Gå til innhold

Er det bare jeg som er lei av å ha tynt hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd alt av midler for å få tykkere hår men det er like tynt og glatt. Finnes det en kur der ute som faktisk kan virke mot glatt, tynt, flatt hår? Og ikke snakk om hårprodukter osv for har prøvd alt 🙈 brukt 1000envis av kroner på dette.

Anonymkode: 06104...5df

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å akseptere at slik er håret ditt. Det er som om du skulle ønske du hadde smilehull når du ikke har det 

Anonymkode: 69bfe...551

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er bare å akseptere at slik er håret ditt. Det er som om du skulle ønske du hadde smilehull når du ikke har det 

Anonymkode: 69bfe...551

Veldig hjelpsomt...

Anonymkode: 06104...5df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig tynt og fluffy hår, ikke krøller og ikke krus. Kanskje brus.. Jeg skaffet meg hair extension. Tape extension. Det er fremdeles tynt, men tykkere enn mitt tynne hår. Kan ikke gjøre alt mulig med det for tapene kan vises, men føler meg mye bedre med disse tapene. Er har faktisk vært  en stor «sorg» om man kan kalle det det å ikke ha det tykke håret jeg føler alle har. 

Anonymkode: 8b4b5...7e0

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det finnes ingen kur. Håret ditt er som det er. Du får eventuelt få deg extensions. 

Anonymkode: 827be...b5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har veldig tynt og fluffy hår, ikke krøller og ikke krus. Kanskje brus.. Jeg skaffet meg hair extension. Tape extension. Det er fremdeles tynt, men tykkere enn mitt tynne hår. Kan ikke gjøre alt mulig med det for tapene kan vises, men føler meg mye bedre med disse tapene. Er har faktisk vært  en stor «sorg» om man kan kalle det det å ikke ha det tykke håret jeg føler alle har. 

Anonymkode: 8b4b5...7e0

Samme her, har tenkt på extensions men er for dyrt for meg 😔 er derfor jeg hadde håpet det fantes piller eller andre mirakelkurer.

Anonymkode: 06104...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samme her, har tenkt på extensions men er for dyrt for meg 😔 er derfor jeg hadde håpet det fantes piller eller andre mirakelkurer.

Anonymkode: 06104...5df

Det finnes ikke, b vitaminer og ølgjær kan hjelpe om du har mangler, men luxushair.no er ganske billig

Anonymkode: c7d33...af0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er lei av å ha tynt hår?
Neppe. Det er over 7 milliarder mennesker på jorden. Sikkert en eller to til som er lei. 

Anonymkode: 99b42...8ac

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å være lei, men det er ikke noe å få gjort med det. Bortsett fra extensions eller parykk. 

Anonymkode: 20d6e...37d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt hår er tynt på toppen, så jeg kan ikke ha extensions der oppe.

Anonymkode: 49b73...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mitt hår er tynt på toppen, så jeg kan ikke ha extensions der oppe.

Anonymkode: 49b73...fd1

Ingen har extensions på toppen av hodet

Anonymkode: c7d33...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å få gjort med det desverre. Parykk da evn 

Vi er millioner som bare har måttet akseptere vårt tynne pistrete hår. 

Når jeg samler alt håret mitt så er det mindre enn 1cm i diameter nederst i mengden. Samme mengde andre har i bare 1/5 av panneluggen sin det er ALT håret mitt.... Så nei du er hvertfall ikke alene men stopp å kast bort pengene dine for det er ikke noe å få gjort med det desverre 

Anonymkode: 4744d...48d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som har dokumentert effekt på enkelte typer håravfall (ikke telogent effluvium) er jo minoxidil. Det må brukes hele tiden, og stopper man går effekten bort.

Eventuelt finnes det jo toppere (delparykker man setter på toppen), nokså dyrt det også. 
 

For generelt sunt, men tynnere hår kan man ha extensions - men ikke for hårtap. De er jo tunge for håret, og gir da mer hårtap. 

Anonymkode: b0785...ab3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å legge til at for å fylle litt ut i tynnere partier som har hårvekst kan man også forsøke slike fargede hårpuddere/pulver. Men det er mest om man bare er litt tynn i enkelte mindre områder og ellers har OK mengde. 

Anonymkode: b0785...ab3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også veldig tynt og dårlig selvtillit ift det:( Ikke noe hjelper, men bruker noen fester med tape-extension for litt fylde. Men må ha det best bak og ikke for langt foran. Har dessverre viker og veldig dårlig hårvekst foran og på toppen.

Anonymkode: c0a72...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er det bare jeg"- tråder når nye lavmål.

Anonymkode: 7df32...4f9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Veldig hjelpsomt...

Det var jo faktisk det, selv om du ikke likte svaret...  AB var sikkert mer hjelpsom enn meg, for jeg foreslår å guuugle "parykk" som evt. neste skritt... 

Jeg har ekstremt tykt hår og kunne godt tenke meg tynner, om det er til noen hjelp😅 Finnes ingen produkter som gjør det  tynnere...  Det eneste jeg kan gjøre er å klippe meg helt kort, og/eller innfinne meg med at "sånn er håret mitt"...  

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (5 minutter siden):

Hårtransplantasjon 

Tar ikke det bare hår fra ett sted på hue til et annet?

Anonymkode: 08274...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...