AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Del Skrevet 12. mai 2023 Hei, noen som har erfaring med henne og vet om hun pleier å treffe på kjærlighet og evnt tid? Er hun flink? Evnt andre dere anbefaler Anonymkode: b0822...6f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Del Skrevet 13. mai 2023 Ingen? Hvem andre evnt er flinke da? Anonymkode: b0822...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #3 Del Skrevet 13. mai 2023 Spør spm ditt her så svarer jeg deg i morgen, hilsen god tarot legger Anonymkode: d165c...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Spør spm ditt her så svarer jeg deg i morgen, hilsen god tarot legger Anonymkode: d165c...083 Nei takk, jeg spørr spesifikk om denne rådgiver på linjen Anonymkode: b0822...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #5 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 14.5.2023 den 1.37): Spør spm ditt her så svarer jeg deg i morgen, hilsen god tarot legger Anonymkode: d165c...083 Hei kan du legge kort på meg? Kjærlighet, kan du se på meg og c? Kommer vi til å finne sammen igjen ? Anonymkode: b0822...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #6 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei kan du legge kort på meg? Kjærlighet, kan du se på meg og c? Kommer vi til å finne sammen igjen ? Anonymkode: b0822...6f6 Hei! Nei, jeg ser ikke det, fordi det for useriøst og du setter en høyere standard en han kan nå. Hvilket er veldig flott. Han sier ikke nei takk til ett forhold basert på sex, men det vil ikke være nok for deg. Det mangler dybde og intimet i dette forholdet, og du vet du fortjener bedre. Anonymkode: d165c...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #7 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Nei, jeg ser ikke det, fordi det for useriøst og du setter en høyere standard en han kan nå. Hvilket er veldig flott. Han sier ikke nei takk til ett forhold basert på sex, men det vil ikke være nok for deg. Det mangler dybde og intimet i dette forholdet, og du vet du fortjener bedre. Anonymkode: d165c...083 Dette er jo hel bom i forhold til relasjon og hvem vi er for hverandre 15 år og 3 barn sammen, dybden har aldri manglet mellom oss det er den som har drevet det her fremover mye lengre enn hva utvendige omstendigheter har satt premisser for, tenker det er greit å gi en tilbakemelding ang du bommer på omstendigheter her, da kan jeg ikke stole på hva du får opp ang gjennforening eller ikke heller Anonymkode: b0822...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 28. mai 2023 #8 Del Skrevet 28. mai 2023 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #9 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er jo hel bom i forhold til relasjon og hvem vi er for hverandre 15 år og 3 barn sammen, dybden har aldri manglet mellom oss det er den som har drevet det her fremover mye lengre enn hva utvendige omstendigheter har satt premisser for, tenker det er greit å gi en tilbakemelding ang du bommer på omstendigheter her, da kan jeg ikke stole på hva du får opp ang gjennforening eller ikke heller Anonymkode: b0822...6f6 Takk for tilbakemelding, det var det jeg så, men beklager at det ble feil. Anonymkode: d165c...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå