Blingblingtahei Skrevet 11. mai 2023 #21 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tar ikke det bare hår fra ett sted på hue til et annet? Anonymkode: 08274...8e5 Jo, hvis det er tynt på toppen eller du har viker så flytter de hårsekker fra nakken og frem til der du ønsker det. Så det blir ikke tykkere i den forstand, men du får et annet hårfeste og får rammet inn ansiktet bedre tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #22 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det eneste som har dokumentert effekt på enkelte typer håravfall (ikke telogent effluvium) er jo minoxidil. Det må brukes hele tiden, og stopper man går effekten bort. Eventuelt finnes det jo toppere (delparykker man setter på toppen), nokså dyrt det også. For generelt sunt, men tynnere hår kan man ha extensions - men ikke for hårtap. De er jo tunge for håret, og gir da mer hårtap. Anonymkode: b0785...ab3 Hva er minoxidil? Anonymkode: 06104...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #23 Del Skrevet 11. mai 2023 Har du prøvd hair luxious fra apoteket? En på jobb som skryter voldsomt av den. Jeg ser jo også at håret hennes er fyldigere, og vikene har nå blitt dekket av "babyhår". Aldri testet selv, så dyrt! Nesten 1000 kr for shampoen og balsamen. Anonymkode: 95000...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #24 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er minoxidil? Anonymkode: 06104...5df Den kvinnelige varianten av finasteride. Finasteride er eneste vitenskapelig bevist å hjelpe mot hårtap hos menn. Viker, måne osv og ikke mot generelt tynt hår. Jeg har prøvd minoxidil i over et år uten effekt Anonymkode: 4744d...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #25 Del Skrevet 11. mai 2023 Om det var mulig så kunne du fått halve håret mitt. For det er altfor tykt og for mye. Skulle ønske at jeg hadde mindre og tynnere hår. Så vi har problemer med håret, men forskjellige Anonymkode: 90aa9...1f6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #26 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du prøvd hair luxious fra apoteket? En på jobb som skryter voldsomt av den. Jeg ser jo også at håret hennes er fyldigere, og vikene har nå blitt dekket av "babyhår". Aldri testet selv, så dyrt! Nesten 1000 kr for shampoen og balsamen. Anonymkode: 95000...2a4 Det kan være noe, takk for tips 🥰 Anonymkode: 06104...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #27 Del Skrevet 12. mai 2023 Har du alltid hatt tynt hår så får du ikke gjort noe (annet enn extensions). Har du hatt tykt hår hele livet, men plutselig fått tynt, så vil jeg anbefale en tur til lege for å utelukke stoffskifteproblemer eller mangler på vitaminer/mineraler. Anonymkode: 2ac58...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #28 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker 42 skrev (3 timer siden): Det var jo faktisk det, selv om du ikke likte svaret... AB var sikkert mer hjelpsom enn meg, for jeg foreslår å guuugle "parykk" som evt. neste skritt... Jeg har ekstremt tykt hår og kunne godt tenke meg tynner, om det er til noen hjelp😅 Finnes ingen produkter som gjør det tynnere... Det eneste jeg kan gjøre er å klippe meg helt kort, og/eller innfinne meg med at "sånn er håret mitt"... Du kan jo faktisk tynne det ut da. En dyktig frisør gjør dette kjempeenkelt og fint Anonymkode: 2ac58...978 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #29 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du prøvd hair luxious fra apoteket? En på jobb som skryter voldsomt av den. Jeg ser jo også at håret hennes er fyldigere, og vikene har nå blitt dekket av "babyhår". Aldri testet selv, så dyrt! Nesten 1000 kr for shampoen og balsamen. Anonymkode: 95000...2a4 Er ikke Hair luxious tabletter? Hvorfor skriver du shampo og balsam da? Anonymkode: eda2f...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #30 Del Skrevet 12. mai 2023 Finnes ingen mirakelkur. Selv har jeg hatt tynt hår hele livet, noe som har påvirket (og fremdeles påvirker) selvtilliten min. Fikk litt fyldigere hår etter jeg begynte å spise mer mat og mer næringsrikt (slet med spiseforstyrrelser i tenårene), men håret er fortsatt tynt. Etter jeg tok p-stav føler jeg håret har blitt litt tynnere igjen... Jeg har prøvd det meste av kurer. Brukt altfor mye penger på hårprodukter. Ingenting hjelper. Anonymkode: 5721e...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. mai 2023 #31 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har prøvd alt av midler for å få tykkere hår men det er like tynt og glatt. Finnes det en kur der ute som faktisk kan virke mot glatt, tynt, flatt hår? Og ikke snakk om hårprodukter osv for har prøvd alt 🙈 brukt 1000envis av kroner på dette. Anonymkode: 06104...5df Nei, det finnes ikke. Du er skapt med et visst antall hårrøtter på hodet, og det er jo ikke sånn at du plutselig kan gro noen nye pga du tar vitaminer eller smører deg inn på hodeskallen med noe som lover gull og grønne skoger. Det funker ikke. Har man tynt hår fra naturens side, så har man det. Eneste er at man som gravid ofte ikke feller de daglige hårstråene man normalt røyter. De blir sittende på hodet pga graviditetshormonene. Jeg har aldri hatt så tykt hår som da jeg var gravid, verken før eller siden. Men dessverre begynte jeg å røyte som normalt igjen etter at barnet var født, og håret ble like tynt som før. Jeg har alltid godtatt at det bare er sånn jeg er. Har ikke brukt en krone på "mirakelkurer", fordi jeg vet at det bare er bullshit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie833111 Skrevet 12. mai 2023 #32 Del Skrevet 12. mai 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Samme her, har tenkt på extensions men er for dyrt for meg 😔 er derfor jeg hadde håpet det fantes piller eller andre mirakelkurer. Anonymkode: 06104...5df Lag din egen hårolje av rosmarin og oregano (søk på youtube for hvordan du lager det, veldig enkelt) Masser denne oljen inn i hodebunnen saaakte men dypt mens du bøyer hodet nedover så ofte som mulig. Det krever at du fortsetter med det regelmessig, men håret vil vokse raskere og dermed oppleves tykkere. Jeg har holdt på i seks måneder og jeg har mye nytt babyhår som jeg aldri tidligere har hatt, og vikene mine har begynt å vokse hår igjen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldertøsa Skrevet 12. mai 2023 #33 Del Skrevet 12. mai 2023 Nei, jeg er lei av å ha kjempetykt hår. Særlig slitsomt er det om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #34 Del Skrevet 12. mai 2023 Har hestehale som en pekefinger ved strikken. Må legge det pent for å dekke skalpen. Men gidder ikke bruke tid på det, eller tenke på det,fordi det er ikke noe å gjøre med det.... Anonymkode: 89f2e...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå