Gå til innhold

6899-Til eg dør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett dokumentar serien om artisten Kjartan Lauritzen aka Per Äki Sigurdsson Kvikne, som kjøper hotell i Balestrand med dama og kjæresten.

For en slappfisk🙈

Må si dama hans har tålmodighet som en lang vinter og er veldig veldig glad i han.

Anonymkode: e41ac...cf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor syns du han er en slappfisk? Han spilte vel konserter hele sommeren igjennom, i tillegg til at han slet med angst og depresjoner. Var jo kjæresten hans som satte ned foten og sa at han ikke kunne jobbe på hotellet i tillegg.

Og hele hans karriere som artisten Kjartan Lauritzen var vel grunnen til at de hadde penger til å kjøpe hotellet, og de var helt avhengige av konsertinntektene for å kunne betjene utgiftene.

Jeg ble imponert av dem alle sammen! Skikkelig tøft å flytte tilbake til bygda og skape noe selv med så stor risiko. Anbefale virkelig å se serien! :)

Anonymkode: 4e843...595

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor syns du han er en slappfisk? Han spilte vel konserter hele sommeren igjennom, i tillegg til at han slet med angst og depresjoner. Var jo kjæresten hans som satte ned foten og sa at han ikke kunne jobbe på hotellet i tillegg.

Og hele hans karriere som artisten Kjartan Lauritzen var vel grunnen til at de hadde penger til å kjøpe hotellet, og de var helt avhengige av konsertinntektene for å kunne betjene utgiftene.

Jeg ble imponert av dem alle sammen! Skikkelig tøft å flytte tilbake til bygda og skape noe selv med så stor risiko. Anbefale virkelig å se serien! :)

Anonymkode: 4e843...595

Ja de jobbet imponerende men broren og de andre som hjalp til var jo også med på å spille konsert.

Visste ikke at han har angst og depresjon så kanskje derfor de skånet han 

Ts

Anonymkode: e41ac...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett ferdig alle episodene, er dypt imponert over hva de har klart å få til, bøyer meg i støvet. 

Sitter ikke igjen med inntrykk av at han er slappfisk jeg heller.. 🤔 

Anonymkode: 69522...7c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja de jobbet imponerende men broren og de andre som hjalp til var jo også med på å spille konsert.

Visste ikke at han har angst og depresjon så kanskje derfor de skånet han 

Ts

Anonymkode: e41ac...cf4

Kjæresten sa jo i serien at han sliter med angst og depresjon i perioder. Husker ikke eksakt episode, men det ble sagt.

Anonymkode: 152db...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kjæresten sa jo i serien at han sliter med angst og depresjon i perioder. Husker ikke eksakt episode, men det ble sagt.

Anonymkode: 152db...24b

Det stod som tekst på skjermen, så sikkert lett å gå glipp av.

Jeg tror det er vanskelig å forstå hvilket press man har som frontfigur. Per sier selv at Kjartan Lauritzen ikke bare er han, men også broren og kompser. Men Per er frontfigur og kjendisen,  og den alle er der for å se og vil ha selfies med. Syns det var veldig fint å se at de rundt han skjermet han fra å jobbe seg i hjel når det mentale tydelig sa ifra at han måtte slappe av. 

Men dama hans Randi er virkelig en maskin da! De er noen år yngre enn meg og jeg syns de virka veldig modne og arbeidsomme.  Likte veldig godt serien!

Anonymkode: 4e843...595

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har sett serien idag, og for en fin gjeng de er! Spent på hvordan det går med hotellet etterhvert, etter første sommeren. Å starte opp hotell og drifte det aleine er drithardt arbeid, så at de tjente penger første sesong var jo kjempebra. 

Anonymkode: 920e4...4c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...