tja. Jeg liker det jo, men samtidig blir det litt kjedelig. Jeg elsker å ta på ham, holde rundt kuken, kjenne at han er stiv osv. Men det er vel lite sexuell aktivitet som er spennende i lengden om man ikke får noe igjen for det?

Gjelder ikke bare ved runking. Gi og ta liksom. Ikke bare gi. Selv om det er pirrende og godt å gi også.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, de fleste liker det, er vel første gang jeg har møtt som er så opptatt av penetring, og så lite opptatt av all annen intimitet. Jeg kan gi henne intimmassasje, slikke henne og kose med henne, og det tar ikke lang tid før hun tigger om kuken, og hun er fornøyd etter en orgasme.

Skulle så ønske jeg kunne nyte henne litt, uten at hun blir utålmodig. Det er jo slik sex hun liker, så sjansen det endrer seg er veldig liten 

Anonymkode: ddc5c...a4b

Har du sagt det til henne? 😊 At du vil nyte henne mer? Hadde jeg hørt sånt, så ville jeg blitt overlykkelig og gladelig ventet lengre på selve samleiet 😀 

(Men jeg er jo singel og har ikke type.)

Runker mannen med glede, suger og vil gi nytelse. 😋 Men vil gjerne oppleve det samme tilbake, å bli begjært på alle områder. Min ex- mann ville aldri slikke meg, selv om jeg tryglet og ba, og da ble lysten på å gi deilige opplevelser tilbake borte. Selv om jeg ofte både sugde og runket…. Fordi jeg ble kåt av det selv….Noen menn er veldig ego i senga, og det dreper jo kåtheten og kjærligheten for øvrig….

Anonymkode: 28e7b...bb4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg liker ikke å runke ei heller å suge mannen. Syns det er pyton, både slitsomt og ofte ekkel lukt/smak (gjelder alle menn jeg har vært med). Så jeg er ukomfortabel og vil helst slippe. Men jeg er veldig seksuell, elsker samleie og leketøy for både meg og han. Vil ha sex ofte. Trenger en mann som er en giver, da får han stort sett gjøre det han vil.

Anonymkode: 773d7...802

Høres veldig kjedelig å være i et forhold der bare den ene parten gir. Hvilke menn er det du dater hvis alle har ekkel lukt? Det er overhodet ikke normalt om de er nydusjet? Tror du vaginaen din lukter roser også? Som regel lukter kjønn noe, og det lukter ikke parfyme, men det driter man i siden man er kåt. 

Så lenge man er nydusjet og renslig bør det ikke være noe tema. 

Anonymkode: e5d1f...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Personlig liker jeg godt å bli sugd, og lar gjerne kona gjøre det selv om det ikke er lagt noe mer etterpå. Det gjør hun også, ofte.

Sånn sett føler jeg meg veldig heldig og fornøyd.

Og dette skjer daglig? Og dere har vært sammen mange år? Og dere har noen barn? Isåfall fungerer det gjerne for dere, men jeg tror likevel ikke at daglige avsuginger er hva som er beste måte å forvalte et forhold og sexliv på. Jeg tror de aller fleste kvinner vil gå drittlei slikt. Vi har virkelig ingen klitoris i munnen vi kvinner, og de fleste kvinner har også seksuelle behov som bør ivaretas. At bare ene blir tilfredsstilt seksuelt svært ofte virker ikke noe ok. Jeg er iallefall ikke interessert i noe slikt, for vårt seksuelle behov er såpass likt at det fort hadde blitt veldig feil. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ufattelig kjedelig. Blir ikke tent av det i det hele tatt. Men gjør det for å være grei. Samme med blowjob. 

Anonymkode: 63bbf...8c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å gi han nytelse 🥰 i alle former. 

Men runker han ikke til utløsning, det er mer et ledd i lek, kos, forspill. Suger han heller og tar han i munnen når han kommer. 

