Cecilie82 Skrevet 12. mai 2023 #1 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) Har lenge hatt Bjørn axen hårkur, menn har i det siste fått tørt hår, tenkte å oppgradere. Så en youtuber (frisør) anbefalte den generelle Maroccon oil. Sa bare vask oftere med den kuren om du har tørt hår. Noen som har erfaringer med den? Endret 12. mai 2023 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg likte ikke den kuren og den gjorde ikke noe for mitt hår når det var tørt. Anbefaler redken all soft hvis du har tørt hår Anonymkode: 73c08...ca9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg har ikke testet kuren, men har prøvd oljen, syntes den var helt jævlig, rett og slett... Den er alt for tyktflytende til at det er mulig fordele jevnt i mitt hår. Anonymkode: 012c2...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg likte ikke den kuren og den gjorde ikke noe for mitt hår når det var tørt. Anbefaler redken all soft hvis du har tørt hår Anonymkode: 73c08... Endret 12. mai 2023 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg likte ikke den kuren og den gjorde ikke noe for mitt hår når det var tørt. Anbefaler redken all soft hvis du har tørt hår Anonymkode: 73c08...ca9 Dvs redkeen all soft heavy cream super treatment cream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg har den og bruker den i stedet for balsam. Det blir ikke gjenkjøp når den er tom, jeg synes ikke den er verdt prisen. Jeg har langt rett hår som blir tørt i tuppene, synes andre hårkurer jeg har prøvd har vært mye bedre. Anonymkode: 6bbf1...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 12. mai 2023 #7 Del Skrevet 12. mai 2023 Synes Moroccanoil er litt oppskrytt, men helt ok. Foretrekker Wella Sp Luxe eller Kerastase Elixir Ultime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. mai 2023 #8 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg likte ikke den kuren og den gjorde ikke noe for mitt hår når det var tørt. Anbefaler redken all soft hvis du har tørt hår Anonymkode: 73c08...ca9 All Soft kuren gjorde håret mitt tørrare så gav min vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #9 Del Skrevet 12. mai 2023 Morrocan oil er fantastiske produkter. Har gjort mitt tørre hår silkemykt. Anonymkode: e91b7...371 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 12. mai 2023 #10 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg elsker morrocan oil kuren med brun kant. Den har gjort underverker på håret mitt, spesielt da jeg bleket det i stykker hos frisøren. Jeg bruker også oljen for å slippe styret med kuring for ofte. Redken, wella og kerastase har gjort nada når jeg har trengt det mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Del Skrevet 12. mai 2023 Olje gir ingen fuktighet; men det låser inn fuktighet som du har påført tidligere. Eller vannet som eventuelt er igjeb i hårstråene etter vask. Anbefaler ellers ren shea butter 🙏🏻 Anonymkode: 539e2...645 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 19. mai 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 19. mai 2023 EmKay skrev (På 12.5.2023 den 12.17): Synes Moroccanoil er litt oppskrytt, men helt ok. Foretrekker Wella Sp Luxe eller Kerastase Elixir Ultime Wella var ikke dum. Hvilken sjampo og balsam bruker du til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 19. mai 2023 #13 Del Skrevet 19. mai 2023 Cecilie82 skrev (6 timer siden): Wella var ikke dum. Hvilken sjampo og balsam bruker du til denne? Det beste er jo helt sikkert å bruke tilhørende produkter, men jeg synder og bruker Define Argan Oil fra butikken, og legger litt mer i håroljen istedet. Har gjort det noen år og det funker greit 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 21. mai 2023 EmKay skrev (På 19.5.2023 den 18.24): Det beste er jo helt sikkert å bruke tilhørende produkter, men jeg synder og bruker Define Argan Oil fra butikken, og legger litt mer i håroljen istedet. Har gjort det noen år og det funker greit 🙈 Trenge nok noe annet siden jeg har endel frizz. Men takk for tips. Akkurat nå e det Bjørn axen. Går under ok den okså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå