Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2023 #21 Del Skrevet 12. mai 2023 Folk har da ikke noe med hvorfor noen har kjøpt seg slike dukker. Uansett årsak; kos deg med dem, trådstarter. Jeg hadde ikke løftet på et øyenbryn om jeg hadde besøkt deg og sett dem. 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #22 Del Skrevet 13. mai 2023 Ser jo ut som ekte barn 😟 Anonymkode: 31917...0c0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #23 Del Skrevet 14. mai 2023 Kjenner ei som faktisk sa en gang at folk som er lettere psykisk utviklingshemmet ikke burde få lov til å ha sånne dukker fordi de kunne jo få lyst på en ordentlig baby, og da var det vist uforsvarlig ifølge henne. Hvem skulle kontrollert hvem som skaffet seg sånne dukker liksom? Anonymkode: cdbc4...4a0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #24 Del Skrevet 14. mai 2023 Synes disse er perfekt for noen som ønsker seg barn sterkt men av grunner ikke får det, er dette noe som hjelper deg, så ikke skjul det. Jeg var ufrivillig barnløs i 11 år. Hadde jeg fortsatt i samme forhold, så hadde jeg også gått for dette Anonymkode: 0047b...6b5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeAnonym Skrevet 1. september 2024 #25 Del Skrevet 1. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (På 12.5.2023 den 14.14): Nei, syns de dukkene er skikkelig creepy, ser ut som døde spebarn. Nei, det gjør de ikke, døde spedbarn ser mye verre ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #26 Del Skrevet 2. september 2024 Skulle gjerne hatt ei å strikke klær til 😀 Anonymkode: 9666f...9dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #27 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg følger ei som har sånne unger og hun er blidere enn sola når en ny unge presenteres i armkroken hennes. De er så fint laget og svært naturtro. Selv har jeg aldri holdt i en dukke, men hvis de har litt tyngde som en liten unge vil jeg tro at det gir stor glede og selskap. Syns det er kjempefint at den muligheten finnes. Anonymkode: 8a96f...119 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #28 Del Skrevet 2. september 2024 Pass på at du ikke blir knyttet til den da, plutselig klarer du ikke å dra ut uten den 😅 Anonymkode: 1153d...39d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. september 2024 #29 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 14.18): Denne er bla kjempe søt❤️ Anonymkode: 46a63...91e Har du link til disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #30 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 14.13): Er det noen flere her inne som samler på sånne dukker? Jeg har dem bare til pynt, og prøver noen ganger klær på dem som jeg syr og strikker. Og litt fascinerende at de ser ut som ekte babyer. Men ettersom jeg har skjønt så mener mange at man er syk eller ikke helt normal om man er interessert i sånne dukker. Og jeg føler jeg må gjemme dem bort når jeg får besøk. Hva er din mening? Anonymkode: cdbc4...4a0 Det er mange som liker å dømme andre. De har som regel ikke medisinsk kompetanse og har ingen grunn til å anta at noen med en spesiell hobby er "syk". Jeg har inntrykk av at en del av dem som velger like dukker, gjør det fordi de av ulike årsaker ikke kan få barn. Jeg synes folksom er så åpent fordomsfulle virker ganske enkle, egentlig. Kod deg med dukkene om det gir deg glede. 😊 Anonymkode: 6d1ec...404 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nali Skrevet 25. november 2024 #31 Del Skrevet 25. november 2024 Syns dukker som ser "reelle" ut er virkelig ekle... Hadde ikke engang "baby" dukker som barn, så kanskje det spiller en rolle. Men nei, jeg vil ikke dømme de som er glad i dem... så lenge jeg ikke trenger å se dem... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #32 Del Skrevet 25. november 2024 Eneste grunnen jeg kan forstå, er hvis man strikker eller syr mye tøy til baby i en viss størrelse. Da kan det være kjekt å prøve på. Ellers synes jeg slike dukker er skikkelig ekle. De skal se ut som ekte babyer? Noen damer triller rundt på disse som erstatning for ekte babyer? Det forstår jeg ikke. Hvis man er traumatisert etter å ha mistet et barn, bør man få hjelp. Jeg har mistet en baby. Det er det verste jeg har opplevd. Aldri i verden om jeg kunne erstatta min døde baby med en dukke. Anonymkode: b1b79...ba3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. desember 2024 #33 Del Skrevet 8. desember 2024 Honey Dew skrev (På 2.9.2024 den 20.58): Har du link til disse? Ikke meg du spurte, men jeg fant den dukken hos nederlandske Amazon (flere andre mer upålitelige leverandører var å finne, men de vil jeg ikke linke til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #34 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg tenker automatisk psykiatri når jeg ser disse dukkene ja, men det betyr jo ikke at jeg har rett, og mine fordommer er jo uvesentligheter. Anonymkode: 6b7ff...fee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #35 Del Skrevet 14. desember 2024 Det høres skikkelig koselig ut å strikke til dem, og prøve på klær. Kos deg med dem du. Anonymkode: 4c1ef...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #36 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 14.13): Og jeg føler jeg må gjemme dem bort når jeg får besøk. Hva er din mening? Anonymkode: cdbc4...4a0 Gjem dem. Eller kast dem. Anonymkode: 06e3e...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #37 Del Skrevet 14. desember 2024 Skal være ærlig, du gjør lurt i å gjemme de unna når du får besøk. Er det et barn som har det som leke er det forståelig. Eller noen som øver seg til å få barn- skifte på osv. Men viss det blir brukt som pynt... ja da ville jeg trodd at vedkommende hadde noen løse skruer. Anonymkode: 1ab98...312 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå