AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Del Skrevet 11. mai 2023 Hva er vanlig? Er ikke invitert til bryllupet. Anonymkode: a1059...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 12. mai 2023 #2 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg ville kjøpt en gave, kanskje de har en ønskeliste du kan finne noe fra. Ville nok lagt meg på opp til kr 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg ville IKKE kjøpt gave, og hvis jeg gjorde det ville jeg passet på å holde meg under 500,- iallefall! Anonymkode: 8f4b6...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. mai 2023 #4 Del Skrevet 12. mai 2023 Hadde ikke kjøpt gave i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 12. mai 2023 #5 Del Skrevet 12. mai 2023 Det kommer helt an på relasjonen. Dersom du har møtte datteren mye opp gjennom oppveksten, er det ikke unaturlig å gi noe. Er det derimot slik at du mest har hørt om henne, er det ikke naturlig å gi gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 12. mai 2023 #6 Del Skrevet 12. mai 2023 Vanlig i vår omgangskrets. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #7 Del Skrevet 12. mai 2023 Det er vanlig her jeg bor (Men heller ingen som reagerer om du IKKE gir noe). Spør venninna di om de har lagt ut ønskeliste, eller evt et kontonr for pengegaver. Gi etter ønske og evne, enten det er 50kr eller 500kr Anonymkode: 11425...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #8 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg fikk av min mors nærmeste venninner selv om de ikke var invitert. Min mor ga til de også. Kan legge til at min mors venninner også har barn i min alder så alle har hengt sammen ved flere anledninger. Jeg kommer til å gi til mine nærmeste venninners barn også når den tid kommer. Anonymkode: ec230...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 13. mai 2023 #9 Del Skrevet 13. mai 2023 Det spørs hvor nære venninner du og brudens mor er. Jeg ville gitt bryllupsgave til barna til to-tre av mine nærmeste venninner, men ikke til flere. Antakelig hadde jeg lagt meg på en gave til 4-500 kroner, enten fra ønskelista eller en god vin, en champagneflaske eller eventuelt sendt blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå