Gå til innhold

Ååååh! Jeg har ikke fått gjort vårrengjøringen enda!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og nå er det bare et par uker igjen av våren. Det haster!

Men det er så mye annet drit som tar opp tiden.

Noen andre i samme båt?

Anonymkode: 4f1c5...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri gjort vårrengjøring. Vasker etter behov, hele året rundt.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , samme her. Men nå må noe gjøres her snart. Må få ordnet før den 17.

Anonymkode: 0919a...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva består vårrengjøring av da TS siden det MÅ gjøres når det er vårmånder på kalenderen?? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er det neste år også.

Anonymkode: cec07...22e

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårrengjøring? :hoho:

Jeg skal si meg fornøyd hvis vi klarer å få ryddet og støvsugd hele huset i løpet av en uke, og samtidig klarer å holde bad, kjøkken og klesvask under kontroll.

Anonymkode: d66bf...a7b

  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vårrengjøring???

Anonymkode: ca6e5...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vårrengjøring???

Anonymkode: ca6e5...91d

Her har jeg vasket hus i dag og det er vår da regnes det vel som vårrengjøring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag ettermiddag og kveld er satt av til vårrengjøring. 

 

Anonymkode: 03218...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker hver uke, av og til flere ganger i uka, hele året. Ser ikke behov for en egen "vårregnjøring".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rydder og gjør rent, ved behov. Aldri drevet med vårrengjøring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor MÅ det gjøres når det er vårmåned? 😅 vask når det trengs, så slipper du det der 

Anonymkode: a495a...c12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :( Tar vanligvis rundvasken i vinterferien, men i år så hadde jeg en ødelagt fot akkurat da. Utsatte til påskeferien, men da måtte jeg jobbe med en eksamensmappe, siden jeg ikke fikk tid til den tidligere pga mye overtid på jobb. Nå har jeg fri neste uke, og får gjort ferdige eksamensmappe + eksamen innen 17. mai. Så skulle ta rundvasken resten av uka. Men jammen fikk jeg opp elever over en lav sko, så da må jeg bruke de dagene på dem.

Akkurat nå tenker jeg at det ikke blir noen rundvask før til høsten 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke konseptet. Vasker dere kun en gang i året? Hva er forskjellen på å vaske huset på våren vs. vaskingen man gjør resten av året?

Anonymkode: 5fef3...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vaska et rom og pusset alle vinduene, mer får jeg ta utover sommeren. Som du sier ; det er tusen andre ting. 

Anonymkode: fac6d...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg skjønner ikke konseptet. Vasker dere kun en gang i året? Hva er forskjellen på å vaske huset på våren vs. vaskingen man gjør resten av året?

Anonymkode: 5fef3...7c1

Du vasker vel ikke husvask hele året. Grundig vask, vask av vegger , vinduer, bak komfyr og inni skap osv. 

Anonymkode: fac6d...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ikke jeg heller.. har det fint og ryddig og tar de store tingene litt underveis.. ikke stress med det.. ingen andre enn deg vet hva som burde vært gjort. 

Anonymkode: 18e1c...e99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser naboene mine styrer i hagen, men for å være ærlig har jeg ingen ide om hva jeg burde styre med i min. Har aldri hatt ansvar for en hage før, det er ingenting i den da, så kanskje den bare kan være sånn inntil videre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du vasker vel ikke husvask hele året. Grundig vask, vask av vegger , vinduer, bak komfyr og inni skap osv. 

Anonymkode: fac6d...958

Disse tingene har jeg aldri vasket på mitt hus. Jeg tar litt fingerflekker der og da når det kommer på vinduet etter småbarn underveis, men ingenting du ramser opp er noe jeg vasker noensinne. Huset fremstår likevel som rent og pent. Helt sykt at folk faktisk bruker tid på å vaske slike ting når det er helt unødvendig.

Anonymkode: 78847...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Disse tingene har jeg aldri vasket på mitt hus. Jeg tar litt fingerflekker der og da når det kommer på vinduet etter småbarn underveis, men ingenting du ramser opp er noe jeg vasker noensinne. Huset fremstår likevel som rent og pent. Helt sykt at folk faktisk bruker tid på å vaske slike ting når det er helt unødvendig.

Anonymkode: 78847...ef6

Jeg vasker heller ikke rundt, som i tak, vegger og slikt, men jeg vet jo at det trengs...🫣 Fikk meg en aha-opplevelse da vi skiftet sofa, og jeg bare skulle "tørke over" før vi satte inn den nye.. Sveipet over veggen, og der så jeg sporet etter filla😁 Endte opp med å vaske hele stua. Jeg elsker stearinlys, så da blir det vel sånn. Best å ikke røre veggene heretter, så kan jeg late som om det ser rent ut 🤭

Anonymkode: 66648...99d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...