AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #101 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du syns runking er slitsomt så håper jeg du forventer det samme når du vil bli slikket og fingret ellee forsspill. Sannheten er at menn i snitt bruker mye mere tid på kvinnen enn kvinnen gjør på å tilfredsstille mannen, så skulle bare mangle at kvinner også bidrar litt. Snakk om å være lat😅 Anonymkode: e5d1f...fe4 Jeg blir overlykkelig hvis jeg slipper å bli slikket eller fingret. Vil ha samleie jeg. Uten tvil det beste med sex Anonymkode: 6890e...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #102 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 11.56): Hatet alltid å måtte ta på penisen til menn tidligere, men nå som jeg er i et forhold med en mann jeg faktisk elsker så liker jeg veldig godt å både ta på, runke og suge han. Anonymkode: 9f1f2...867 hmm, kan det bety at dama mi ikke er glad nok i meg eller tent nok? Sammen med ei dame som virker kåt og glad i sex, men gir min kuk lite oppmerksomhet. Hun er litt passiv generelt. Jeg gir henne oral sex og fingrer henne mye derimot. Men tror hun vill gi meg en blowjob hvis jeg ber om det, men er ikke helt det samme på en måte! Håper bare det pgr av at hun er litt usikker!? Anonymkode: b9c9b...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #103 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir overlykkelig hvis jeg slipper å bli slikket eller fingret. Vil ha samleie jeg. Uten tvil det beste med sex Anonymkode: 6890e...233 Sånn er dama også, men faen så kjedelig, blir nok snart en eks om det ikke bedrer seg Anonymkode: ddc5c...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #104 Del Skrevet 23. januar 2024 Ja, det liker jeg å gjøre på partner Anonymkode: 3a0a4...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #105 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sånn er dama også, men faen så kjedelig, blir nok snart en eks om det ikke bedrer seg Anonymkode: ddc5c...a4b Enig, det beste med sexen er jo oppbyggingen til selve samleiet og jeg er mann. Du kan være trygg på at med ny dame så vil hun elske forsspill. 98% gjør jo det😅 Anonymkode: e5d1f...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #106 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig, det beste med sexen er jo oppbyggingen til selve samleiet og jeg er mann. Du kan være trygg på at med ny dame så vil hun elske forsspill. 98% gjør jo det😅 Anonymkode: e5d1f...fe4 Ja, de fleste liker det, er vel første gang jeg har møtt som er så opptatt av penetring, og så lite opptatt av all annen intimitet. Jeg kan gi henne intimmassasje, slikke henne og kose med henne, og det tar ikke lang tid før hun tigger om kuken, og hun er fornøyd etter en orgasme. Skulle så ønske jeg kunne nyte henne litt, uten at hun blir utålmodig. Det er jo slik sex hun liker, så sjansen det endrer seg er veldig liten Anonymkode: ddc5c...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #107 Del Skrevet 23. januar 2024 Jeg liker ikke å runke ei heller å suge mannen. Syns det er pyton, både slitsomt og ofte ekkel lukt/smak (gjelder alle menn jeg har vært med). Så jeg er ukomfortabel og vil helst slippe. Men jeg er veldig seksuell, elsker samleie og leketøy for både meg og han. Vil ha sex ofte. Trenger en mann som er en giver, da får han stort sett gjøre det han vil. Anonymkode: 773d7...802 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #108 Del Skrevet 23. januar 2024 Nei, det er dritkjedelig og slitsomt. Anonymkode: 8162f...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #109 Del Skrevet 23. januar 2024 Jeg liker det ja, gjerne et sted litt spontant. Anonymkode: 93892...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #110 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 22.42): Det tror jeg ikke. Menn som har noe erfaring med kvinner vet å beholde noe som er bra. En kvinne som velvillig suger ofte og godt er en kvinne man jobber for å beholde. At en kvinne vet å sette pris på mannen sin og viser det fysisk på denne måten vekker gode og kjærlige følelser hos en mann. Og jeg vet mange kvinner her på KG synes det høres helt forferdelig ut, der man raser ut og inn av forhold og krangler så busta fyker med mannen sin. Det er stadig kvinner som kommer innom med slike tips, men det blir høvlet ned feministkoret. Noen ganger lønner det seg nok å lytte litt til dem som får ting til å fungere. Menn flest er så enkle at de liker seksuell oppmerksomhet, og særlig blowjobs. En kvinne som tilbyr mye av dette settes pris på av menn flest. Han vil da strekke seg lenger for å gjøre henne fornøyd. Win-win. Taperne er kvinnene som gjør sex om til nok et lijestillingsprosjekt med kvoter og fullstendig likebehandling. Dette er det samme fenomenet som gjør at kvinner slutshamer andre kvinner, nettopp fordi de føler seg truet av at noen kvinner tilbyr mer seksuelt enn dem selv. Og den trusselen er høyst reell, da menn som ikke føler seg tilfredsstilt seksuelt vil se etter alternativer. Anonymkode: 32a50...5c7 Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 5810e...f59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #111 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 17.38): Det må man jo kjenne på selv. Man gjør det man er komfortabel med selvfølgelig. Noen er villige til å gi litt mer, og kan vinne på det. Det er nok av kvinner her inne som kan fortelle deg at de lykkes godt med å være litt på tilbudssiden. Menn er tross alt ofte litt enkle. Vi ønsker regelmessig sex, bli sett av partner og fysisk bekreftelse. Ei dame som sitter med kuleramma og er gnien med blowjobsa vil slite mer enn andre. Se under for tips: Anonymkode: 32a50...5c7 Bla bla. Jeg er på tilbudssiden, frem til jeg ser at jeg får mye mindre igjen for det jeg gir. Det er absolutt ikke alle menn som stepper opp fordi dama er på tilbudssiden, nei. Nå har jeg endelig funnet en hvor det er gjensidig, og gjensidighet, det merker man at det er der, og da slutter man å regne. Er selvfølgelig sånn det bør være. Men gnien blir man ofte fordi man får for lite. Anonymkode: 5810e...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. januar 2024 #112 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bla bla. Jeg er på tilbudssiden, frem til jeg ser at jeg får mye mindre igjen for det jeg gir. Det er absolutt ikke alle menn som stepper opp fordi dama er på tilbudssiden, nei. Nå har jeg endelig funnet en hvor det er gjensidig, og gjensidighet, det merker man at det er der, og da slutter man å regne. Er selvfølgelig sånn det bør være. Men gnien blir man ofte fordi man får for lite. Anonymkode: 5810e...f59 Pass deg nå! Ved å mene dette blir du i denne tråden da plutselig ansett som gnien på både det ene og det andre, sitter med kuleramme og forstår ikke engang at mannen din lyver for deg og spiller spill. Med mer. 😉 Helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #113 Del Skrevet 23. januar 2024 Her får gubben morgen og kveld, nesten daglig 😍 elsker det 🥰 Anonymkode: 41a4d...9d4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #114 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sånn er dama også, men faen så kjedelig, blir nok snart en eks om det ikke bedrer seg Anonymkode: ddc5c...a4b Ja, viktig at man er samstemt. Jeg sier før sex er aktuelt at jeg ikke vil slikkes. Velger da bort slikke entusiaster. Anonymkode: 6890e...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #115 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sånn er dama også, men faen så kjedelig, blir nok snart en eks om det ikke bedrer seg Anonymkode: ddc5c...a4b Jeg lever heller uten sex enn med en som absolutt må slikke. Jeg kan være skikkelig tent og våt, så begynner han å slikke og all tenning forsvinner, og jeg tørker. Som sagt opplyser jeg om dette før vi tar forholdet videre. Anonymkode: 6890e...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #116 Del Skrevet 23. januar 2024 Trolltunge skrev (20 timer siden): Du nå gjerne insistere på å være idiot, men om du tror du kjenner min mann og hans måte å tenke på og fungere på bedre enn jeg gjør etter over 20 år er det akkurat idiot du er. Det er absolutt ingenting i det jeg har skrevet som gjør det umulig for min mann å motta noen "ekstra avsugninger", om det var ønsket. Livet er langt og svingete, og det er ikke slik at jeg aldri har forsøkt meg på noen enklere løsninger, fordi jeg kunne nyte det, men ikke var i humør til mer der og da. Jeg vet selvfølgelig inderlig godt hva han synes om det. Slikt har heller ført til noen særdeles ærlige samtaler, som medfører at jeg så absolutt vet hva han tenker, mener og føler rundt slikt. Hvilket vår dialog om sex generelt er. Ærlig. Han er like lite en mann som tier med hva han tenker, føler og mener som jeg er en kvinne som tier om det samme. Han er forøvrig ikke en mann som har måtte jobbe særlig for sex heller, men han har erfaring med et forhold hvor kvinnen ikke var særlig interessert i sex, egentlig, så det har nok formet ham mer til å regelrett steile mot å være "alene" i å være kåt og å nyte det seksuelle. Han avskyr det. Reagerer så negativt at du antagelig ikke kan forestille deg det, fordi du er deg. Hvilket er en mann som ikke sitter på fasiten for andre menn, og bare dummer deg ut når du vet bedre hvordan ting egentlig er. Fordi du er slik. Oh edle fasit! 