Jeg elsker når vi ligger på siden inntil hverandre, kliner, tafser, han slikker meg på puppene, jeg runker han, så tar han over og avslutter med å komme på magen min. Det er så vanvittig tennende å se han runke å komme på meg menst vi kliner. Helt nydelig som ekstra bonusrunde ❤️

Anonymkode: 302c4...7ed

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (20 timer siden):

Og dette skjer daglig? Og dere har vært sammen mange år? Og dere har noen barn? Isåfall fungerer det gjerne for dere, men jeg tror likevel ikke at daglige avsuginger er hva som er beste måte å forvalte et forhold og sexliv på. Jeg tror de aller fleste kvinner vil gå drittlei slikt. Vi har virkelig ingen klitoris i munnen vi kvinner, og de fleste kvinner har også seksuelle behov som bør ivaretas. At bare ene blir tilfredsstilt seksuelt svært ofte virker ikke noe ok. Jeg er iallefall ikke interessert i noe slikt, for vårt seksuelle behov er såpass likt at det fort hadde blitt veldig feil. 

Vi har barn nå, så det er litt sjeldnere enn før, men fortsatt ofte. Hun suger meg stort sett hver dag nå som barnet har fått eget rom. Som oftest som del av sexen vi har, men noen ganger utenom også. Som regel involverer sex for oss alltid oralsex for begge. Hvis hun for eksempel legger seg tidlig en kveld gir hun meg ofte en avsugning før hun legger seg. I helgene suger hun gjør det før jeg står opp eller når jeg er ferd med å våkne.

Vi har vært sammen i ti år, og samlivet ellers er også supert. Jeg skjønte fort at hun var wife-material, og det har ikke slått feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har barn nå, så det er litt sjeldnere enn før, men fortsatt ofte. Hun suger meg stort sett hver dag nå som barnet har fått eget rom. Som oftest som del av sexen vi har, men noen ganger utenom også. Som regel involverer sex for oss alltid oralsex for begge. Hvis hun for eksempel legger seg tidlig en kveld gir hun meg ofte en avsugning før hun legger seg. I helgene suger hun gjør det før jeg står opp eller når jeg er ferd med å våkne.

Vi har vært sammen i ti år, og samlivet ellers er også supert. Jeg skjønte fort at hun var wife-material, og det har ikke slått feil.

Stort sett hver dag, og det er litt sjeldnere enn tidligere, så tidligere var det flere ganger daglig? Når hun legger seg tidlig en kveld, noe jeg regner med at hun gjør fordi hun er ekstra trøtt, da suger hun deg før hun går og legger seg? 

Jeg tror du er full av bullshit jeg, på den ene eller andre måten. Jeg håper det er på den ene måten og ikke på den andre måten. Trekker man fra halvparten og deler på to er man kanskje nærmere sannheten?

At det er en del av sexen dere mellom og at det oralsex nærmest alltid er en del av det er nøyaktig som her også, men spoler du tilbake vil du kanskje finne at det jeg reagerte negativt på var daglige ensidige avsluginger av mannen. Hvilket dere altså har/ikke har/litt sjeldnere har/som oftest har/som regel har... eller noe slik. Likevel egentlig har mest som del av sexen dere har sammen, og innimellom skjer annet. Hvilket ikke er særlig uvanlig egentlig, så stor ståhei for ingenting? 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men som flere sier så blir man sliten i armen 🤣 Foretrekker heller å gi blowjob da.

Anonymkode: 95c31...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trolltunge skrev (56 minutter siden):

Stort sett hver dag, og det er litt sjeldnere enn tidligere, så tidligere var det flere ganger daglig? Når hun legger seg tidlig en kveld, noe jeg regner med at hun gjør fordi hun er ekstra trøtt, da suger hun deg før hun går og legger seg? 

Jeg tror du er full av bullshit jeg, på den ene eller andre måten. Jeg håper det er på den ene måten og ikke på den andre måten. Trekker man fra halvparten og deler på to er man kanskje nærmere sannheten?

At det er en del av sexen dere mellom og at det oralsex nærmest alltid er en del av det er nøyaktig som her også, men spoler du tilbake vil du kanskje finne at det jeg reagerte negativt på var daglige ensidige avsluginger av mannen. Hvilket dere altså har/ikke har/litt sjeldnere har/som oftest har/som regel har... eller noe slik. Likevel egentlig har mest som del av sexen dere har sammen, og innimellom skjer annet. Hvilket ikke er særlig uvanlig egentlig, så stor ståhei for ingenting? 

Du som lager ståhei rundt dette. Jeg blir stort sett sugd hver dag fordi kona mi liker det og hun vet jeg setter pris på det. Som oftest er det en del av øvrig sex, men andre ganger ikke.

