AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #21 Del Skrevet 12. mai 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: https://www.nettavisen.no/livsstil/a-vaske-bilen-hjemme-er-allerede-forbudt-i-sverige-og-tyskland-na-kan-det-bli-strammet-inn-i-norge/s/12-95-3423971974 Anonymkode: 8a39e...d57 Herre min hatt! Det vil være nok et tåpelig forbud jeg ikke kommer til å følge. Godt å ha privat garasje. Får vel snart ikke dusje i eget hjem med mindre man installerer tidsbegrensning på hvor lenge vannet renner. Anonymkode: 5dbde...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 12. mai 2023 #22 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva mener du skal skje da? at politiet kommer og sier "Nei, stopp, du har ikke lov til å bruke zalo på bilen din. Du må komme med oss ned til stasjonen". Anonymkode: 84fa3...e1a Sånn som de gjorde da folk dro på fest under pandemien, mener du? Eller når folk var flere enn 5 stk hjemme? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 12. mai 2023 #23 Del Skrevet 12. mai 2023 Eneste som jeg får i tankene må være at det er pga evt vanningsforbud og datovanning som flere kommuner har i sommerhalvåret.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #24 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva mener du skal skje da? at politiet kommer og sier "Nei, stopp, du har ikke lov til å bruke zalo på bilen din. Du må komme med oss ned til stasjonen". Anonymkode: 84fa3...e1a Folk som bruker Zalo til å vaske bilen burde uansett blitt bøtelagt og fått en prikk på førerkortet. Fjugur skrev (20 minutter siden): Eneste som jeg får i tankene må være at det er pga evt vanningsforbud og datovanning som flere kommuner har i sommerhalvåret.. Det er mange rare kjemikalier som renner av en bil under vasking, spesielt ved motorvask og vasking av understellet. Såpe er heller ikke bra for miljøet, vaskehaller behandler vel avrenningen og avfallet sånn at det ikke kommer ut i naturen. Anonymkode: aad49...b8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #25 Del Skrevet 12. mai 2023 Hvorfor finner vi oss i det? Anonymkode: bf078...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. mai 2023 #26 Del Skrevet 14. mai 2023 Jada der er lov og vaske bilen hjemme skal gjøre det på Mandags kveld da den skal på PKK på Tirsdag og det stor Ren og ryddig på NAFS hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #27 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 14.11): Hva mener du skal skje da? at politiet kommer og sier "Nei, stopp, du har ikke lov til å bruke zalo på bilen din. Du må komme med oss ned til stasjonen". Anonymkode: 84fa3...e1a Zalo på bilen? 😳😳😳 Anonymkode: 61643...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #28 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 8.54): Har hørt noe om at det ikke lengre er lov å vaske bilen hjemme. Stemmer dette? Anonymkode: 47271...b64 Dette er noe Miljøpartiet de Grønne ønsker å innføre. Men de har ikke fått gjennomslag for det enda. I praksis bruker de som begrunnelse at såpe, avfetting forurenser og at vask skal i fremtiden kun skje på dedikerte godkjente plasser med rensing mm hvor man betaler for å leie.. I praksis vil det bli forbudt å vaske sykkel, bil ++ på egen tomt. HVIS sosialistene får fortsette. Folk burde jo kjenne lusa på gangen her. Forbud forbud forbud over hele linja. Måtte nesten le når kjøtttforbudet i kommunale barnehager i MPG kontrollerte områder kom sist uke. 1. Forby alt annet en offentlige barnehager. Trinn 2 Forby kjøtt i kommunale barnehager (de eneste lovlige). Plutselig har ingen foreldre alternativer og sosialistene kontrollerer hva barna spiser. Og dette stemmer man på. Nordmenn elsker formyndere. Anonymkode: 6160f...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #29 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 20.37): Hvorfor finner vi oss i det? Anonymkode: bf078...5ff Fordi vi er nordmenn. Og vi stemmer på sosialistene. Vi kommer til og med til å angi naboen hvis han vasker bilen på egen tomt. Vi godtar absolutt alt. Anonymkode: 6160f...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 19. mai 2023 #30 Del Skrevet 19. mai 2023 Om det blir ulovlig å vaske bilen og sykkelen hjemme, da må det da bli ulovlig å vaske huset og..... Eller tømme noen hundre tusen tonn med salt på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #31 Del Skrevet 19. mai 2023 Tiuren skrev (43 minutter siden): Om det blir ulovlig å vaske bilen og sykkelen hjemme, da må det da bli ulovlig å vaske huset og..... Eller tømme noen hundre tusen tonn med salt på veien? De bare erstatter det med 100% MG eller CC, fremfor å blande med salt slik de gjør nå og hevder de har kuttet ut salt. 😂 Men heldigvis er jo ikke dette en realitet, det må jo finnes andre løsninger på dette problemet, som feks at man kun kan vaske med mindre skadelige kjemikalier hjemme som ikke påvirker grunnvann osv på samme måte. Anonymkode: ade92...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 19. mai 2023 #32 Del Skrevet 19. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: De bare erstatter det med 100% MG eller CC, fremfor å blande med salt slik de gjør nå og hevder de har kuttet ut salt. 😂 Men heldigvis er jo ikke dette en realitet, det må jo finnes andre løsninger på dette problemet, som feks at man kun kan vaske med mindre skadelige kjemikalier hjemme som ikke påvirker grunnvann osv på samme måte. Anonymkode: ade92...eaf For ikke å snakke om all solkremen vi smører på oss for så å skylle det av i sjøen.... Solkrem er ganske potent kjemi, det vet alle som har fått det på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #33 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 14.15): Bilen min har aldri blitt vasket i bilvask og jeg kommer heller aldri til å gjøre det. Ikke en sjanse i havet for at jeg sender min bil inn i en sånn maskin. Handler ikke om prisen for min del, men bilen. Anonymkode: 8a444...502 Enig ! Kan til nød gå på selvvask i vinterhalvåret Anonymkode: 132ff...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #34 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 14.20): Herre min hatt! Det vil være nok et tåpelig forbud jeg ikke kommer til å følge. Godt å ha privat garasje. Får vel snart ikke dusje i eget hjem med mindre man installerer tidsbegrensning på hvor lenge vannet renner. Anonymkode: 5dbde...65f Velkommen til SV/MDG-samfunnet, styrt av Woke/PK-gjengen fra generasjon Z Anonymkode: 132ff...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå