Gå til innhold

Når du har fri, hva liker du å gjøre /hobbyer?


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Fritid fylles med så mangt. Synes det er spennende å reise, kultur, arkitektur, være i natur m/telt og fiskestang, oppusning mm. Hva med deg?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før var det fotografering. Men nå tilbringes mesteparten av min fritid til barna. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjell- og skogsturer

Maler akvarell/akryl

Driver med planter i hagen og inne.

Spiller piano

Leser mye

Yoga

 

 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamer skytespill eller "jakter" vilt med kamera.

Anonymkode: fd017...e20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maling, tegning, fotografering, Lego, gaming. For det meste bruker jeg fritiden til å slappe av hjemme.

Anonymkode: 24e50...a4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Telle-trådene her på Kvinneguiden...   

:bolledeig: 

Anonymkode: 6c355...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brevskriving for hånd ❤️ Har holdt på med det siden jeg var ca. 15 år gammel. Er snart 44 nå. Kommer nok aldri til å slutte med brevskriving ❤️

Endret av Mardina
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på årstid, energinivået og sikkert andre ting men;

1.. Jeg elsker naturen, det handler ikke om å gå lengst eller fortest men å komme meg ut, ut til der solnedgangene er fantastiske, til pissemaurtue, fossen, reven og haren som hopper og orreleik.. Til hengekøye turer og pølse og speilegg på primusen om morningen. Ut, av og til i skodde og sørperegn og våte myrer og av og til ut bare for å glede seg til en kommer inn igjen. Men tur og friluftsliv har blitt viktigere og viktigere for meg. Det får meg til å kjenne meg ekte og 'grounded' og takknemlig. I dag så jeg 12 andunger, små nydelige korker som fløyt og nesten hoppet på skogsvannet hvor vi var og sånt gir meg ekte glede å se.

2.. Når jeg er med særboer så blir det en del hund, hundetrening, agility, bruks og lydighetstrening 

3.. Yoga.. Jeg bare trenger det på alle måter. Går fast 2 ganger i måneden i en gruppe samt jeg gjør mye øvelser aleine

4.. Skriving, jeg skriver en del, har tatt skrivekurs men skriver mest for egen del i bullet journal, det er der jeg prosseserer meg selv og jeg hadde blitt sprø viss ikke.. Og denne bullet journalen fylles av både dikt, scraping, dagbok, maling mm

5.. Maling, ikke særlig flink men elsker det

6... Leser en del, bøker kan virkelig være magiske  

7.. klatring, har brattkort, synes klatring er gøy og mestringsgivende men det kan gå lange stunder mellom hver gang jeg er i veggen 

8.. Og innimellom (kanskje litt for ofte) er det rimelig digg å bare inta sofaen for fulle mugger og binge Netflix så det jomer etter fullstendig uten skam 😅

 

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reise på hytta som ligger 30 min fra huset. Stelle i hagen, gå turer, se ein god serie.

Anonymkode: 93bb3...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (34 minutter siden):

Brevskriving for hånd ❤️ Har holdt på med det siden jeg var ca. 15 år gammel. Er snart 44 nå. Kommer nok aldri til å slutte med brevskriving ❤️

å det liker jeg! Jeg hadde mange brevvenner som ung, og husker lukten av brevpapir med lukt. det luktet som viskelær. Jeg har ingen brevvenner lenger. Jeg ble ung voksen og for kul ig travel. Det er så koselig å få brev. Hånskriften har jeg nesten mistet …men har mange av brevene fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikse, ordne, pusse opp, stelle i hagen, reise, drømme om å reise, lese, skrive, kg og planlegge oppussing. Ved anledning bruker jeg også fritid med venninner. 

Jeg er så odd at jeg kan bruke en hel fridag som jeg har gjort i dag, med å rydde og sortere absolutt alt i et rom. I dag var det vaskerommet, i mange timer. ALT av skuffer, skap og ellers er sortert og ryddet. Har kost meg med det også. Spesielt deilig å kaste mye. 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (10 timer siden):

å det liker jeg! Jeg hadde mange brevvenner som ung, og husker lukten av brevpapir med lukt. det luktet som viskelær. Jeg har ingen brevvenner lenger. Jeg ble ung voksen og for kul ig travel. Det er så koselig å få brev. Hånskriften har jeg nesten mistet …men har mange av brevene fortsatt

Jeg synes det er en av de koseligste hobby'ene man kan ha 😁 Har ingen planer om å slutte med brevskriving, uansett hvor travelt livet mitt skulle blitt 😊 

Masse brevpapir fra 80 og 90 tallet har jeg også. Både med og uten lukt 😄 Har flere permer fulle 😊 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å være ute i naturen, så får masse turer året rundt.  Har heldigvis hund som også liker å gå. 

Ellers elsker jeg å reise til utlandet. Prøver da å finne unike hoteller og gode restauranter.  

Hjemme liker jeg å jobbe i hagen med luking, planting, vanning etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videospill, fotball, gå lange turer med hunden min eller binge filmer og serier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly drone og redigere bilder og videoer i timesvis etterpå.

Spille på pc, ps5 og Switch

Trene og sykle

Film og serier på Philips med ambilight

Spille på instrumentet

Drikke meg full

Kjøre mc

Ha sex

Lage favorittmat

Anonymkode: 8c38a...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser en del film og serier på Netflix og tilsvarende, henger her, ser litt rundt på youtube, og gamer, for det meste gamle spill jeg spilte da jeg var tenåring, av type Police Quest, Day of the Tentacle osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...