Og ja, hvis hun eller jeg et for slitne for penetrerende sex, så gir hun meg son regel en blowjob. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (På 23.1.2024 den 0.54):

Nei, ingen kan vite hva din mann føler og tenker. Enig i det. Jeg mener imidlertid at det kan bli litt vel mye fokus på det personlige her inne. Det personlige blir holdt fram som noe som skal motbevise noen generelle tendenser hva gjelder seksualitet. Som f.eks. at et flertall menn sier at de ønsker oftere sex i forholdet, og at kvinner i større grad er fornøyd med  hvor ofte hun har parsex. Likeledes at menn onanerer oftere enn kvinner, og at onani blir brukt som alternativ når behovet for sex er der og kvinnen ikke vil.  Dette er statistiske faktum. Det ville vært interessant at diskusjonene noen ganger tok utgangspunkt i det, i stedet for alle disse vitnesbyrdene som har som hensikt å si at dette ikke stemmer. Hvis man kommer inn som ny i dette forumet, kan man jo få inntrykk av menn egentlig ikke er så interesserte i sex, at de skulle ønske at de hadde det sjeldnere og at onani ikke handler om å tilfredsstille seksuelle behov, men bare noe mannen gjør to-tre ganger i uka, som ren og skjær sovemedisin. Intet annet. 

Eh, nei. Det mases stadig om generelle tendenser, hele forbanna tiden. Og kommer det anekdoter, så kommer nettopp disse reaksjonene her. Så mye mases det, at jeg har fått meg både den ene og den andre overraskelsen, når det gjelder å ha sex med menn. Etter å i alle år ha hørt vi menn liker ditt og vi menn liker datt og vi menn liker ikke dutt, så møtte jeg en stor bunke med menn hvor det ikke passet. De personlige erfaringene later til å fungere bedre i mange tilfeller, fordi de i tillegg inneholder nyanser, nyanser som i flertall i andres historier danner nye mønstre. Så når man kontrer med foreksempel at man vet hva mannen til en annen person tenker, fordi han selv er mann, så er det ganske idiotisk å se på. Alle kan tendensene, men man lærer absolutt ingenting av dem.

Anonymkode: 5810e...f59

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å runke samboer. Enda bedre å både runke og suge samtidig.

Anonymkode: 4d74e...2f5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du som lager ståhei rundt dette. Jeg blir stort sett sugd hver dag fordi kona mi liker det og hun vet jeg setter pris på det. Som oftest er det en del av øvrig sex, men andre ganger ikke.

Og ja, hvis hun eller jeg et for slitne for penetrerende sex, så gir hun meg son regel en blowjob. 

Du får spole litt tilbake da, for det du skriver her er ikke hva jeg reagerte negativt på. Du har kalte meg gnien, ikke på tilbudssiden, at jeg står med kuleramme, påstått at mannen min lyver og du vet bedre enn meg hvordan han faktisk tenker, og en hel del som ble fullstendig idioti, og helt personlige angrep på både meg og min mann. Hvilket jeg reagerte veldig på ja, fordi det er helt vanvittig å påstå slikt ut fra at jeg mener at å forvente daglige ensidige avsuginger eller å bli ensidig runket daglig ikke er å forvalte sitt sexliv godt. Hvilket du og dere ikke praktiserer engang. Dere har tydeligvis mest gjensidig sex dere også, og innimellom praktiseres en mer ensidig tilfredsstillelse, men det er unntakene mer enn normen, og ikke noe daglig forventet egotripp. Noe jeg i motsetning til daglige egotripper vil kalle temmelig normalt. Så stor ståhei for ingenting legger jeg på deg her. Hvor ufattelig ufint og invaderende personlig du har reagert i forsvar for en praksis som du ikke engang praktiserer. Om du spoler godt tilbake kan du til og med lese at jeg sier meg helt enig i at det ikke er noe som helst galt ved å innimellom gi den andre noe man ikke mottar. Jeg har selv en stor glede av å gi nytelse, så hvorfor skulle jeg reagere negativt på det når begge generelt er fornøyd og tilfreds? 

Neste gang du fyker i taket av å forsvare deg og dine lyster kan du kanskje med fordel lese hva folk faktisk skriver først, og spare deg for de mest fantasifulle og personlig invaderende påstander. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...