🙄 Dine spill er ikke nødvendig der ærlighet er det kortet som ikke bare var nærmest viktigste faktor mellom oss i utgangspunktet, men som er noe som har blitt utfordret gjennom et langt samliv, med medfølgende sårhet og behov for å klargjøre behovet for akkurat det, og derfor blitt hevet høyere og høyere. Jeg vet så definitivt hvordan min mann fungerer seksuelt, og han det samme om meg. At du og din(e) partner(e) må spille spill høres kjipt ut. Personlig har jeg nærmest glemt hvordan slikt foregår. Heldigvis! Det er nemlig utrolig behagelig å vite at her er det som foregår mellom oss ønsket. Aldri annet, for da skjer det ikke. Når du bruker personlige anekdoter som argumentasjon og bevis for dine synspunkter, må du tåle at disse diskuteres og svares på også. Det er derfor jeg svarer som jeg gjør. Mitt inntrykk er at du har ganske sterke meninger om dette. Der har mannen din også fått med seg. Han har ingen grunn til å være uenig med deg om sex, hvis du har sterke meninger om dette, og er tålelig fornøyd med hvordan sexlivet er ellers. Det er noe vi menn lærer gjennom livet med kvinner. Kvinner er gjerne mer følelsesstyrte i diskusjoner, og derfor er det en del diskusjoner vi ikke er villig til å ta. Menn vet at å diskutere dette med ei dame han har sex med ikke vil føre noe godt med seg, så da sier han seg heller enig. Det kan godt hende han er enig. Noen få menn liker ikke å bli sugd, men det store flertallet gjør det. Jeg har ikke møtt på en mann som klager over å bli sugd for mye for å si det sånn. Men å "være enig" med dama si i diskusjoner det ikke er verdt å ta er det mange som er. Anonymkode: 32a50...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #117 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du bruker personlige anekdoter som argumentasjon og bevis for dine synspunkter, må du tåle at disse diskuteres og svares på også. Det er derfor jeg svarer som jeg gjør. Mitt inntrykk er at du har ganske sterke meninger om dette. Der har mannen din også fått med seg. Han har ingen grunn til å være uenig med deg om sex, hvis du har sterke meninger om dette, og er tålelig fornøyd med hvordan sexlivet er ellers. Det er noe vi menn lærer gjennom livet med kvinner. Kvinner er gjerne mer følelsesstyrte i diskusjoner, og derfor er det en del diskusjoner vi ikke er villig til å ta. Menn vet at å diskutere dette med ei dame han har sex med ikke vil føre noe godt med seg, så da sier han seg heller enig. Det kan godt hende han er enig. Noen få menn liker ikke å bli sugd, men det store flertallet gjør det. Jeg har ikke møtt på en mann som klager over å bli sugd for mye for å si det sånn. Men å "være enig" med dama si i diskusjoner det ikke er verdt å ta er det mange som er. Anonymkode: 32a50...5c7 Jeg glemte også å understreke at siden kvinners sexlyst gjerne styres mer av humøret og hvordan hun ser på mannen sin der og da, vil konsekvensene for han av å være uenig trolig føre til mindre sex og færre blowjobs. Derfor må han veie sine ord. Anonymkode: 32a50...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. januar 2024 #118 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når du bruker personlige anekdoter som argumentasjon og bevis for dine synspunkter, må du tåle at disse diskuteres og svares på også. Det er derfor jeg svarer som jeg gjør. Mitt inntrykk er at du har ganske sterke meninger om dette. Der har mannen din også fått med seg. Han har ingen grunn til å være uenig med deg om sex, hvis du har sterke meninger om dette, og er tålelig fornøyd med hvordan sexlivet er ellers. Det er noe vi menn lærer gjennom livet med kvinner. Kvinner er gjerne mer følelsesstyrte i diskusjoner, og derfor er det en del diskusjoner vi ikke er villig til å ta. Menn vet at å diskutere dette med ei dame han har sex med ikke vil føre noe godt med seg, så da sier han seg heller enig. Det kan godt hende han er enig. Noen få menn liker ikke å bli sugd, men det store flertallet gjør det. Jeg har ikke møtt på en mann som klager over å bli sugd for mye for å si det sånn. Men å "være enig" med dama si i diskusjoner det ikke er verdt å ta er det mange som er. Anonymkode: 32a50...5c7 Hvor faen har jeg skrevet at han ikke liker at jeg suger? Du synser noe voldsomt om vårt forhold. Langt utover rimelige grenser. Kuleramme, spill og løgner, gnitenhet og så mye tull at jeg ikke engang kan diskutere med deg, for personen du diskuterer er verken meg eller min mann. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen tilstrekkelig til at dette er vits i å diskutere engang. Det er nok nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #119 Del Skrevet 23. januar 2024 Trolltunge skrev (4 minutter siden): Hvor faen har jeg skrevet at han ikke liker at jeg suger? Du synser noe voldsomt om vårt forhold. Langt utover rimelige grenser. Kuleramme, spill og løgner, gnitenhet og så mye tull at jeg ikke engang kan diskutere med deg, for personen du diskuterer er verken meg eller min mann. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen tilstrekkelig til at dette er vits i å diskutere engang. Det er nok nå! Når det er slik retorikk du tyr til, skjønner jeg godt at han er stille eller sier seg enig. Anonymkode: 32a50...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #120 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 10.59): Liker dere kvinner å runke mannen eller gjør dere det kun for hans nytelse og ønske? Anonymkode: 57bae...25a Nei. Anonymkode: ee20b...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå